Mam mala kompresje wiec wypada zrobic remoncik silnik, Shadow ma 22 lata wiec mu sie to nalezy, w moich okolicach raczej ciezko z czesciami wiec moze ktos wie gdzie moge po to uderzyc, konkretnire potrzebuje:
- pierscienie
- uszczelniacze zaworowe
- zestaw uszczelek
To na tyle, zobaczymy po rozkreceniu silnika co jeszcze dojdzie
Odpowiedz do tematu
: Gdzie kupujecie czesci do starych Hond ??
: Re: Gdzie kupujecie czesci do starych Hond ??
Witam
Zajrzyj tutaj:
http://www.sklepmotocyklo...&nr_tab=a&str=2
Poza tym to 3Miasto
Pozdr
Krzysiek__ napisał/a: |
- uszczelniacze zaworowe - zestaw uszczelek |
Witam
Zajrzyj tutaj:
http://www.sklepmotocyklo...&nr_tab=a&str=2
Poza tym to 3Miasto
Pozdr
: Re: Gdzie kupujecie czesci do starych Hond ??
[quote="Krzysiek__"]
- pierscienie
- uszczelniacze zaworowe
- zestaw uszczelek
/quote]
Pierścienie - Powinno się właśnie najpierw pomierzyć a potem decydować może się okazać, że potrzeba jednak robić szlif i wtedy potrzebne będą też tłoki. Można wtedy rozważyć inne wyjście - tulejowanie cylindrów "pod tłoki" i wtedy pierścienie nominalne.
Dostaniesz je u każdego dilera Hondy w zasadzie, nawet pewnie od tego który motocykli nie sprowadza - oczywiście na zamówienie. Nie spotkałem się z pierścieniami innego producenta, a dorabianie - chyba nie warto... Nie aż tak wielka oszczędność a skutek niewiadomy.
Uszczelniacze - chyba są dość uniwersalne i można je dobrać z samochodowych części. Jeśli dostaniesz kompletny zestaw uszczelek, pewnie tam będą. Oczywiście w Hondzie też i to nawet nie drogo coś koło 8 zł/szt.?
Uszczelki - no, oczywiście w Hondzie... Albo innych firm - tu są możliwości np, marki "Athena", 2 - 3 razy tańsze od oryginału a jeśli nie równie dobre to może i lepsze - uzywałem.
Pamiętaj, że większość uszczelek można po prostu dorobić z klingerytu albo z odpowiedniego kartonu. O-ringi są dostępne w szerokim zakresie np. w sklepach z hydrauliką siłową w taki ja się zaopatruję. Największy problem to uszczelki pod głowicę.
Jeśli masz rodzinę w USA, problem ze zdobyciem części znika, a i taniej wychodzi...
I pomyśleć, że Kościuszko z Pułaskim walczyli, a co my z tego mamy..?
- pierscienie
- uszczelniacze zaworowe
- zestaw uszczelek
/quote]
Pierścienie - Powinno się właśnie najpierw pomierzyć a potem decydować może się okazać, że potrzeba jednak robić szlif i wtedy potrzebne będą też tłoki. Można wtedy rozważyć inne wyjście - tulejowanie cylindrów "pod tłoki" i wtedy pierścienie nominalne.
Dostaniesz je u każdego dilera Hondy w zasadzie, nawet pewnie od tego który motocykli nie sprowadza - oczywiście na zamówienie. Nie spotkałem się z pierścieniami innego producenta, a dorabianie - chyba nie warto... Nie aż tak wielka oszczędność a skutek niewiadomy.
Uszczelniacze - chyba są dość uniwersalne i można je dobrać z samochodowych części. Jeśli dostaniesz kompletny zestaw uszczelek, pewnie tam będą. Oczywiście w Hondzie też i to nawet nie drogo coś koło 8 zł/szt.?
Uszczelki - no, oczywiście w Hondzie... Albo innych firm - tu są możliwości np, marki "Athena", 2 - 3 razy tańsze od oryginału a jeśli nie równie dobre to może i lepsze - uzywałem.
Pamiętaj, że większość uszczelek można po prostu dorobić z klingerytu albo z odpowiedniego kartonu. O-ringi są dostępne w szerokim zakresie np. w sklepach z hydrauliką siłową w taki ja się zaopatruję. Największy problem to uszczelki pod głowicę.
Jeśli masz rodzinę w USA, problem ze zdobyciem części znika, a i taniej wychodzi...
I pomyśleć, że Kościuszko z Pułaskim walczyli, a co my z tego mamy..?
:
najblizszy dealer hondy za rozrzad zawolal 2000pln :/
za zwykly czujnik wlaczajacy wentylator chlodnicy 365pln, do samochodu niczym sie nie rozniacy kosztuje 25pln
za zwykly czujnik wlaczajacy wentylator chlodnicy 365pln, do samochodu niczym sie nie rozniacy kosztuje 25pln
:
Rozrząd - czyli łańcuszek rozrządu? Poszukaj DiD - pewnie lepsze od oryginału, a na pewno powinno być taniej. Poszukaj w warsztatach motocyklowych, czasem nawet wymiana jest taniej jak kupisz.
Te łańcuszki są po prostu drogie - ale za to nie wymienia się za często.
Niestety, mamy dwa...
Te łańcuszki są po prostu drogie - ale za to nie wymienia się za często.
Niestety, mamy dwa...
:
no i silnik hondy rozebrany, rozrzad ok, pierscienie ok, tloki ok.
I sie kurde zalamalem wnetrze cylindrow ma pekniecie.... skad ja cylindy dostane??
Stuka na popychaczach.
Kurde ide popelnic harakiri.
I sie kurde zalamalem wnetrze cylindrow ma pekniecie.... skad ja cylindy dostane??
Stuka na popychaczach.
Kurde ide popelnic harakiri.
:
Kipsmajling... Tulejowanie - poszukaj zakładu który tulejuje cylindry (najczęściej zajmuja sie też szlifem cylindrów, wałow itp.) dostarcz im też tłoki - dorobią po prostu nowy środek dopasowany do tłoka. W stołecznym grodzie taka usługa kosztuje ok. 200 zł/cylinder. Taniej niż zestaw tłok/szlif - choć nie ma gwarancji takiego samego zużycia - znaczy zrobisz na takim zestawie z 50 tys. zamiast 100... Ale czy przypadkiem nie zrobisz 100 też nie wiadomo...
A i podobno najlepsze są tuleje z Krotoszyna... Tak mi pan tłumaczył w zakładzie...
A i podobno najlepsze są tuleje z Krotoszyna... Tak mi pan tłumaczył w zakładzie...
:
owszem, tez myslalem o tulejowaniu ale jak widze u siebie to chyba caly cylinder to odlew i niema tuleji ktora mozna wyjac dorobic nowa i wlozyc :/ owszem mozna zrobic szlif i wstawic na mokro tuleje.... ale niewiec czy sie da bo miedzy cylindrem a kanalem wodnym jest tylko hmm.... ze 5 mm scianka
:
cylindry przetulejowane, glowice uszczlnione, slizgi rozrzadu zamowione :) i shadow bedzie jak nowy :D
:
Odpowiedz do tematu
Mam pytanie, gdzie mogłabym dostać ten plastik do zamykania doplywu paliwa. Podczas jednej z rajz zgubilam go i nie wiem co teraz zrobic. Zostal mi tylko metal na ktory sie ten plastik naklada. A moze wiecie czym to zastapic??
Pozdrawiam
Pozdrawiam