/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
ładowanie - aku - alternator - ogólnie problem
Autor Wiadomość
Piotrosław
[Usunięty]

Wysłany: 2013-04-27, 09:31   

Matrix napisał/a:
Piotrosław napisał/a:
można sprawdzić czy nie ma przebicia na altku w inny sposób?


Bez rozpięcia kostki nie sprawdzisz, ale silnik nie musi chodzić by sprawdzić przebicie do masy. 8-)


Dzięki
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2013-04-27, 12:12   

Piotrosław napisał/a:
Niestety nie zdobyłem jeszcze brakującej kostki...


A jaki masz z tym problem?
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
Piotrosław
[Usunięty]

Wysłany: 2013-04-27, 21:02   

GhoustDragon napisał/a:
Piotrosław napisał/a:
Niestety nie zdobyłem jeszcze brakującej kostki...


A jaki masz z tym problem?


Dziękuję za podpowiedź, ale potrzebuję na 5-pinów do takiego regulatora:

http://allegro.pl/show_it...acf77d00be2ff62
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2013-04-28, 09:19   

Piotrosław napisał/a:
GhoustDragon napisał/a:
Piotrosław napisał/a:
Niestety nie zdobyłem jeszcze brakującej kostki...


A jaki masz z tym problem?


Dziękuję za podpowiedź, ale potrzebuję na 5-pinów do takiego regulatora:

http://allegro.pl/show_it...acf77d00be2ff62


Faktycznie może być problem... A pytałeś w serwisie? Może nie będą to chore koszty? Spróbuj w sklepie albo hurtowni elektrycznej.
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
Piotrosław
[Usunięty]

Wysłany: 2013-04-28, 10:04   

[quote="GhoustDragon"]
Piotrosław napisał/a:
GhoustDragon napisał/a:
Piotrosław napisał/a:
Niestety nie zdobyłem jeszcze brakującej kostki...


A jaki masz z tym problem?


Dziękuję za podpowiedź, ale potrzebuję na 5-pinów do takiego regulatora:

http://allegro.pl/show_it...acf77d00be2ff62


Faktycznie może być problem... A pytałeś w serwisie? Może nie będą to chore koszty? Spróbuj w sklepie albo hurtowni elektrycznej.[/quote

W serwisie pytałem kiedyś o kostkę do przekaźnika, powiedzieli, że nie prowadzą tego typu rzeczy, ale zapytam może akurat
 
 
marcinh9 

Motocykl: VT800
Wiek: 36
Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 19
Skąd: Kraków/Brzeszcze
Wysłany: 2013-11-10, 22:46   

Mam szybkie pytanie do osób, które wyciągały już stator (chyba każdy wypowiadający się w tym temacie ;-) ):
czy cylinderek sprzęgła można odkręcić bez spuszczania płynu?
tzn. czy jest szczelny tak jak cylinderki i zaciski w aucie - że można odkręcić i przestawić, a on się nie rozsypie na części z ciśnienia/ucieknie DOT4?

Pytam, bo zgodnie z zasadą: jeżeli coś ma parę ładnych lat i jest sprawne oraz szczelne to tego lepiej nie ruszaj... :mrgreen:
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9472
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2013-11-11, 08:28   

Można.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
marcinh9 

Motocykl: VT800
Wiek: 36
Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 19
Skąd: Kraków/Brzeszcze
Wysłany: 2013-11-11, 21:00   

Todek napisał/a:
Można.


Dzięki. Stator już leży na stole :)
 
 
Sqishy 

Motocykl: VT 750 C2
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 15
Skąd: EBE
Wysłany: 2019-04-02, 10:44   

Witam
Podłączę się pod temat aby nowego nie zakładać.
Otóż po przeczytaniu tego oraz kilku innych wątków dotyczących ładowania wysnułem wniosek iż mam klasyczny objaw sfajczonego uzwojenia na alternatorze.
Pomiar miernikiem podczas prazy silnika 14,6v czyli ok ale pod obciążeniem czyli na światłach spada do 12,3v jeśli do tego nacisnę stop spada do 11,8v.

Pomiar na kostce z żółtymi kablami 9,9. 8,8. 1,3.
Akumulator nowy.

Wiem że to dla Was może zabrzmi banalnie ale czy alternator jest z lewej strony motocykla? Było coś tu pisane że pracuje w oleju, czy w moim modelu również?
chodzi o Shadow 750 RC44 1997

Oprócz tej podpowiedzi prosiłbym o kontakt do tego pana który przewija Wam uzwojenia na alternatorze
_________________
Nie ma boga jest Motór!
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 946
Skąd: Chełm
Wysłany: 2019-04-02, 21:43   

Sqishy - zmierzone napięcia są jakieś lipne.
Rozłącz kostkę z tymi żółtymi kablami i (przy zatrzymanym silniku!) zmierz czy którykolwiek z tych przewodów idących do silnika ma przejście do masy (mierzymy oczywiście omomierzem).
Jeśli jest przejście to nie ma przeproś - czeka Cię przewijanie stojana, który jest pod lewym deklem.
_________________
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
 
 
Sqishy 

Motocykl: VT 750 C2
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 15
Skąd: EBE
Wysłany: 2019-04-05, 21:46   

Sprawdzę tak jak prawisz

Niemniej proszę o kontakt do Pana co przewija alternatory
_________________
Nie ma boga jest Motór!
 
 
oktan77 
Paweł


Motocykl: VT 1100 T Tourer 00'
Wiek: 46
Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 1097
Skąd: Jedlnia-Letnisko
Wysłany: 2019-04-06, 06:46   

Sqishy napisał/a:
Sprawdzę tak jak prawisz

Niemniej proszę o kontakt do Pana co przewija alternatory

p Janusz tel. 505 474 173 Suwałki
_________________
"Nie ma, nie może być słynniejszej muzyki od tej, kiedy w piecu huczy ogień, a za oknem duje wiatr" E.S.
 
 
wirus 

Motocykl: Honda Shadow vt 700c 84r
Wiek: 43
Dołączył: 30 Lip 2017
Posty: 63
Skąd: Kuj-Pom
Wysłany: 2022-10-09, 17:18   

Witam. Jest ktoś z okolicy Bydgoszczy (mieszkam w Barcinie) kto sprawdziłby mi , dlaczego motocykl ma słabe ładowanie. Nie chcę nic grzebać sam abym nie uszkodził czegoś więcej. Wiem że ładowanie manna poziomie 11.7. więc bardzo małe .
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 946
Skąd: Chełm
Wysłany: 2022-10-09, 18:34   

wirus - nie jest to aż takie trudne.
Obejrzyj dokładnie złączkę z trzema żółtymi kablami wiązki idącej do regulatora bo to ona zwykle stanowi problem.
_________________
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
 
 
wirus 

Motocykl: Honda Shadow vt 700c 84r
Wiek: 43
Dołączył: 30 Lip 2017
Posty: 63
Skąd: Kuj-Pom
Wysłany: 2022-10-14, 13:24   

No niestety dziś wypiąlem tą wiązkę popsikałem specjalnym preparatem i nadal ładowanie na poziomie 11,5. Będę musiał szukać jakiegoś mechanika .
Ostatnio zmieniony przez wirus 2022-10-14, 16:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM