Zastanawiamy się z Miskiem nad zakupem Shadow 1100 , bo na razie mamy 1 szt na dwóch.
Zdecydowanie chcielibyśmy model z PGM-FI. Od jakiego rocznika zaczęła się jego instalacja?
Druga sprawa to wał napędowy, który też musi być
Odpowiedz do tematu
: Od kiedy PGM-FI?
:
Mam dla Ciebie 2 wiadomości:
1. Wszystkie VT1100, są napędzane wałem kardana.
2. Ten system, PGM-FI, nie był stosowany w żadnym modelu VT1100.
1. Wszystkie VT1100, są napędzane wałem kardana.
2. Ten system, PGM-FI, nie był stosowany w żadnym modelu VT1100.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
1. To dobra wiadomość :)
2. Z tego co widzę to produkcja zakończyła się w 2007 kiedy wprowadzono PGM-FI w vt750.
Z tego że vt750 jest naszym pierwszym motorem i w dodatku z PGM-FI nie wiemy czego mamy oczekiwać w wersji gaźnikowej. Czym różni się w obowiązkowej obsłudze/serwisie?
2. Z tego co widzę to produkcja zakończyła się w 2007 kiedy wprowadzono PGM-FI w vt750.
Z tego że vt750 jest naszym pierwszym motorem i w dodatku z PGM-FI nie wiemy czego mamy oczekiwać w wersji gaźnikowej. Czym różni się w obowiązkowej obsłudze/serwisie?
:
Czyszczeniem, synchronizacją (jak są dwa), szukaniem w niemcach membran, jak kupujesz stare moto
Odpowiedz do tematu
dzinks napisał/a: |
1. To dobra wiadomość :)
2. Z tego co widzę to produkcja zakończyła się w 2007 kiedy wprowadzono PGM-FI w vt750. Z tego że vt750 jest naszym pierwszym motorem i w dodatku z PGM-FI nie wiemy czego mamy oczekiwać w wersji gaźnikowej. Czym różni się w obowiązkowej obsłudze/serwisie? |
Czyszczeniem, synchronizacją (jak są dwa), szukaniem w niemcach membran, jak kupujesz stare moto
Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów.