Witam,
mam problem z moim moto- VTX 1300S.
Nawet po nagrzaniu chodzi nierówno. Pierwszy cylinder (ten od chłodnicy) nie pracuje prawidłowo. Coś przerywa jego pracę. Strzela w gaźnik, w rurę i szarpie.
Wymienione zostały wszystkie płyny, filtry, świece. Czyszczony był zbiornik i gaźnik.
Dalej jest źle. Czasem przez 5 km jest ok! a czasem 10 km źle.
Ale byłem na zlocie w Koszęcinie i zrobiłem 600 km. Szedł jak należy. Tak się cieszyłem.... I dzień później ponownie strzelał i prychał!!!
Mam pewne podejrzenia, ale nie chcę Wam nic sugerować.
Może pomożecie w tym temacie?
Dzięki
Odpowiedz do tematu
: Coś mi szarpie i strzela...
:
hmmmm...
z tego co piszesz to sprawdziles wszystko.
troche dziwne, ze strzela i w rure i w gaznik. jestes pewien ze tak jest?
jak wygladaja swiece z przedniego cylindra? jaki kolor?
generalnie wyglada na zaplon albo przerwy w doplywie paliwa.
iskre sprawdzales?
z tego co piszesz to sprawdziles wszystko.
troche dziwne, ze strzela i w rure i w gaznik. jestes pewien ze tak jest?
jak wygladaja swiece z przedniego cylindra? jaki kolor?
generalnie wyglada na zaplon albo przerwy w doplywie paliwa.
iskre sprawdzales?
:
Świece na pierwszym są czarne. Strzela i w rurę i w gaźnik. Strzały w rurę słyszę doskonale, a w gaźnik - czuję to po filtrze powietrza.
:
Świece są czarne. Znaczy się, że coś jest nie tak ze spalaniem. Na początek spróbuj zamienić świece z jednego cylindra na drugi. Jeżeli nic się nie zmieni i nadal będzie tak samo, to przynajmniej wyeliminujesz jedną z przyczyn.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Czy wydechy masz oryginalne? Może to jest związane z programem.
Sprawy łatwe nie sprawiają przyjemności
:
a wziąłeś pod uwagę to że może to być wina paliwa?
:
Dzisiaj był elektryk i stwierdził, że winna jest cewka zapłonowa. Daje za słabą iskrę. Stwierdził, że część uzwojenia może mieć zwarcie. Teraz nic innego mi nie pozostaje, jak kupić nową cewkę, nowe świece i może będzie ok.
W serwisie Hondy za cewkę wołają 517 zł. W sklepach internetowych ceny od 185 do 350 zł.
Dowiedziałem się, że takie same cewki występują w:
HONDA CB 600F HORNET [PC36] (02-07)
HONDA CBF 600 [PC38] (04-07)
HONDA FJS 600 A, D [PF01] (01-06)
HONDA VT 750 C [RC50] (04-07)
HONDA VT 750 DC [RC48] (00-03)
HONDA CBF 1000 (06-07)
HONDA CB 1100 SF X-11 [SC42] (00-03)
HONDA ST 1300 [SC51] (02-06)
HONDA VTX 1300 [SC52] (03-07)
HONDA VTX 1800 [SC46] (02-04)
Piszę, bo może to się komuś przydać!!! (oby nie)
W całej Polsce nie znalazłem na stanie tej "zołzy". Czas oczekiwania na sprowadzenie, to 14-30 dni. CHOLERA!!!
Najgorsze, że ja do końca nie jestem przekonany o awarii tej cewki. Gdybym mógł zamontować na chwilę inna sprawną. Wtedy byłbym pewien.
Zapytam nieśmiało: może ktoś poświęciłby trochę czasu i pozwoliłby na podmiankę ze swojego moto?
W serwisie Hondy za cewkę wołają 517 zł. W sklepach internetowych ceny od 185 do 350 zł.
Dowiedziałem się, że takie same cewki występują w:
HONDA CB 600F HORNET [PC36] (02-07)
HONDA CBF 600 [PC38] (04-07)
HONDA FJS 600 A, D [PF01] (01-06)
HONDA VT 750 C [RC50] (04-07)
HONDA VT 750 DC [RC48] (00-03)
HONDA CBF 1000 (06-07)
HONDA CB 1100 SF X-11 [SC42] (00-03)
HONDA ST 1300 [SC51] (02-06)
HONDA VTX 1300 [SC52] (03-07)
HONDA VTX 1800 [SC46] (02-04)
Piszę, bo może to się komuś przydać!!! (oby nie)
W całej Polsce nie znalazłem na stanie tej "zołzy". Czas oczekiwania na sprowadzenie, to 14-30 dni. CHOLERA!!!
Najgorsze, że ja do końca nie jestem przekonany o awarii tej cewki. Gdybym mógł zamontować na chwilę inna sprawną. Wtedy byłbym pewien.
Zapytam nieśmiało: może ktoś poświęciłby trochę czasu i pozwoliłby na podmiankę ze swojego moto?
:
Zapraszam do mnie. Nie ma problemu z taka cewką, pojedziemy do mojego kolegi i zamienimy, on ma jeszcze ze 2 VTX.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Odpowiedz do tematu
Czy ktoś wie jak zakończyła się sprawa z cewkami.
Bo dzisiaj rano miałem ten sam przypadek
[ Dodano: 2012-03-12, 09:49 ]
Nie będę zaczynał nowego tematu bo problem podobny.
Po odpaleniu motocykl strasznie kopci na ssaniu na czarno i ma problem z równą pracą .
Gdy doszedł do odpowiedniej temp.(uruchomił się wentylator) gaśnie po wyłączeniu ssania .
Podkręciłem więc obroty tak by nie gasł ale i tak chodzi strasznie nie równo , od czasu do czasu strzela w kominy .
Jest też problem przy reagowaniu na manetkę gazu , chodząc na tzw.;) wolnych obrotach dławi się dodając raptowniej gazu .
Gaźnik czyszczony w ubiegłym sezonie ,świece też były wymienione i reg. zawory .
Od czego zacząć ?
Proszę o jakąś poradę może ktoś już to przerabiał , a może to tylko kaprysy po wybudzeniu ze snu zimowego i poczekać na cieplejsze dni .
Pozdrawiam serdecznie Hektor
Bo dzisiaj rano miałem ten sam przypadek
[ Dodano: 2012-03-12, 09:49 ]
Nie będę zaczynał nowego tematu bo problem podobny.
Po odpaleniu motocykl strasznie kopci na ssaniu na czarno i ma problem z równą pracą .
Gdy doszedł do odpowiedniej temp.(uruchomił się wentylator) gaśnie po wyłączeniu ssania .
Podkręciłem więc obroty tak by nie gasł ale i tak chodzi strasznie nie równo , od czasu do czasu strzela w kominy .
Jest też problem przy reagowaniu na manetkę gazu , chodząc na tzw.;) wolnych obrotach dławi się dodając raptowniej gazu .
Gaźnik czyszczony w ubiegłym sezonie ,świece też były wymienione i reg. zawory .
Od czego zacząć ?
Proszę o jakąś poradę może ktoś już to przerabiał , a może to tylko kaprysy po wybudzeniu ze snu zimowego i poczekać na cieplejsze dni .
Pozdrawiam serdecznie Hektor