Kupno Hondy Shadow 750 |
Autor |
Wiadomość |
piechu78
Motocykl: GSXF750
Wiek: 45 Dołączył: 01 Kwi 2013 Posty: 1 Skąd: Szwecja
|
Wysłany: 2013-04-01, 11:51 Kupno Hondy Shadow 750
|
|
|
Witam mam pytanie, mam zamiar kupic VT 750 z 99 roku z przebiegiem 50 tys km dodam ze regularnie serwisowana,udokumentowane i sprawdzone. Pytanie dotyczy tego przebiegu czy nie jest on zbyt wielki? czytam rozne posty ale wole zasiegnoc rady doswiadczonych uzytkownikow tej maszyny.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedz |
|
|
|
|
Dziki HTL
Motocykl: VTX 1800F1 `07
Wiek: 48 Dołączył: 16 Cze 2011 Posty: 1600 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-04-01, 11:58
|
|
|
jeśli o motocykl było dbane tak jak piszesz, to ja bym się tak nie przejmował przebiegiem. Technologia użyta przy konstruowaniu tych motocykli pozwala im na długowieczność w zdrowiu.
osobiście wolałbym motocykl zadbany i wychuchany z wiąkszym przebiegiem niż pałowany i katowany z mniejszym.
Jeśli ktoś jeździł dużo i dbał jak nalezy to według mnie wszystko jest git i nie patrzyłbym na przebieg aż tak bardzo
P.S. i proponuję przywitać się ładnie tu gdzie trzeba |
_________________ Honda - The Power of Dreams |
|
|
|
|
ciachu
Motocykl: Shadow 90 99, GL 1800 17
Wiek: 51 Dołączył: 08 Sie 2007 Posty: 3675 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2013-04-01, 12:41
|
|
|
Dziki dobrze napisał, ten przebieg, potwierdzony regularnym serwisowanym to żaden przebieg. Ja bym się nie przejmował tymi 50 000. |
_________________ UWAGA post zawiera treści potencjalnie obraźliwe
|
|
|
|
|
Bartez_nd
+ Milunia :)
Motocykl: vt 750 83r.
Wiek: 39 Dołączył: 16 Mar 2011 Posty: 483 Skąd: Nowa Dęba
|
Wysłany: 2013-04-01, 16:38
|
|
|
Ja mam 30 letni motocykl z przebiegiem prawie 69tyś km :) i nie wiem czy on tyle ma na prawdę. Ale jak go obejrzał nasz nadworny mechanik stwierdził że drugie tyle powinien zrobić zanim np. mu pierścienie bedę chciał wymieniać. Także stan licznika nie jest do końca wyznacznikiem w jakim stanie jest sprzęt |
_________________ A na starość powiem tak: "Jestem stary, niedołężny, ale motór mam potężny" :D |
|
|
|
|
tata67
...jadymy durch....
Motocykl: vt750c 1997,jamacha tedeem 850.
Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 98 Skąd: siemianowice śląskie
|
Wysłany: 2013-04-01, 18:22
|
|
|
Jak mówią mądre księgi:" cena i przebieg do uzgodnienia".... |
|
|
|
|
marcin k
KARDAN SHADOG
Motocykl: VTX1300R
Wiek: 49 Dołączył: 17 Lip 2009 Posty: 479 Skąd: Rokietnica k. P-nia
|
Wysłany: 2013-04-01, 19:21
|
|
|
na stan licznika nie patrz. mój 82.000 fakt wymieniłem mu właśnie pierścienie i uszczelki na zaworach, ale oprócz tego że palił 0.5 litra oleju to jak muszka pykał. jeżeli jest faktyczny taki jak podajesz drugie tyle do przejechania. o ile taki jest. |
|
|
|
|
Tomson
Motocykl: Shadow 750C2 ACE-był, Road Star 1600
Wiek: 52 Dołączył: 11 Wrz 2009 Posty: 128 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 2013-04-07, 07:49
|
|
|
Jak sprzedawałem swojego miał 66.000 km. Chodził jak zegarek szwajcarski - tylko dużo głośniej Kilka tys. km przed sprzedażą regulowałem luzy zaworowe więc miałem okazję przylukać w jakim stanie wszystko jest - na krzywkach zero zużycia, zresztą wszystko wygladało jak nowe. Napinacze łańcuszków rozrządu tak na oko w połowie drogi. 50.000 to tzw. 'letki luz" na ten silnik. Nie do zajeżdżenia jednostka. |
_________________ Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?... |
|
|
|
|
Kudłaty_1975
Motocykl: Honda Shadow VT750 Spirit 2010
Wiek: 48 Dołączył: 14 Wrz 2019 Posty: 57 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2021-06-13, 10:58
|
|
|
Witam Szanowne Grono. Chciałbym podnieść temat jeszcze raz, ale w szukaniu konkretnej informacji, a mianowicie. Jakie macie, lub słyszeliście o maksymalnych przebiegach VT 750, ale tych produkowanych od/po 2010 roku. Przebiegi bez remontu ma się rozumieć. Oczywiście proszę, aby wypowiedzi dotyczyły motocykli serwisowanych zgodnie ze sztuką, a chęć zdobycia informacji nie dotyczy kwestii ile jest w stanie ta maszyna znieść tzw. pałowania, a bardziej, czy silniki są równie tak trwałe jak w egzemplarzach z lat poprzednich.
Uprzedzając domysły, po co mi tego typu informacje… Mam na oku jeden egzemplarz, właśnie z 2010 roku, AERO, z pewną historią serwisową jak i przebiegiem blisko 60 tys., który rośnie. Głownie po trasach. Wiem, że to niewiele i drugie tyle pewnie nią dokręci, ale … Stąd rozważania, czy 2010 rok, czy młodszy, a może jednak starszy egzemplarz?????
Dziękuję za podzielenie się tak cennymi dla mnie informacjami |
|
|
|
|
Kudłaty_1975
Motocykl: Honda Shadow VT750 Spirit 2010
Wiek: 48 Dołączył: 14 Wrz 2019 Posty: 57 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2021-07-26, 11:37
|
|
|
Ciekawość silniejsza od rozsądku ..., stąd podbicie tematu jeszcze raz i prośba o podzielenie się doświadczeniem/wiedzą, a tym samym udzielenie odpowiedzi na moje wcześniejsze pytanie
Dziękuję. |
|
|
|
|
Pio Trek
...
Motocykl: VT 750 Spirit '10, NC 750X 21
Wiek: 60 Dołączył: 17 Kwi 2011 Posty: 1003 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-07-26, 20:40
|
|
|
wg mnie po 2010 sa rownie niezawodne jak wczesniejsze, o ile byly prawidlowo serwisowane, jak sie boisz przebiegu to szukaj z mniejszym, co nie znaczy ze ma mniej.
moja niestety ma 25 tys. wiec nie wiem kiedy bedzie konieczny remont, ale chyba nigdy
btw bede sprzedawal po sezonie |
_________________ you're never too old to Rock'n Roll …
Jethro Tull |
|
|
|
|
Kudłaty_1975
Motocykl: Honda Shadow VT750 Spirit 2010
Wiek: 48 Dołączył: 14 Wrz 2019 Posty: 57 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2021-07-27, 09:00
|
|
|
Pio Trek, ja po sąsiedzku. Odezwę się na priv. |
|
|
|
|
|