To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

Opony - Metzeler ME 880 - kłopoty z zakupami - oznaczenia opon

Tymon - 2011-06-10, 09:44
Temat postu: Metzeler ME 880 - kłopoty z zakupami - oznaczenia opon
Bry!

Mam nadzieję, że nie podpadnę Moderatorom na "dzień dobry", ale podam linki do sklepu. Precyzyjne opisanie mojej historii tego wymaga...


Kupiłem wczoraj do mojej VT500 opony - METZELER ME 880.

Na przód: 100/90 - 18 M/C TL 56H ME 880 MARATHON FRONT

http://mynetmoto.com/moto...thon_front.html


Na tył: 130/90 - 16 M/C TL 67H ME 880

http://mynetmoto.com/moto...67h_me_880.html



Kłopot jest z tą na tył: czy ona rzeczywiście może zostać tam zamontowana?
Przy wyborze opon kierowałem się oczywiście właściwym rozmiarem oraz informacjami na stronie sklepu zawartymi w nazwie opony.

Ta 100/90 ma w nazwie PRZÓD, zatem sytuacja jasna. Co do tej drugiej w nazwie nie istnieje żadna dodatkowa informacja więc uznałem, że jest do tylnego koła.
Zresztą kilka sklepów widziałem gdzie było identycznie: jak opona na przód to ma w nazwie PRZÓD/FRONT, a jak na tył to TYŁ/REAR lub po prostu nic...

Po wpłaceniu pieniędzy naszły mnie jakieś wątpliwości i sprawdziłem na stronie producenta. I klapa!
Ta 130/90 jest w kolumnie PRZÓD...
Powtarzam: sugerowałem się opisem na stronie sklepu, ale pewnie Wy będziecie wiedzieli czy mogę ją montować...

Napisałem od razu do sklepu by wstrzymali wysyłkę choć bardzo ciężko się z tym kimś po drugiej stronie rozmawia. Nawet nie wiem z kim koresponduję bo się nie podpisuje, nawet :);.
Być może ten ktoś słabo zna angielski. Ja niemieckiego ni w ząb.

Tymon

R0bi - 2011-06-10, 09:58

Niestety, ale kupiłeś obie na przód.
Tymon - 2011-06-10, 10:05

R0bi napisał/a:
Niestety, ale kupiłeś obie na przód.


No to cudnie!
Nie ratuje mnie to w żaden sposób, ale przed złożeniem zamówienia, ze dwa razy pisałem do tego sklepu, że chcę u nich kupić obie opony - na przód i tył...

Tymon

adamoos72 - 2011-06-10, 10:29

R0bi napisał/a:
Niestety, ale kupiłeś obie na przód.


I na dodatek obie bezdętkowe.
...ale może takie mają być -nie jestem pewien

bart1973 - 2011-06-10, 10:47

W VT500C są bezdętkowe... Ale to marna pociecha przy dwóch przednich...
Mrozo - 2011-06-10, 12:57

Na tyl powinienes miec taka:
http://www.oponeo.pl/dane...yl-tl-m-c-rf-ww

Nie znalazlem akurat w ofercie bez white wall bezdetkowej.
Jest tylko detkowa
http://www.oponeo.pl/dane...l-tt-m-c-rf-mbs

Tymon - 2011-07-02, 21:30

Witajcie... po przerwie...

Dziękuję Wam za odpowiedzi.

Niestety anulowanie/wstrzymanie wysyłki opon nie udało się. Przyjechały do mnie te dwie przednie...
Próbowałem uruchomić koleżankę mieszkającą na stałe w Niemczech by pogadała ze sklepem o zwrocie, ale po paru próbach kontaktu telefonicznego polegającego na nagraniach się na automatycznej sekretarce, dziewczyna odpuściła.
Mogła się bardziej przyłożyć bo są inne sposoby kontaktu, ale to już oddzielna historia...

Nie spełniam jeszcze kryteriów zamieszczenia ogłoszenia w dziale Sprzedam więc zapytam tu - może ktoś z Was ma ochotę na tę oponę? Naprawdę nie wiem co mam z nią zrobić :)

Wiem, że muszę kupić właściwą i zrobię to w polskim sklepie. Od tego niemieckiego trzymam się już z daleka.

Opona do "oddania":

Metzeler ME880 Marathon FRONT – 130/90-16 M/C 67 H TUBELESS
DOT XE 48 A408 1111

390 zł + przesyłka.
Tymon

Camel - 2011-07-03, 12:11

Zgodnie z regulaminem sklepu możesz odesłać oponę w ciągu 14 dni od zakupu - nie musisz podawać przyczyny.
Oczywiście będziesz stratny na koszcie przesyłki, ale odzyskasz kasę za oponę.
Tu masz regulamin: http://www.mynetmoto.com/agbs.cfm

Nie wiem jak jest z telefonami, ale jak ja kupowałem u nich opony, to kontakt mailowy był dobry.
Nie trzeba pisać po niemiecku, są anglojęzyczni.

Tymon - 2011-07-03, 14:00

Camel napisał/a:
Zgodnie z regulaminem sklepu możesz odesłać oponę w ciągu 14 dni od zakupu - nie musisz podawać przyczyny.
Oczywiście będziesz stratny na koszcie przesyłki, ale odzyskasz kasę za oponę.
Tu masz regulamin: http://www.mynetmoto.com/agbs.cfm

Nie wiem jak jest z telefonami, ale jak ja kupowałem u nich opony, to kontakt mailowy był dobry.
Nie trzeba pisać po niemiecku, są anglojęzyczni.


Camel, dobry z Ciebie chłop, ale przez to czekanie na działania koleżanki, o której pisałem, a tak naprawdę to brak tych działań - te 14 dni szlag trafił. Zostałem z oponką sam na sam :).

Nie wiem jak z tą "anglojęzycznością" sklepu jest, może źle trafiłem, pisałem jasno, wyraźnie i prosto. Odpowiedzi były szybko, ale na moje konkretnych 10 zdań przychodziło jedno zdanie... Ten ktoś po drugiej stronie tylko raz się podpisał, inicjałami: KN.

Tymon

Matrix - 2011-07-03, 19:33

Ja bym do nich napisał z prośbą o zamianę na odpowiednią oponę, może się uda :roll:
Tymon - 2011-07-30, 08:47

OK, koniec użerania się ze sklepem MyNETmoto!
Odesłałem zbędną oponę, otrzymałem zwrot pieniędzy, łatwo nie było, długo trwało, kontakt nieprzyjemny i mam wrażenie, że wymuszany przeze mnie!

Nigdy więcej tego sklepu!

Taniej niż w Polsce, to prawda, ale gra nie warta świeczki. Już nawet myślałem, że sezon się skończy, a opon nie zmienię...

Dziękuję Wam za uwagi i pomoc w tym wątku! :)

Tymon



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group