Wentyl prosty czy skośny?
Odpowiedz do tematu

: Wentyl prosty czy skośny?
Zamawiam właśnie dętki do swojego VT1100C2 i w sklepie są dwa rodzaje dętek na tył: z prostym wentylem i ze skośnym wentylem :shock: . Czy ktoś na szybko potrafi odpowiedzieć jaki typ jest w moim modelu (w garażu będę dopiero jutro - dzisiaj nie mam jak sprawdzić).

Z góry dziękuję

:
w moim duszku mam prosty, w 600-tce miałem skośny (szprychy) chyba wygodniejszy jest

:
Z przodu mam chyba prosty, z tyłu na pewno skośny ;-)

Say no to slow.
:
No cóż, chyba nie ma reguły. Muszę sprawdzić i odłożyć zamówienie do jutra :-(

Dzięki za pomoc :thx:

:
jaki byś nie miał, weź sobie ukośny by sobie życie ułatwić bo rozumiem że masz szprychy więc napewno będzie łatwiej...

VT 600 -> VT 750 DC -> VZR M1800R -> Triumph Tiger SE 1050
:
Mam szprychy i z przodu jest prosty a z tyłu skośny

:
Fatum napisał/a:
jaki byś nie miał, weź sobie ukośny by sobie życie ułatwić bo rozumiem że masz szprychy więc napewno będzie łatwiej...


A da się zamontować, nie ma różnicy w feldze? Facet z NetCar sugerował, że muszę sprawdzić jaki mam obecnie. A koła mam faktycznie szprychowe

jack8823
[Usunięty]
:
Nie ma różnicy :-) Najlepiej na tył skośny, na przód prosty. Z przodu jest więcej miejsca a z tyłu trochę mniej i dlatego na tyle lepiej mieć skośny :-) Łatwiej tam dojść i dopompować :-)

:
jack8823 napisał/a:
Nie ma różnicy :-) Najlepiej na tył skośny, na przód prosty. Z przodu jest więcej miejsca a z tyłu trochę mniej i dlatego na tyle lepiej mieć skośny :-) Łatwiej tam dojść i dopompować :-)


Dzięki :thx: Zamawiam :mrgreen:

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group