Różnice podpatrzone:
1. Reflektor przedni - podstawowa różnica
W VT '83-84 jest prostokątny, w '85 - okrągły
2. Przełączniki na kierownicy
Model '85 ma inne niż modele '83-84
3. "Napęd" obrotomierza
W VT '83-84 jest to zwykła linka wychodząca z dekla głowicy, w '85 - kabelek elektryczny (skąd wychodzi - na razie nie zlokalizowałem )
4. Puszka przekaźników przy klaksonie
VT '83-84 to ma, VT '85 nie posiada
Odpowiedz do tematu
:
:
3. "Napęd" obrotomierza
W VT '83-84 jest to zwykła linka wychodząca z dekla głowicy, w '85 - kabelek elektryczny (skąd wychodzi - na razie nie zlokalizowałem )
Z układu, moduł zapłonowy, cewki, generator impulsów... A chyba z kostki łączącej moduły, czy też tak jak w naszym wypadku jeden scalony moduł.
Brak zasilania cewek powoduje odcięcie obrotomierza ;) tak jak w moim przypadku
W VT '83-84 jest to zwykła linka wychodząca z dekla głowicy, w '85 - kabelek elektryczny (skąd wychodzi - na razie nie zlokalizowałem )
Z układu, moduł zapłonowy, cewki, generator impulsów... A chyba z kostki łączącej moduły, czy też tak jak w naszym wypadku jeden scalony moduł.
Brak zasilania cewek powoduje odcięcie obrotomierza ;) tak jak w moim przypadku
Jadę jadę na motorze...
:
Może ktos mi podpowie?
Moja VT 500c jest z roku 85, sprowadzona z holandii, z gaźnikiem VD6HA/UK, w dowodzie mam że moc jest 20kW czyli jakieś 37 kucyków. Jak widac gaźnik stosowany na kalifornię w 84 roku , moto wersja USA więc jakoś mi się nie chce wierzyć że to jest moto zdławione.
Maksymalna V jaką osiągnąłem to jakies 155km/h. Jak cos wiecie to podpowiedzcie czy możliwym jest że ta maszynka rzeczywiście jest slabsza.
Moja VT 500c jest z roku 85, sprowadzona z holandii, z gaźnikiem VD6HA/UK, w dowodzie mam że moc jest 20kW czyli jakieś 37 kucyków. Jak widac gaźnik stosowany na kalifornię w 84 roku , moto wersja USA więc jakoś mi się nie chce wierzyć że to jest moto zdławione.
Maksymalna V jaką osiągnąłem to jakies 155km/h. Jak cos wiecie to podpowiedzcie czy możliwym jest że ta maszynka rzeczywiście jest slabsza.
Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
:
A co masz napisane / wygrawerowane na rurze wydechowej wychodzącej z silnika? (nie pamiętam - z prawej lub lewej strony). Tam powinna być oznaczona moc. Też 20 kW?
:
Jeszcze jedno....
Z tego co znalazłem wynika, że dławiona wyciąga 137 km/h. a nie dławiona 160 km/h.
http://www.bikez.com/moto...effect_1985.php
Nie znalazłem też informacji, że w roczniku 1985 były dławione.....
Może masz "lipę" wpisaną w papierach.....
Z tego co znalazłem wynika, że dławiona wyciąga 137 km/h. a nie dławiona 160 km/h.
http://www.bikez.com/moto...effect_1985.php
Nie znalazłem też informacji, że w roczniku 1985 były dławione.....
Może masz "lipę" wpisaną w papierach.....
:
Tak właśnie sobie myślałem , ale sprawdzę jeszcze na kolankach wydechowych.
No i sprawdziłem na kolanku tylnego cylindra jest jak byk - 37kW
No i sprawdziłem na kolanku tylnego cylindra jest jak byk - 37kW
Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
:
Bardzo fajne zestawienie. Czy ktoś mógłby dodać pozostałe roczniki? A może w '88 i '89 nie wprowadzono już żadnych modyfikacji?
:
Witam. Jestem posiadaczem modelu VT 500 E z 83 i w związku z tym mam pytanie. Czy w modelach C tego zacnego motocykla kostka stacyjki łączy sie z kostka od motoru na 6 wejśc?
:
Moim zdaniem jest to kostka 5 pinowa, kable: czerwony, niebieski, brązowo-biały i brązowy.
Dopiero od rocznika 85 ze stacyjki wychodziło 6 przewodów.
Arthur napisał/a: |
Witam. Jestem posiadaczem modelu VT 500 E z 83 i w związku z tym mam pytanie. Czy w modelach C tego zacnego motocykla kostka stacyjki łączy sie z kostka od motoru na 6 wejśc? |
Moim zdaniem jest to kostka 5 pinowa, kable: czerwony, niebieski, brązowo-biały i brązowy.
Dopiero od rocznika 85 ze stacyjki wychodziło 6 przewodów.
Jadę jadę na motorze...
:
Globi napisał:
4. Puszka przekaźników przy klaksonie
VT '83-84 to ma, VT '85 nie posiada[/quote]
Jeżeli nie przy klaksonie to gdzie?? Zaczołem się troche rozgladać za tym bo mam mały problem z elektryką a przekaźników niet
4. Puszka przekaźników przy klaksonie
VT '83-84 to ma, VT '85 nie posiada[/quote]
Jeżeli nie przy klaksonie to gdzie?? Zaczołem się troche rozgladać za tym bo mam mały problem z elektryką a przekaźników niet
:
Globi podał w pierwszym poście, że ilość oleju w lagach z rocznika '85 to 440 cc a serwisówka podaje 390 ± 2,5. Jak to jest, bo muszę wziąć się za wymianę uszczelniaczy, zaczęły puszczać i jaki olej wlać? 10W będzie OK, czy lepiej 15W?
:
Wlej 390 ccm 20W i nie pompuj lag.
Jadę jadę na motorze...
:
Ja podzieliłem 1l po równo na obie i bez pompowania , jest cycuś
:
1L na zawieszenie to zdecydowanie za dużo. Może powstać za duże ciśnienie i przyśpieszyć zużycie uszczelniaczy. Wlej 390ccm lub wlej do podanej wysokości lustra oleju względem rantu lagi.
Jadę jadę na motorze...
:
Ostatnio zmieniony przez bodek 2010-09-23, 08:48, w całości zmieniany 1 raz
Odpowiedz do tematu
Ech, kupiłem już 10W, bo w linku ze strony głównej shadow podany jest 7,5. Trudno albo zostawię miękkie, albo dopompuję.
EDIT:
Ja mam jeszcze takie pytanko - jeśli zmierzę średnicę lagi, to reszta z wymiarów uszczelniacza będzie pasować? Chcę dostarczyć mechanikowi z motorkiem, żeby nie czekać aż sam znajdzie.
EDIT:
Ja mam jeszcze takie pytanko - jeśli zmierzę średnicę lagi, to reszta z wymiarów uszczelniacza będzie pasować? Chcę dostarczyć mechanikowi z motorkiem, żeby nie czekać aż sam znajdzie.
Ostatnio zmieniony przez bodek 2010-09-23, 08:48, w całości zmieniany 1 raz