Wyciek p³ynu ch³odniczego z ³±cznika pomiêdzy cylindrami
Odpowiedz do tematu

:
melios napisa³/a:
Wojtek: Ogl±dn±³em fotki i wszystko by³o jasne do momentu, gdy nagle na zdjêciach dostêp staje siê piêkny i mam wra¿enie, ¿e z pewno¶ci± nie jest to "to ciasne" miejsce pomiêdzy dwoma cylindrami, gdzie nawet za bardzo nie ma jak rêki w³o¿yæ?


¦ci±gniête zosta³y os³ony cylindrów - od razu wiêcej miejsca.

:
Witam, poje¼dzi³em dzi¶ trochê ko³o domu i odkry³em podobn± usterkê któr± tu opisujecie. Tak naprawdê dopiero poznaje swoj± Hondê, bo kupi³em j± przy -15*C i nie by³o okazji siê przejechaæ.
Mam pytanie; czy uda³o sie komu¶ samemu wymieniæ te oringi? :?:

Je¶li co¶ mnie ogranicza to jest to moja wyobra¼nia - dlatego czêsto zostawiam j± w domu :)
:
Ja siê jeszcze do tego nie zabra³em - moto zimuje. Kto¶ chyba o tym ju¿ pisa³ na forum, ¿e zrobi³. Chyba nawet na 1100 sabre je¼dzi³, ale nie pamiêtam nicka.

:
Oki, to siê za to wezmê - zima ju¿ odpuszcza, mrozów ma nie byæ, je¼dziæ siê chce :ride:
- jak naprawie (lub popsuje) to dam znaæ. Postaram siê wstawiæ zdjêcia operacji.
Pozdrawiam.

Je¶li co¶ mnie ogranicza to jest to moja wyobra¼nia - dlatego czêsto zostawiam j± w domu :)
:
Powodzenia :-D

:
Dzisiaj siê za to wzi±³em. Rzeczywi¶cie da siê bez wiêkszego problemu, tylko w 750-tce jest wiêcej miejsca miêdzy garami ni¿ w 1100. Po zdjêciu drucianych zawleczek, trzymaj±c i lekko krêc±c w±skimi szczypcami popycha³em ¶rubokrêtem najpierw w jedn± potem w drug± stronê i idzie. Oryginalne o-ringi w rozmiarze 21,5 x 2 mm dostêpne s± chyba tylko w serwisie, kupi³em dwa 21 x 2 i dwa 22 x 2 i za³o¿y³em te mniejsze, bardziej by³y zbli¿one do starych. Kosztowa³y 1,40 PLN za cztery sztuki.

:
No to piêknie. Ja wci±¿ siê za to nie zabra³em, bo zimno w gara¿u, ale na szczê¶cie idzie ku lepszemu :chytrusek:

[ Dodano: 2013-05-06, 18:03 ]
Zrobione i to bez ¶ci±gania czegokolwiek. Jedynym "k³opotem" po drodze by³o ¶ci±gniêcie starych oringów. Zgodnie z sugesti± Saszy ( :thx: ) po prostu przeci±³em je no¿em. Patent z nici± dentystyczn± genialny - bez ¿adnego problemu uda³o siê nowe oringi na miejscu posadowiæ. Poza ¶rubokrêtami i szczypcami pomaga³em sobie czasem d³ug± pêset±, ale bez niej te¿ by posz³o. Problem przecieku zlikwidowany - mam nadziejê, ¿e bezpowrotnie :mrgreen:

Ostatnio zmieniony przez Wojtek 2014-03-24, 11:11, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
:
Witam kolegów, po raz kolejny przekona³em siê, ¿e nasze forum to skarbnica m±dro¶ci!. Wed³ug powy¿szej instrukcji usun±³em wyciek w mojej Hani, ca³a operacja zajê³a mi 45 min. i nie sprawi³a mi ¿adnych trudno¶ci. No mo¿e tylko strasznie ciasno miêdzy cylindrami.

:
Marek69 napisa³/a:
No mo¿e tylko strasznie ciasno miêdzy cylindrami.


Zapraszam do 1100 :mrgreen: Tam to dopiero ciasnota. Fajnie, ¿e siê uda³o :toast:

:
A ja z kumplem wyjêli¶my, a potem wstawili¶my ch³odnicê do VT500 bez rozbierania innych czê¶ci, chocia¿ serwisówka mówi by zdj±æ siedzenie, bak, cewki zap³onowe, chyba termostat i cholera wie co jeszcze :-) nie taki diabe³ straszny tylko odpowiednie narzêdzia trzeba sko³owaæ i czasem trzeci± opcjonalnie czwart± rêkê :-D

:
Przypadkiem film instrukta¿owy dotycz±cy w±tku znalaz³em: http://www.youtube.com/watch?v=65gJ-4p98Ds

:
W koñcu i ja dokona³em naprawy. Próbowa³em najpierw sposobów z uszczelniaczem w p³ynie, ale na d³u¿sz± metê nie okaza³o siê to zbyt skuteczne. Zabra³em siê wiêc za wymianê oringów i potwierdzam, robótka niezbyt skomplikowana, a ile rado¶ci z samodzielnego wykonania. Patent z nici± dentystyczn± daje radê i rozwi±zuje ca³kowicie problem ma³ej ilo¶ci miejsca. Filmik powy¿ej równie¿ bardzo pomocny. Koszt oringów to uwaga 50 groszy za 2 sztuki (choæ najd³u¿ej z ca³ej naprawy zajê³o mi poszukiwanie w³a¶ciwych oringów, które w koñcu znalaz³em w sklepie z hydrulik± :mrgreen: ).

:
O ilê siê nie mylê mam chyba ten sam problem. W za³±czeniu wklejam zdjêcie pogl±dowe

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pe³na wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group