VT 600 - opona
Anonymous - 2010-05-12, 21:53 Temat postu: opona Mam pewien problem z oponą , jest wyząbkowana i dziwnie wytarta ,co prawda dzisiaj została wymieniona na nową ale nurtuje mnie powód ....
U wulkanizatora stwierdzono problem z lagami że niby stary olej , że jakieś braki oleju w lagach co sądzicie, co mam zrobić?
Lagi nie ciekną !
Jeśli mam zmienić olej to ile nalać do lagi ,jedni piszą że 463ml a w serwisówce wyczytałem (może zle )że ma być 449cm hmm...
Może ktoś miał taki przypadek proszę o pomoc ....
ps.. zakupiłem już olej Motul Fork Oil Expert 15W 1L
GhoustDragon - 2010-05-12, 22:10
Odnośnie lag:
http://www.shadow.org.pl/...er=asc&start=15
Rigez - 2010-05-12, 22:11
To że nie masz wycieku oleju z zawieszenia nie oznacza że nie należy zmienić oleju w lagach. Może się okazać że uszczelniacze były bardziej wytrzymałe niż olej
Anonymous - 2010-05-13, 16:39
Dzięki ale wie ktoś może ile wlać oleju do lagi ???
BĄBEL - 2010-05-13, 17:50
U mnie w serwisówce jest napisane
'91-'93
right fork: 89,0 mm (3,50 in)
left fork: 87,0 mm (3,43 in)
Jest to wymiar mierzony od górnej krawędzi lagi do poziomu oleju wewnątrz lagi
lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).
Anonymous - 2010-05-13, 21:10
BĄBEL napisał/a: | U mnie w serwisówce jest napisane
'91-'93
right fork: 89,0 mm (3,50 in)
left fork: 87,0 mm (3,43 in)
Jest to wymiar mierzony od górnej krawędzi lagi do poziomu oleju wewnątrz lagi
lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz). |
co znaczy lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).
ile to mil 468 ???
Todek - 2010-05-13, 21:12
Hektor napisał/a: | BĄBEL napisał/a: | U mnie w serwisówce jest napisane
'91-'93
right fork: 89,0 mm (3,50 in)
left fork: 87,0 mm (3,43 in)
Jest to wymiar mierzony od górnej krawędzi lagi do poziomu oleju wewnątrz lagi
lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz). |
co znaczy lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).
ile to mil 468 ??? |
To dokładnie tyle ml. 468 cc = 468 ml.
Sylwek - 2010-05-13, 22:40
Hektor napisał/a: | BĄBEL napisał/a: | U mnie w serwisówce jest napisane
'91-'93
right fork: 89,0 mm (3,50 in)
left fork: 87,0 mm (3,43 in)
Jest to wymiar mierzony od górnej krawędzi lagi do poziomu oleju wewnątrz lagi
lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz). |
co znaczy lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).
ile to mil 468 ??? |
Tylko nie wiem czy wiesz Bąbel że jest to ilość oleju na dwie lagi, czyli po 234ml na lagę
Todek - 2010-05-13, 22:56
Sylwek napisał/a: | Hektor napisał/a: | BĄBEL napisał/a: | U mnie w serwisówce jest napisane
'91-'93
right fork: 89,0 mm (3,50 in)
left fork: 87,0 mm (3,43 in)
Jest to wymiar mierzony od górnej krawędzi lagi do poziomu oleju wewnątrz lagi
lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz). |
co znaczy lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).
ile to mil 468 ??? |
Tylko nie wiem czy wiesz Bąbel że jest to ilość oleju na dwie lagi, czyli po 234ml na lagę |
Czy jesteś tego pewien? Bo z posiadanych przeze mnie informacji wynika, że ta ilość oleju /468 cc/, to jest na jedną lagę.
Sylwek - 2010-05-13, 23:17
Todek napisał/a: | Sylwek napisał/a: | Hektor napisał/a: | BĄBEL napisał/a: | U mnie w serwisówce jest napisane
'91-'93
right fork: 89,0 mm (3,50 in)
left fork: 87,0 mm (3,43 in)
Jest to wymiar mierzony od górnej krawędzi lagi do poziomu oleju wewnątrz lagi
lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz). |
co znaczy lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).
ile to mil 468 ??? |
Tylko nie wiem czy wiesz Bąbel że jest to ilość oleju na dwie lagi, czyli po 234ml na lagę |
Czy jesteś tego pewien? Bo z posiadanych przeze mnie informacji wynika, że ta ilość oleju /468 cc/, to jest na jedną lagę. |
Przekonałem się na własnej skórze, wlałem po 468 i to była masakra jeśli chodzi o pracę zawieszenia, teraz mam po 234 i jest oki.
Jamcio - 2010-05-13, 23:27
Sylwek napisał/a: | Todek napisał/a: | Sylwek napisał/a: | Hektor napisał/a: | BĄBEL napisał/a: | U mnie w serwisówce jest napisane
'91-'93
right fork: 89,0 mm (3,50 in)
left fork: 87,0 mm (3,43 in)
Jest to wymiar mierzony od górnej krawędzi lagi do poziomu oleju wewnątrz lagi
lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz). |
co znaczy lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).
ile to mil 468 ??? |
Tylko nie wiem czy wiesz Bąbel że jest to ilość oleju na dwie lagi, czyli po 234ml na lagę |
Czy jesteś tego pewien? Bo z posiadanych przeze mnie informacji wynika, że ta ilość oleju /468 cc/, to jest na jedną lagę. |
Przekonałem się na własnej skórze, wlałem po 468 i to była masakra jeśli chodzi o pracę zawieszenia, teraz mam po 234 i jest oki. |
Rany, Sylwek a zlałeś wcześniej stary? Na 1000 procent 468 jest do jednej lagi. Wlejesz mniej będzie Ci dobijało i nie będziesz miał amortyzacji. Poza tym jest jeszcze jeden parametr, odległość od brzegu lagi do lustra oleju.
Todek - 2010-05-13, 23:27
Sylwek napisał/a: | Todek napisał/a: | Sylwek napisał/a: | Hektor napisał/a: | BĄBEL napisał/a: | U mnie w serwisówce jest napisane
'91-'93
right fork: 89,0 mm (3,50 in)
left fork: 87,0 mm (3,43 in)
Jest to wymiar mierzony od górnej krawędzi lagi do poziomu oleju wewnątrz lagi
lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz). |
co znaczy lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).
ile to mil 468 ??? |
Tylko nie wiem czy wiesz Bąbel że jest to ilość oleju na dwie lagi, czyli po 234ml na lagę |
Czy jesteś tego pewien? Bo z posiadanych przeze mnie informacji wynika, że ta ilość oleju /468 cc/, to jest na jedną lagę. |
Przekonałem się na własnej skórze, wlałem po 468 i to była masakra jeśli chodzi o pracę zawieszenia, teraz mam po 234 i jest oki. |
Nie wiem co Ci się złego działo.
Ja wymieniałem olej w lagach zarówno w VT700C z 87, jak iw obecnym moto. Oleju lałem do VT700C 442.5-447.5 cc, a do VT1100C 449-451.5 cc i zawieszenie pracowało idealnie. Nie bardzo chce mi się wierzyć żeby w VT600C pojemność lag była aż o połowę mniejsza. W VT500C też wlewa się około 440 cc na lagę.
Szukałem na Forum i posiadacze 600 wypowiadali się, że wchodzi po około 450 cc na lagę i nic złego się nie dzieje, bo niby co się ma dziać?
Sylwek - 2010-05-13, 23:34
Jasne że zlałem stary olej, bo wymieniałem uszczelniacze i miałem wszystko rozebrane.
Teraz to żeście mi w głowie namiaszali i już sam zwątpiłem czy dobrze zrobiłem...
senda - 2010-05-13, 23:37
Sylwek napisał/a: | Jasne że zlałem stary olej, bo wymieniałem uszczelniacze i miałem wszystko rozebrane.
Teraz to żeście mi w głowie namiaszali i już sam zwątpiłem czy dobrze zrobiłem... |
E-no.... Sylwek jasne, że dobrze - przynajmniej miękko chodzi
R0bi - 2010-05-13, 23:37
Sylwek napisał/a: | Jasne że zlałem stary olej, bo wymieniałem uszczelniacze i miałem wszystko rozebrane.
Teraz to żeście mi w głowie namiaszali i już sam zwątpiłem czy dobrze zrobiłem... |
Jamcio to potrafi namieszać, ale Todkowi to bym wierzył.
|
|
|