Wentyl prosty czy skośny? |
Autor |
Wiadomość |
margus
Mariusz
Motocykl: XT 750 Transalp
Wiek: 55 Dołączył: 28 Gru 2009 Posty: 104 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: 2010-03-29, 13:54 Wentyl prosty czy skośny?
|
|
|
Zamawiam właśnie dętki do swojego VT1100C2 i w sklepie są dwa rodzaje dętek na tył: z prostym wentylem i ze skośnym wentylem . Czy ktoś na szybko potrafi odpowiedzieć jaki typ jest w moim modelu (w garażu będę dopiero jutro - dzisiaj nie mam jak sprawdzić).
Z góry dziękuję |
|
|
|
|
Jamcio
Motocykl: BMW R 1150 GS 02
Dołączył: 08 Lis 2008 Posty: 2161 Skąd: Klembów zamość
|
Wysłany: 2010-03-29, 13:59
|
|
|
w moim duszku mam prosty, w 600-tce miałem skośny (szprychy) chyba wygodniejszy jest |
|
|
|
|
Roadrunner
Łukasz
Motocykl: BMW
Dołączył: 09 Lut 2008 Posty: 1209 Skąd: Legionowo/Ostróda
|
Wysłany: 2010-03-29, 14:20
|
|
|
Z przodu mam chyba prosty, z tyłu na pewno skośny |
_________________ Say no to slow. |
|
|
|
|
margus
Mariusz
Motocykl: XT 750 Transalp
Wiek: 55 Dołączył: 28 Gru 2009 Posty: 104 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: 2010-03-29, 14:31
|
|
|
No cóż, chyba nie ma reguły. Muszę sprawdzić i odłożyć zamówienie do jutra
Dzięki za pomoc |
|
|
|
|
Fatum
Marcin
Motocykl: Triumph Tiger SE 1050 / VT 600 C 97
Dołączył: 07 Gru 2009 Posty: 1028 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-03-29, 14:35
|
|
|
jaki byś nie miał, weź sobie ukośny by sobie życie ułatwić bo rozumiem że masz szprychy więc napewno będzie łatwiej... |
_________________ VT 600 -> VT 750 DC -> VZR M1800R -> Triumph Tiger SE 1050 |
|
|
|
|
AJK
Klucznik-Andrzej
Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 67 Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 4666 Skąd: Wrocław-Rancho AJK
|
Wysłany: 2010-03-29, 14:42
|
|
|
Mam szprychy i z przodu jest prosty a z tyłu skośny |
|
|
|
|
margus
Mariusz
Motocykl: XT 750 Transalp
Wiek: 55 Dołączył: 28 Gru 2009 Posty: 104 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: 2010-03-29, 14:46
|
|
|
Fatum napisał/a: | jaki byś nie miał, weź sobie ukośny by sobie życie ułatwić bo rozumiem że masz szprychy więc napewno będzie łatwiej... |
A da się zamontować, nie ma różnicy w feldze? Facet z NetCar sugerował, że muszę sprawdzić jaki mam obecnie. A koła mam faktycznie szprychowe |
|
|
|
|
jack8823 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-03-29, 14:51
|
|
|
Nie ma różnicy Najlepiej na tył skośny, na przód prosty. Z przodu jest więcej miejsca a z tyłu trochę mniej i dlatego na tyle lepiej mieć skośny Łatwiej tam dojść i dopompować |
|
|
|
|
margus
Mariusz
Motocykl: XT 750 Transalp
Wiek: 55 Dołączył: 28 Gru 2009 Posty: 104 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: 2010-03-29, 14:54
|
|
|
jack8823 napisał/a: | Nie ma różnicy Najlepiej na tył skośny, na przód prosty. Z przodu jest więcej miejsca a z tyłu trochę mniej i dlatego na tyle lepiej mieć skośny Łatwiej tam dojść i dopompować |
Dzięki Zamawiam |
|
|
|
|
|