ładowanie - aku - alternator - ogólnie problem
Odpowiedz do tematu

Piotrosław
[Usunięty]
:
Matrix napisał/a:
Piotrosław napisał/a:
można sprawdzić czy nie ma przebicia na altku w inny sposób?


Bez rozpięcia kostki nie sprawdzisz, ale silnik nie musi chodzić by sprawdzić przebicie do masy. 8-)


Dzięki

:
Piotrosław napisał/a:
Niestety nie zdobyłem jeszcze brakującej kostki...


A jaki masz z tym problem?

Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
Piotrosław
[Usunięty]
:
GhoustDragon napisał/a:
Piotrosław napisał/a:
Niestety nie zdobyłem jeszcze brakującej kostki...


A jaki masz z tym problem?


Dziękuję za podpowiedź, ale potrzebuję na 5-pinów do takiego regulatora:

http://allegro.pl/show_it...acf77d00be2ff62

:
Piotrosław napisał/a:
GhoustDragon napisał/a:
Piotrosław napisał/a:
Niestety nie zdobyłem jeszcze brakującej kostki...


A jaki masz z tym problem?


Dziękuję za podpowiedź, ale potrzebuję na 5-pinów do takiego regulatora:

http://allegro.pl/show_it...acf77d00be2ff62


Faktycznie może być problem... A pytałeś w serwisie? Może nie będą to chore koszty? Spróbuj w sklepie albo hurtowni elektrycznej.

Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
Piotrosław
[Usunięty]
:
[quote="GhoustDragon"]
Piotrosław napisał/a:
GhoustDragon napisał/a:
Piotrosław napisał/a:
Niestety nie zdobyłem jeszcze brakującej kostki...


A jaki masz z tym problem?


Dziękuję za podpowiedź, ale potrzebuję na 5-pinów do takiego regulatora:

http://allegro.pl/show_it...acf77d00be2ff62


Faktycznie może być problem... A pytałeś w serwisie? Może nie będą to chore koszty? Spróbuj w sklepie albo hurtowni elektrycznej.[/quote

W serwisie pytałem kiedyś o kostkę do przekaźnika, powiedzieli, że nie prowadzą tego typu rzeczy, ale zapytam może akurat

:
Mam szybkie pytanie do osób, które wyciągały już stator (chyba każdy wypowiadający się w tym temacie ;-) ):
czy cylinderek sprzęgła można odkręcić bez spuszczania płynu?
tzn. czy jest szczelny tak jak cylinderki i zaciski w aucie - że można odkręcić i przestawić, a on się nie rozsypie na części z ciśnienia/ucieknie DOT4?

Pytam, bo zgodnie z zasadą: jeżeli coś ma parę ładnych lat i jest sprawne oraz szczelne to tego lepiej nie ruszaj... :mrgreen:

:
Można.

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Todek napisał/a:
Można.


Dzięki. Stator już leży na stole :)

:
Witam
Podłączę się pod temat aby nowego nie zakładać.
Otóż po przeczytaniu tego oraz kilku innych wątków dotyczących ładowania wysnułem wniosek iż mam klasyczny objaw sfajczonego uzwojenia na alternatorze.
Pomiar miernikiem podczas prazy silnika 14,6v czyli ok ale pod obciążeniem czyli na światłach spada do 12,3v jeśli do tego nacisnę stop spada do 11,8v.

Pomiar na kostce z żółtymi kablami 9,9. 8,8. 1,3.
Akumulator nowy.

Wiem że to dla Was może zabrzmi banalnie ale czy alternator jest z lewej strony motocykla? Było coś tu pisane że pracuje w oleju, czy w moim modelu również?
chodzi o Shadow 750 RC44 1997

Oprócz tej podpowiedzi prosiłbym o kontakt do tego pana który przewija Wam uzwojenia na alternatorze

Nie ma boga jest Motór!
:
Sqishy - zmierzone napięcia są jakieś lipne.
Rozłącz kostkę z tymi żółtymi kablami i (przy zatrzymanym silniku!) zmierz czy którykolwiek z tych przewodów idących do silnika ma przejście do masy (mierzymy oczywiście omomierzem).
Jeśli jest przejście to nie ma przeproś - czeka Cię przewijanie stojana, który jest pod lewym deklem.

były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
:
Sprawdzę tak jak prawisz

Niemniej proszę o kontakt do Pana co przewija alternatory

Nie ma boga jest Motór!
:
Sqishy napisał/a:
Sprawdzę tak jak prawisz

Niemniej proszę o kontakt do Pana co przewija alternatory

p Janusz tel. 505 474 173 Suwałki

"Nie ma, nie może być słynniejszej muzyki od tej, kiedy w piecu huczy ogień, a za oknem duje wiatr" E.S.
:
Witam. Jest ktoś z okolicy Bydgoszczy (mieszkam w Barcinie) kto sprawdziłby mi , dlaczego motocykl ma słabe ładowanie. Nie chcę nic grzebać sam abym nie uszkodził czegoś więcej. Wiem że ładowanie manna poziomie 11.7. więc bardzo małe .

:
wirus - nie jest to aż takie trudne.
Obejrzyj dokładnie złączkę z trzema żółtymi kablami wiązki idącej do regulatora bo to ona zwykle stanowi problem.

były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
:
No niestety dziś wypiąlem tą wiązkę popsikałem specjalnym preparatem i nadal ładowanie na poziomie 11,5. Będę musiał szukać jakiegoś mechanika .

Ostatnio zmieniony przez wirus 2022-10-14, 16:18, w całości zmieniany 1 raz
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group