Opony Shadow vt750 c2 rc 44 97r
Odpowiedz do tematu

: Opony Shadow vt750 c2 rc 44 97r
Witam,

Zgodnie ze specyfikacja w ksiazce zalecaja na tył bridgestone/dunlop. Rozmiarowka 170/80-15 M/C 77S. Moje pytanie :

Czy są inni producenci polecani przez was ?
Czy są to opony bezdętkowe ?
Czy znacie punkt w warszawie z oponami i montazem godny polecenia ?

:
Osobiście polecam zawsze montować to samo co montuje fabryka, bo ktoś nad tym siedział, liczył, sprawdzał trakcję itd. Niemniej to moje głęboko prywatne zdanie i nie ma powodów żeby się z nim zgadzać ... Hm, a może powody jenak są? :-) .
Poczytaj na oponie. Powinno być w oznaczeniach TT (dętkowa) lub TL (bezdętkowa)

Wejdź sobie np. tutaj lub tutaj i zobacz co pasuje.

Nawrót choroby! :)
:
producent motocykla zaleca to z kim ma układy a co założysz to Twoja sprawa.
Do Ciebie należy decyzja jakiego producenta wybierzesz. Jednym lepiej się jeździ na Dunlopie innym na Michelinie czy Shinko. Ważne aby opona którą wybierzesz spełniała wytyczne producenta jeśli chodzi o indeksy nośności i prędkości i by opona była w tym samym rozmiarze (jak założysz szerszą lub węższą możesz zmienić właściwości trakcyjne motocykla)

Ostatnio zmieniony przez renegade 2012-06-12, 14:18, w całości zmieniany 1 raz
:
Renek... a "twoja" i "ciebie" z małej litery to piszesz do mnie czy do kolegi? :chytrusek:

Nawrót choroby! :)
:
oj tak mi się napisało bo w robocie siedzę i na szybkiego piszę spod stołu :mrgreen:
Już poprawiam :oops:

:
renegade napisał/a:
Do Ciebie należy decyzja jakiego producenta wybierzesz

No - ciężko sie z tym niezgodzić :-)
renegade napisał/a:
Jednym lepiej się jeździ na Dunlopie innym na Michelinie czy Shinko

A to jest właśnie sprawdzanie trakcji motocykla na własnym tyłku. Gdyby trakcja była taka sama na wszystkich to by się wszystkim na wszystkich oponach tak samo jeździło.
renegade napisał/a:
Ważne aby opona którą wybierzesz spełniała wytyczne producenta jeśli chodzi o indeksy nośności i prędkości i by opona była w tym samym rozmiarze

I z tym dyskutować nie będę bo to na pierwszym miejscu.
renegade napisał/a:
(jak założysz szerszą lub węższą możesz zmienić właściwości trakcyjne motocykla)

A nawet nie "możesz", a napewno przy zmianie szerokości gumy zmienisz trakcję. Pytaniem otwartym pozostaje tylko czy na lepszą czy goraszą ?.... Żeby się dowiedzieć trzeba zmienić :-)

Nawrót choroby! :)
:
senda napisał/a:
renegade napisał/a:
(jak założysz szerszą lub węższą możesz zmienić właściwości trakcyjne motocykla)

A nawet nie "możesz", a napewno przy zmianie szerokości gumy zmienisz trakcję. Pytaniem otwartym pozostaje tylko czy na lepszą czy goraszą ?.... Żeby się dowiedzieć trzeba zmienić :-)


Dlatego tą kwestię pozostawiłem otwartą każdemu do własnych przemyśleń :mrgreen:

:
Rozmiar rozumiem, że musi być taki sam. Bardziej mi zależy na opiniach odnośnie producentów. Ważnym czynnikiem oczywiście też jest cena.
Jak się mają sprawy używanych, leżakowanych i %$#%@ wie jeszcze kaich opon. Bo na alledrogo ceny czasem są zaskakująco niskie a opona wygląda jak wyglądać powinna. Czy opony kilkuletnie ale nie używane też się nadają ? Mój znajomy mówi, że opony starsze niż 5 lat tracą swoje właściwości.

Ponowie jeszcze pytanie odnośnie sklepu, warsztatu w Warszawie. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie ?

:
Ja kupowałem opony u Huberta motogumy.pl
Ale poprzez forum afrykańskie, zakładałem sobie sam. Jest w Warszawie, zadzwoń, popytaj.
Ogólnie chwalony. Jak miałem C2 to jesen sezon jeździłem na oryginalnych (10 letnich d 404).
Potem wymieniłem na nówki Route mt66. Było lepiej ;-)

:
Kolego a wybierz ty się na wycieczkę motorkiem do renegada :-) na wycieczkę , a na pewno coś ci doradzi , zamontuje , wyważy i myślę że nawet dobrą cenę da.
Będziesz zadowolony z jego serwisu.Nie żebym coś tam sugerował :-) .

VT 500 84 - VT 1100 96 - VTX 1300 06 - VT 1100C2 Sabre 06
:
Dzięki wielkie, nie omieszkam się w takim razie wybrać na małą przejażdżkę . Tylko pogoda niech się lepsza zrobi. :)

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group