Kto¶ z was mo¿e wie co to mo¿e byæ???
Maszyna mia³a za³o¿one DynoJety przed weselem Renka... Zacze³a siê grzaæ i wywalaæ p³yn podczas drogi do Lipska i z powrotem... Do 1,20 wszstko by³o OK... Powy¿ej klops: przegrzewka i gejzer... Mateusz przep³uka³ uk³ad ch³odzenia... Wyjeli¶my z Mateuszem ca³kiem termostat z 500, zrobilismy jazdê próbn± i dalej siê grzeje... Niestety teraz nawet do 1,20... Czy to mo¿e byæ za bogata mieszanka?? A mo¿e siê m¶ci, ¿e Mateusz chce j± sprzedaæ??
Mo¿e kto¶ mia³ podobny przypadek?? Albo co¶ ma jaki¶ pomys³??
Please... bo mi koniec sezonu przepadnie... I na zlot bêdê musia³ pojechaæ puszk±...
Odpowiedz do tematu
: Dalsze k³opoty z ch³odzeniem...
Ojciec - to brzmi dumnie!!!
Ojciec - to brzmi dumnie!!!
:
Sprawd¼ ch³odnicê, tzn czy nie jest pozapychana z zewn±trz, mia³em kiedy¶ co¶ takiego w alfie 155, ch³odnica przesta³a odprowadzaæ ciep³o, czyli spe³niaæ swoje zadanie, dobrze te¿ by³oby j± odkamieniæ.
:
Wkrêc narazie oryginalne dysze i zacznij je¼dzic.
Na pocz±tek mocy powinno Ci starczyæ
Na pocz±tek mocy powinno Ci starczyæ
:
Ojciec - to brzmi dumnie!!!
Na razie we wtorek idzie do znów do szmana, który je zak³ada³. jak nic nie wymysli to trzeba bedzie...
Ojciec - to brzmi dumnie!!!
:
Sprawdzona, niepozapychana.
Cychol napisa³/a: |
Sprawd¼ ch³odnicê, tzn czy nie jest pozapychana z zewn±trz, mia³em kiedy¶ co¶ takiego w alfie 155, ch³odnica przesta³a odprowadzaæ ciep³o, czyli spe³niaæ swoje zadanie, dobrze te¿ by³oby j± odkamieniæ. |
Sprawdzona, niepozapychana.
:
Mia³em kiedy¶ podobny problem w Scorpio 2.0...Przep³uka³em ch³odnicê i nic...wymieni³em p³yn, nic..sprwdzi³em termostat i dla pewno¶ci za³o¿y³em po¿yczony..nic, to samo..grzeje siê i gotuje...Wkurzy³em siê mocno...Zaj¿a³em do przewodów..i znalaz³em...w jedny z nich siedzia³ taki glut ze starego p³ynu, jakiego¶ uszczelniacza do ch³odnic i substancji nie rozpoznawalnej i zmniejszy³ przep³yw prawie do zera..Jak go usun±³em wszystko zaczê³o graæ i tr±biæ...Nie jestem mechanikiem motocyklowym i jeszcze nie rozgryz³em swojej Hondki, ale czym¶ tam zawsze mo¿na siê posi³kowaæ..Pozdrawiam serdecznie:)
:
Przep³yw jest dobry - jak wyci±gn±³em termostat do sprawdzenia to odpali³em sprzêt - sika³o z wê¿y jak g³upie.
accobra napisa³/a: |
Mia³em kiedy¶ podobny problem w Scorpio 2.0...Przep³uka³em ch³odnicê i nic...wymieni³em p³yn, nic..sprwdzi³em termostat i dla pewno¶ci za³o¿y³em po¿yczony..nic, to samo..grzeje siê i gotuje...Wkurzy³em siê mocno...Zaj¿a³em do przewodów..i znalaz³em...w jedny z nich siedzia³ taki glut ze starego p³ynu, jakiego¶ uszczelniacza do ch³odnic i substancji nie rozpoznawalnej i zmniejszy³ przep³yw prawie do zera..Jak go usun±³em wszystko zaczê³o graæ i tr±biæ...Nie jestem mechanikiem motocyklowym i jeszcze nie rozgryz³em swojej Hondki, ale czym¶ tam zawsze mo¿na siê posi³kowaæ..Pozdrawiam serdecznie:) |
Przep³yw jest dobry - jak wyci±gn±³em termostat do sprawdzenia to odpali³em sprzêt - sika³o z wê¿y jak g³upie.
:
Po zalaniu uk³adu octem ruszy³o siê jak g³upie. Maszyna wyl±dowa³a u mechanika, bo mimo p³ukania i zabiegów "gara¿owych" nadal siê grza³a.
Dzi¶ w³a¶nie za chwilê ma byæ odebrana przez nowego w³a¶ciciela czyli Barta
Co siê okaza³o - regulacja ga¼ników po za³o¿eniu dynojetów, wymiana uszczelki pod pokryw± zaworow± (uszczelka z zestawu, nówka sztuka, by³a walniêta ), za³o¿enie nowego termostatu, wymiana czujnika wentylatora i ..... kilogram gluta w ch³odnicy . Niby wszystko wygl±da³o OK, ale przy wiêkszych prêdko¶ciach nie by³o OK.
I teraz przestrogi na przysz³o¶æ - NIGDY nie u¿ywaæ p³ynnych uszczelniaczy uk³adu ch³odzenia - je¶li ju¿ to tylko i wy³±cznie w proszku i TYLKO I WY£¡CZNIE jak wszystkie inne mo¿liwo¶ci zawiod±.
DOK£ADNIE sprawdzaæ nowe uszczelki przy wymianie - mog± byæ wadliwe.
W³±czanie siê wentylatora nie musi oznaczaæ, ¿e czujnik jest sprawny - trzeba jednak robiæ pomiary oporów. Czujnik za³±cza³ wiatrak na chwilkê - zmieni³y mu siê parametry temperatur w³±czenia i odciêcia.
A .... je¼dziæ tylko na p³ynie a nie na wodzie - moja prawdopodobnie dopiero za "mojej kadencji" zosta³a zalana p³ynem.
Kompresor jest naprawdê bardzo przydatnym narzêdziem - mo¿na nim wycisn±æ gluta z ch³odnicy
Dzi¶ w³a¶nie za chwilê ma byæ odebrana przez nowego w³a¶ciciela czyli Barta
Co siê okaza³o - regulacja ga¼ników po za³o¿eniu dynojetów, wymiana uszczelki pod pokryw± zaworow± (uszczelka z zestawu, nówka sztuka, by³a walniêta ), za³o¿enie nowego termostatu, wymiana czujnika wentylatora i ..... kilogram gluta w ch³odnicy . Niby wszystko wygl±da³o OK, ale przy wiêkszych prêdko¶ciach nie by³o OK.
I teraz przestrogi na przysz³o¶æ - NIGDY nie u¿ywaæ p³ynnych uszczelniaczy uk³adu ch³odzenia - je¶li ju¿ to tylko i wy³±cznie w proszku i TYLKO I WY£¡CZNIE jak wszystkie inne mo¿liwo¶ci zawiod±.
DOK£ADNIE sprawdzaæ nowe uszczelki przy wymianie - mog± byæ wadliwe.
W³±czanie siê wentylatora nie musi oznaczaæ, ¿e czujnik jest sprawny - trzeba jednak robiæ pomiary oporów. Czujnik za³±cza³ wiatrak na chwilkê - zmieni³y mu siê parametry temperatur w³±czenia i odciêcia.
A .... je¼dziæ tylko na p³ynie a nie na wodzie - moja prawdopodobnie dopiero za "mojej kadencji" zosta³a zalana p³ynem.
Kompresor jest naprawdê bardzo przydatnym narzêdziem - mo¿na nim wycisn±æ gluta z ch³odnicy
:
Ojciec - to brzmi dumnie!!!
Panie i Panowie
Je¿dzê...
Na razie powoli i niewprawnie... ale wszstko ma swój pocz±tek po tak d³ugiej przerwie...
Serdeczne dziêki dla Mateusza i wszystkim co doradzli i pomagali...
Je¿dzê...
Na razie powoli i niewprawnie... ale wszstko ma swój pocz±tek po tak d³ugiej przerwie...
Serdeczne dziêki dla Mateusza i wszystkim co doradzli i pomagali...
Ojciec - to brzmi dumnie!!!
:
Nareszcie odpowiednio dopasowany do maszyny cz³owiek
bart1973 napisa³/a: |
Panie i Panowie
Je¿dzê... Na razie powoli i niewprawnie... ale wszstko ma swój pocz±tek po tak d³ugiej przerwie... Serdeczne dziêki dla Mateusza i wszystkim co doradzli i pomagali... |
Nareszcie odpowiednio dopasowany do maszyny cz³owiek
:
Mateusz na pewno próbowa³e¶ jazdy na "swojej by³ej" z dynojetami?
Mo¿esz co¶ powiedzieæ o odczuciach po zmianach dysz?
Mo¿esz co¶ powiedzieæ o odczuciach po zmianach dysz?
Jadê jadê na motorze...
:
Taaaaak .... zdech³a A po regulacjach ju¿ nie je¼dzi³em
Cezar napisa³/a: |
Mateusz na pewno próbowa³e¶ jazdy na "swojej by³ej" z dynojetami?
Mo¿esz co¶ powiedzieæ o odczuciach po zmianach dysz? |
Taaaaak .... zdech³a A po regulacjach ju¿ nie je¼dzi³em
:
No szkoda... wiedzia³ bym czy to warte roboty i pieniêdzy.. a jak zdech³a to wole nie zdechniêt± na dyszach japanjet z 1985r :D
Mateusz napisa³/a: | ||
Taaaaak .... zdech³a A po regulacjach ju¿ nie je¼dzi³em |
No szkoda... wiedzia³ bym czy to warte roboty i pieniêdzy.. a jak zdech³a to wole nie zdechniêt± na dyszach japanjet z 1985r :D
Jadê jadê na motorze...
:
Poproszê Bartka, przyjedzie do mnie i siê przejadê kawa³ek
Cezar napisa³/a: | ||||
No szkoda... wiedzia³ bym czy to warte roboty i pieniêdzy.. a jak zdech³a to wole nie zdechniêt± na dyszach japanjet z 1985r :D |
Poproszê Bartka, przyjedzie do mnie i siê przejadê kawa³ek
:
Ojciec - to brzmi dumnie!!!
Odpowiedz do tematu
Pomocy!!!
Moja moszyna znów siê grzeje... zrobi³em jakie¶ 70 mil i znów to samo...
ch³odnica przep³ukana, wymieniony termostat i czujnik temperatury....
a ona dzi¶ znów swoje... przesta³ dzia³aæ wentylator i temperatura ro¶nie na maksa....
Kto¶ z Szanownych mo¿e wie co jeszcze mo¿na zrobiæ???
Moja moszyna znów siê grzeje... zrobi³em jakie¶ 70 mil i znów to samo...
ch³odnica przep³ukana, wymieniony termostat i czujnik temperatury....
a ona dzi¶ znów swoje... przesta³ dzia³aæ wentylator i temperatura ro¶nie na maksa....
Kto¶ z Szanownych mo¿e wie co jeszcze mo¿na zrobiæ???
Ojciec - to brzmi dumnie!!!