Witajcie,
mam problem z bakiem - najprawdopodobniej poluzowały się uchwyty i bak stał się niestabilny - każda nierówność na drodze przekłada się na drgania baku i zegarów.
Jedną ze śrub mocujących znalazłem pod kanapą ...... co z pozostałymi ?? jak się do nich dostać??
pozdrawiam
Tom
Odpowiedz do tematu
: mocowanie baku
: Re: mocowanie baku
zbiornik jest tylko na tej jednej śrubie i wchodzi na uchwyty które są mocowane do ramy na rysunku który wysłał Omo to widać . może poluzowały się gumy które śa dokręcone do ramy ,łatwo sprawdzisz po zdjęciu zbiornika. Zbiornik nigdy nie jest na sztywno bo musi przenosić drgania z ramy więc mógłby się rozszczelnić
Tom_Hagen napisał/a: |
Witajcie,
mam problem z bakiem - najprawdopodobniej poluzowały się uchwyty i bak stał się niestabilny - każda nierówność na drodze przekłada się na drgania baku i zegarów. Jedną ze śrub mocujących znalazłem pod kanapą ...... co z pozostałymi ?? jak się do nich dostać?? pozdrawiam Tom |
zbiornik jest tylko na tej jednej śrubie i wchodzi na uchwyty które są mocowane do ramy na rysunku który wysłał Omo to widać . może poluzowały się gumy które śa dokręcone do ramy ,łatwo sprawdzisz po zdjęciu zbiornika. Zbiornik nigdy nie jest na sztywno bo musi przenosić drgania z ramy więc mógłby się rozszczelnić
nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
:
Bak w 750 C2 zamocowany jest podobnie jak w WSK. Z przodu dwie gumowe tuleje wciskane na wystające z ramy trzpienie i przykręcony śrubą pod siedzeniem - tam też oczywiście gumowa podkładka. DElikatnie rusza się i tak ma być - zbiornik nie może być sztywno umocowany, musi trochę tłumić wibracje...
Sprawdź stan gum i czy śuba jest dokręcona - pełnej sztywności nie będzie, ale na dziurach nie powinno nim mocno telepać.
Sprawdź stan gum i czy śuba jest dokręcona - pełnej sztywności nie będzie, ale na dziurach nie powinno nim mocno telepać.
:
czyli aby sprawdzić gumy przy ramie muszę najpierw odkręcić śrubę pod siedzeniem ...
czy kolejnym krokiem będzie uniesienie baku ku kierownicy?
bak chyba nie musi być pusty?
czy kolejnym krokiem będzie uniesienie baku ku kierownicy?
bak chyba nie musi być pusty?
:
Zdejmujesz siedzenie, odkręcasz bak, zakręcasz karnik, zdejmujesz wężyk paliwa z karnika i możesz podnieść bak. Jak odłączysz jeszcze konsolę z zegarami to możesz cały bak odłożyć na półkę.
Generalni jeśli chcesz sparwadzić gumy przy główce musisz cały bak zdjąć albo mieć kogoś kto potrzyma go w powietrzu przez chwilę. Zużycie tych gum jest jednak bardzo mało prawdopodobne. Raczej poprostu śruba się poluzowała... no chyba że poprzedni właściciel coś tam kombinował i gumy są nieoryginalne lub z innego powodu niewłaściwe.
Generalni jeśli chcesz sparwadzić gumy przy główce musisz cały bak zdjąć albo mieć kogoś kto potrzyma go w powietrzu przez chwilę. Zużycie tych gum jest jednak bardzo mało prawdopodobne. Raczej poprostu śruba się poluzowała... no chyba że poprzedni właściciel coś tam kombinował i gumy są nieoryginalne lub z innego powodu niewłaściwe.
:
dzięki za wskazówki !
:
Pozwólcie że podłączę się pod temat. Mam ten sam problem w VT600, 98 r. Czy orientujecie się czy w tym modelu przednie mocowanie również jest na trzpieniach 21 jak na rysunku?
Wolę wiedzieć czego się spodziewać zanim rozbebeszę kranik...
Wolę wiedzieć czego się spodziewać zanim rozbebeszę kranik...
Saren
:
Cześć saren01,
tak jest dokładnie to samo/ bardzo podobne.
rysunek wyklikaj se na http://www.hondapartshous...rand/parts.aspx
:)
Pozdrawiam
tak jest dokładnie to samo/ bardzo podobne.
rysunek wyklikaj se na http://www.hondapartshous...rand/parts.aspx
:)
Pozdrawiam
:
Odpowiedz do tematu
dzięki
Saren