Przed wyjazdem do Renka wymieniłem świece nie zwracając uwagi na to jakie one są.
Przez cały wyjazd ostro walił mi w rurę, momentami myślałem ze mi wydech rozwali.
Teraz wykręcam świece i porównałem z tymi co były poprzednio. Okazało sie ze miałem cieple a wymieniłem na standardowe.
Dlaczego na standardowych tak strzela mi w wydech ?
Odpowiedz do tematu
: Cieplota swiec
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
Miałeś DPR6EA9 czy DPR8EA9, zamiast standardowych DPR7EA9?
:
DPR8EA9 o ile dobrze pamiętam. I do niech wróciłem.
Z tego co zaobserwowałem strzały w wydech nie znikły tylko są dużo cichsze. Nie mam pojęcia czym to może być spowodowane.
Rozumiał bym jeśli by strzelał przy odpuszczeniu manetki, ale on strzela jak trzymam caly czas manetkę w jednej pozycji przy równej jeździe.
KrisZbro napisał/a: |
Miałeś DPR6EA9 czy DPR8EA9, zamiast standardowych DPR7EA9? |
DPR8EA9 o ile dobrze pamiętam. I do niech wróciłem.
Z tego co zaobserwowałem strzały w wydech nie znikły tylko są dużo cichsze. Nie mam pojęcia czym to może być spowodowane.
Rozumiał bym jeśli by strzelał przy odpuszczeniu manetki, ale on strzela jak trzymam caly czas manetkę w jednej pozycji przy równej jeździe.
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
Ja myślę że tutaj "cuś" nie tak, nie koniecznie ze świecami, może ze może ze składem mieszanki ? ja mam standardowe (świece i wydechy ) i strzeli mi (bardzo czasami), tylko przy zamkniętej manetce gazu, (hamowanie silnikiem). Bardzo cicho
maly_tomi napisał/a: | ||
DPR8EA9 o ile dobrze pamiętam. I do niech wróciłem. Z tego co zaobserwowałem strzały w wydech nie znikły tylko są dużo cichsze. Nie mam pojęcia czym to może być spowodowane. Rozumiał bym jeśli by strzelał przy odpuszczeniu manetki, ale on strzela jak trzymam caly czas manetkę w jednej pozycji przy równej jeździe. |
Ja myślę że tutaj "cuś" nie tak, nie koniecznie ze świecami, może ze może ze składem mieszanki ? ja mam standardowe (świece i wydechy ) i strzeli mi (bardzo czasami), tylko przy zamkniętej manetce gazu, (hamowanie silnikiem). Bardzo cicho
'Nie wiem, nie znam się, nie rozumiem, zarobiony jestem"
:
Jak by coś było ze składem mieszanki to widać było by to po świecy, a ona wygląda bardzo dobrze, ma prawidłowy kolor.
Poza tym waliło by często, a u mnie hmm... raz na jakieś 50-70km
Poza tym waliło by często, a u mnie hmm... raz na jakieś 50-70km
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
Dlatego też trzeba przyjąć , że ten typ tak ma, i nie szukać " dziury we całym" tylko jeździć aż stanie (motór) na drodze
maly_tomi napisał/a: |
Jak by coś było ze składem mieszanki to widać było by to po świecy, a ona wygląda bardzo dobrze, ma prawidłowy kolor.
Poza tym waliło by często, a u mnie hmm... raz na jakieś 50-70km |
Dlatego też trzeba przyjąć , że ten typ tak ma, i nie szukać " dziury we całym" tylko jeździć aż stanie (motór) na drodze
'Nie wiem, nie znam się, nie rozumiem, zarobiony jestem"
:
DPR8EA9 to chyba świece przewidziane dla ciepłego klimatu więc "zimne" (wysoka wartość cieplna) ale może się mylę. Odnośnie składu mieszanki to byłbym wdzięczy gdybyś dał znać o ile czyściłeś gaźniki jakie masz dysze główne. U mnie mam 130 i 135 ale to wersja europejska i przypuszczam że blokowana chociaż wg. VIN`u jest to niemiecka wersja G1 nieblokowana. Pobawię się z tym zimą. Intresują mnie natomiast świece bo chce je w końcu wymienić i też chciałem sprawdzić jak chodzi na zimniejszych (DPR8EA9) na standartowych wydaje mi się że się troche przgrzewa, ale może to przez tę niemiecką blokadę do 50KM (blokada jest na filtrze powietrza, krućcach dolotowych, wydechu i piorun wie gdzie jeszcze). Poza tym motor jeździ ładnie i pali bardzo mało bo ok.4,5 do 5l/100km
SHADOWNIK napisał/a: | ||||
Ja myślę że tutaj "cuś" nie tak, nie koniecznie ze świecami, może ze może ze składem mieszanki ? ja mam standardowe (świece i wydechy ) i strzeli mi (bardzo czasami), tylko przy zamkniętej manetce gazu, (hamowanie silnikiem). Bardzo cicho |
DPR8EA9 to chyba świece przewidziane dla ciepłego klimatu więc "zimne" (wysoka wartość cieplna) ale może się mylę. Odnośnie składu mieszanki to byłbym wdzięczy gdybyś dał znać o ile czyściłeś gaźniki jakie masz dysze główne. U mnie mam 130 i 135 ale to wersja europejska i przypuszczam że blokowana chociaż wg. VIN`u jest to niemiecka wersja G1 nieblokowana. Pobawię się z tym zimą. Intresują mnie natomiast świece bo chce je w końcu wymienić i też chciałem sprawdzić jak chodzi na zimniejszych (DPR8EA9) na standartowych wydaje mi się że się troche przgrzewa, ale może to przez tę niemiecką blokadę do 50KM (blokada jest na filtrze powietrza, krućcach dolotowych, wydechu i piorun wie gdzie jeszcze). Poza tym motor jeździ ładnie i pali bardzo mało bo ok.4,5 do 5l/100km
:
Nie wiem jakie mam dysze/ Nie zaglądałem do gaźników.
Ja mam wersje amerykańską 58KM i mi pali średnio 5,5l/100km
Ja mam wersje amerykańską 58KM i mi pali średnio 5,5l/100km
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
Wspomnianie powyżej świecie wg. amerykańskiej instrukcji są przeznaczone do: extended high speed riding (jeżeli wogóle coś takiego można uskuteczniać cieniem)
7- standard
6- for cold climate (below 5 C) tego chyba nie trzeba tłumaczyć.
KrisZbro napisał/a: |
DPR8EA9 to chyba świece przewidziane dla ciepłego klimatu |
Wspomnianie powyżej świecie wg. amerykańskiej instrukcji są przeznaczone do: extended high speed riding (jeżeli wogóle coś takiego można uskuteczniać cieniem)
7- standard
6- for cold climate (below 5 C) tego chyba nie trzeba tłumaczyć.
:
Lbzdz napisał/a: |
zapewniam cię - Tomi potrafi to uskuteczniać |
:
A to Cieniem powinno sie wolno jezdzic ???
Ja to tylko ruszam na jednym kole ze skrzyzowania 1-2-3-4-5 i rakieta... mniej niz 100mph nie jezdze :D
Ja to tylko ruszam na jednym kole ze skrzyzowania 1-2-3-4-5 i rakieta... mniej niz 100mph nie jezdze :D
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
Widać że w pełni zrozumiałeś fabryczną instrukcję obsługi...
:
jak ktoś ma zmienione dysze , tłumik i filtr powietrza wszystko ala sport to proponuje świecę z oznaczeniem 7 u mnie była róznica.
:
Odpowiedz do tematu
Ja mam wszystko standardowe
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure