Witojcie!!!!
Czy ktoś z szanownych motórzystów jest mi w stanie jakoś łopatologicznie wyjaśnić jak przerobić światła w moto z usa? Tzn. jak zrobić żeby migacze nie paliły się ciągle a zwyczajnie zgasły :) oczywiście migacze na skrzyżowaniach lepiej niech działają:) Dzięki za podpowiedzi:)
Ps. Gdzieś to juz wcześniej widziałem na forum ale teraz nie mogę znaleźć
Pozdrawiam
Odpowiedz do tematu
: przeróbka świateł w moto z usa
:
Trzeba zakleić jeden bolec w żarówce lub wypiąć jeden przewód z dochodzących do kierunkowskazu
:
Kolega już pół roku na forum i do tego z pięknego Giżycka a nawet nie zajrzał POWITALNIA
motocykle to nie wszystko-liczy się pasja
CrusaderRider
CrusaderRider
:
rozumiem że nie ma znaczenia który zakleję? A z kabelkiem to metoda prób i błędów czy jakiś na to jest patent?
W tylnych kierunkach jest ok ale tylko dlatego że po jakimś niekontrolowanym zwarciu ( bezpieczniki są ok) działa tak jak należy tj. kierunkowskazy działają a światła stałe juz nie (tak jak to w naszym pięknym kraju być musi:))
Ale dziękuję za podpowiedź i pozdrawiam
W tylnych kierunkach jest ok ale tylko dlatego że po jakimś niekontrolowanym zwarciu ( bezpieczniki są ok) działa tak jak należy tj. kierunkowskazy działają a światła stałe juz nie (tak jak to w naszym pięknym kraju być musi:))
Ale dziękuję za podpowiedź i pozdrawiam
:
Teraz ja odpiszę Żarówka w przednich kierunkach posiada 2 styki:5 W pozycja i 21W kierunkowskaz.Musisz sprawdzić który styk jest do czego.Możesz to zrobić próbnikiem,miernikiem lub kontrolką z żarówką.Jak sobie z tym nie poradzisz oddaj moto do elektryka Z tyłu kierunkowskazy posiadają tylko funkcję....kierunkowskazu
longhair napisał/a: |
rozumiem że nie ma znaczenia który zakleję? A z kabelkiem to metoda prób i błędów czy jakiś na to jest patent?
W tylnych kierunkach jest ok ale tylko dlatego że po jakimś niekontrolowanym zwarciu ( bezpieczniki są ok) działa tak jak należy tj. kierunkowskazy działają a światła stałe juz nie (tak jak to w naszym pięknym kraju być musi:)) Ale dziękuję za podpowiedź i pozdrawiam |
Teraz ja odpiszę Żarówka w przednich kierunkach posiada 2 styki:5 W pozycja i 21W kierunkowskaz.Musisz sprawdzić który styk jest do czego.Możesz to zrobić próbnikiem,miernikiem lub kontrolką z żarówką.Jak sobie z tym nie poradzisz oddaj moto do elektryka Z tyłu kierunkowskazy posiadają tylko funkcję....kierunkowskazu
motocykle to nie wszystko-liczy się pasja
CrusaderRider
CrusaderRider
:
A po co to zmieniać, przecież to jest super jak świecą kierunki. Wielu na forum z europohondami chciałoby odwrotnie .
CZEKAJĄC NA VT 1100 JEST VT 750 C2
SLOW RIDE -> LONG LIFE
SLOW RIDE -> LONG LIFE
:
A po to, że jest to niestety niezgodne z polskimi przepisami. W efekcie może się czepiać diagnosta na przeglądzie, drogówka, a w skrajnym przypadku ktoś w przypadku kolizji może twierdzić, że to twoja wina, bo zmyliły go twoje nieprawidłowe światła...
Cytat: |
A po co to zmieniać, przecież to jest super jak świecą kierunki. |
A po to, że jest to niestety niezgodne z polskimi przepisami. W efekcie może się czepiać diagnosta na przeglądzie, drogówka, a w skrajnym przypadku ktoś w przypadku kolizji może twierdzić, że to twoja wina, bo zmyliły go twoje nieprawidłowe światła...
:
no i tak czysto teoretycznie zamontować należy światlo pozycyjne przód barwy białej
:
W mojej handzi w przedniej lampie są doprowadzone przewody odpowiedzialne za świecenie kierunków z przodu. Po ich rozłączeniu nie świecą. Nie pamiętam tylko kolorów...
Nie trzeba płakać nad rozlanym mlekiem. Toż to nie piwo...
:
Miałem wersję USA, pierwsza rejestracja, przegląd, kontrola policji nie raz. Nigdy nikt mi się nie czepiał, a nawet nie było uwagi na ten temat. Diagnosta miał tylko opory bo inne szkło przedniego światła niż w europie . Wiadomo, że przepisy inaczej to określają, ale mi się tak podobało i tak jeździłem . I przy następnej Shadowce jeżeli będzie USA też tak będę jeździł
CZEKAJĄC NA VT 1100 JEST VT 750 C2
SLOW RIDE -> LONG LIFE
SLOW RIDE -> LONG LIFE
:
Też mam świecące i ani razu nie miałem problemu -przegląd, patrole nie zatrzymywały...
A tak trochę inaczej - na Shadowisku widziałem ( albo mi się zdawało ), że miał ktoś - nie zorientowałem się kto - z tyłu też świecące ( tak jak z przodu ) - a tego się czepiają ?
A tak trochę inaczej - na Shadowisku widziałem ( albo mi się zdawało ), że miał ktoś - nie zorientowałem się kto - z tyłu też świecące ( tak jak z przodu ) - a tego się czepiają ?
:
Też widziałem u kogoś świecące z tyłu
:
To jest przeróbka. Tylne w oryginalnej wersji USA i Kanada nie świecą.
Matrix napisał/a: |
Też widziałem u kogoś świecące z tyłu |
To jest przeróbka. Tylne w oryginalnej wersji USA i Kanada nie świecą.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Moje swiecą i z tyłu i z przodu niczego nie przerabialem
:
To zapewne przerobił ktoś inny.
Odpowiedz do tematu
Borowiak napisał/a: |
Moje swiecą i z tyłu i z przodu niczego nie przerabialem |
To zapewne przerobił ktoś inny.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85