Odpowiedz do tematu
: Niespotykany problem.
Szanowni forumowicze.Honda Shadow 1100 VT C2 .Sprawdzałem poziom oleju , ciort wie co się stało , bagnet ta metalowa część jakimś cudem odczepiła się od tej części z tworzywa i zniknęła w otworze . Czy ktoś miał okazję widzieć wnętrzności tego silnika ? Gdzie ta końcówka może się dostać , czy zagraża to silnikowi ? Czy jest szansa ją wydostać bez rozkręcania silnika ?
murzynki,draga i rock'n'roll
:
witam, tak na "chłopski rozum" to napewno zagraza silnikowi, i trzeba to wyciagnąć
MOTO-GUZZI V350->VT600->VT750Spirit->VT1100SABRE->VT1100ACE->V-STROM 650XT
:
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
Można jeszcze z neodymką spróbować.
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
:
Pierwsza myśl, która przyszła mi do głowy
R0bi napisał/a: |
Można jeszcze z neodymką spróbować. |
Pierwsza myśl, która przyszła mi do głowy
:
Są takie wskaźniki z końcówką neodymową. Dają radę nawet ciężkim kluczom.
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
adamoos72 napisał/a: | ||
Pierwsza myśl, która przyszła mi do głowy |
Są takie wskaźniki z końcówką neodymową. Dają radę nawet ciężkim kluczom.
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
:
A gdzie jest miska , powinien wystarczyć magnes, a jak nie to są jeszcze chwytaki sprężynowe
SHEMP napisał/a: |
sciągaj miske - moze wystarczy, jak zostawisz - remont pewny |
A gdzie jest miska , powinien wystarczyć magnes, a jak nie to są jeszcze chwytaki sprężynowe
:
może trzeba odkręcić dekiel od strony bagnetu, nie wiem jak jest w Twoim modelu ale ja mam bagnet w prawym deklu.
:
Noo, jest to problem.
Nie rozumiem co znaczy ,,neodymówkę zastosuj'' skoro wskaźnik jest plastikowy.
Nie wiem jak Ci powiedzieć, bo to raczej banalne jest, ale spytam czy wymieniałeś już wcześniej olej w moto i czy kontrolowałeś jego stan w trakcie eksploatacji?, jeżeli nie i nigdy tam nie zaglądałeś, to być może nie było tego wskaźnika już w momencie kupna maszyny.
Trzeba zacząć od demontażu dekla (miski ), tego właśnie gdzie w/w korek się znajduje.
p.s.
Czytałem gdzieś, że ktoś poszukiwał właśnie tego plasticzku/wskażnika, domniemam zatem, że takie rzeczy się zdarzają .
Nie rozumiem co znaczy ,,neodymówkę zastosuj'' skoro wskaźnik jest plastikowy.
Nie wiem jak Ci powiedzieć, bo to raczej banalne jest, ale spytam czy wymieniałeś już wcześniej olej w moto i czy kontrolowałeś jego stan w trakcie eksploatacji?, jeżeli nie i nigdy tam nie zaglądałeś, to być może nie było tego wskaźnika już w momencie kupna maszyny.
Trzeba zacząć od demontażu dekla (miski ), tego właśnie gdzie w/w korek się znajduje.
p.s.
Czytałem gdzieś, że ktoś poszukiwał właśnie tego plasticzku/wskażnika, domniemam zatem, że takie rzeczy się zdarzają .
:
A napewno wykręcałeś bagnet? czy może korek wlewu? Ja się kiedyś zapomniałem, wykręciłem korek i się zastanawiałem gdzie jest jego reszta
:
W 1100 masz osobno korek wlewu i bagnet? Pierwsze slysze, zawsze przez "bagnet" wlewam... zreszta w vt600 tez... ale moze sa inne rozwiaania w roznych rocznikach
Ta bagnet jest zazwyczaj plastikowy, wiec neodymka moze nei pomoc ;)
Generalnie spory problem, strach odpalic maszyny. Teoretycznie plastik powinien zostac zmielony, ale bedzie krazyl w oleju i moze pozatykac kanaly olejowe. Chyba bym sie zdecydowal zdjac jeden boczny dekiel (latwiej zdjac prawy) i dokladnie przeszukal...
Ta bagnet jest zazwyczaj plastikowy, wiec neodymka moze nei pomoc ;)
Generalnie spory problem, strach odpalic maszyny. Teoretycznie plastik powinien zostac zmielony, ale bedzie krazyl w oleju i moze pozatykac kanaly olejowe. Chyba bym sie zdecydowal zdjac jeden boczny dekiel (latwiej zdjac prawy) i dokladnie przeszukal...
"trzeba się tylko dobrze napędzić..." @by Radosław
:
Żebyście już dalej nie kombinowali, to wyjaśnię, że w Sabre jest oddzielny korek wlewu oleju i oddzielna miarka oleju.
Jedno i drugie znajduje się w prawej pokrywie, deklu, silnika.
Korek wlewowy znajduje się u góry dekla, tak praktycznie centralnie nad sprzęgłem, na wys. tyłu rozrusznika. Czarny plastikowy korek o średnicy około 30 mm.
Miarka poziomu oleju znajduje się w tylnej części pokrywy, tak mniej więcej w 1/3 wysokości od dołu. Na zewnątrz wystaje taki plastikowy uchwyt o średnicy około 18 mm o długości około 80 mm. Sam bagnet do pomiaru oleju, jest metalowy.
Tak na marginesie to wydaje mi się dziwne, że sam bagnet wyleciał z uchwytu i dostał się do wnętrza silnika. Jest on zatopiony w plastiku uchwytu, na głębokość około 10 mm.
Jeżeli jesteś pewien, że on wleciał do środka, to może na początek zdemontuj pokrywę sprzęgła, ten okrągły dekiel mocowany na 7 śrub, i sprawdź czy nie da się przez niego wydobyć bagnetu.
Jedno i drugie znajduje się w prawej pokrywie, deklu, silnika.
Korek wlewowy znajduje się u góry dekla, tak praktycznie centralnie nad sprzęgłem, na wys. tyłu rozrusznika. Czarny plastikowy korek o średnicy około 30 mm.
Miarka poziomu oleju znajduje się w tylnej części pokrywy, tak mniej więcej w 1/3 wysokości od dołu. Na zewnątrz wystaje taki plastikowy uchwyt o średnicy około 18 mm o długości około 80 mm. Sam bagnet do pomiaru oleju, jest metalowy.
Tak na marginesie to wydaje mi się dziwne, że sam bagnet wyleciał z uchwytu i dostał się do wnętrza silnika. Jest on zatopiony w plastiku uchwytu, na głębokość około 10 mm.
Jeżeli jesteś pewien, że on wleciał do środka, to może na początek zdemontuj pokrywę sprzęgła, ten okrągły dekiel mocowany na 7 śrub, i sprawdź czy nie da się przez niego wydobyć bagnetu.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Odpowiedz do tematu
Osobno, korek jest na górze chyba jak w większości moto a bagnet w dolnej części pokrywy tak lekko z tyłu. Spirit 2004r. A może mam wersję Afrykańską?