Nu, pogrzebałem trochę i oto, co mi wylazło - nie jest problemem zamontowanie świateł przednich przeciwmgłowych na motocyklu (tylnych zresztą też), co zresztą zostało już wywiedzione
Problemem na stacji diagnostycznej i w trasie (przy kontakcie III stopnia z Policją) może okazać się... oznaczenie kloszy.
Tu znajdziecie troszkę teorii:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=74878
Z powyższego wynika, że co do zasady, na terenie UE dopuszczone są lampy z oznaczeniem E..., gdzie cyfra po "E", to oznaczenie miejsca (kraju) dopuszczenia. I tu zaczynają się yaya, bo niemal wszystkie klosze lamp, które mozna znaleźć np. na Aledrogo lub w sklepach internetowych mają oznaczenie A. Pojęcia nie mam, jaki to kraj (można się tylko domyślać
) ale czy toto jest u nas dopuszczalne? Szczerze wątpię.
Kolejna rzecz - określenie przeznaczenia szkła. W przypadku lamp przeciwmgłowych powino być B (dla zwykłej żarówki), HB (dla halogenowej), ewentualnie DB (dla ksenonów). Cóż znajdziemy na oferowanych masowo lightbarach? Ano, albo nic, albo bezsensowny ciąg znaków niczego, tak naprawdę nie oznaczający. Kolejna szansa dla "misków" i diagnostów
Zapewne dostępne są gdzieś (póki co, nie znalazłem) lampy dedykowane ze wszystkimi prawidłowymi oznaczeniami. Ale o ich cenie boję się myśleć...
Co nie zmienia faktu, że i tak sobie założę...
Ale pokombinować będzie trzeba