To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 600 - opona

Anonymous - 2010-05-12, 21:53
Temat postu: opona
Mam pewien problem z oponą , jest wyząbkowana i dziwnie wytarta ,co prawda dzisiaj została wymieniona na nową ale nurtuje mnie powód ....

U wulkanizatora stwierdzono problem z lagami że niby stary olej , że jakieś braki oleju w lagach co sądzicie, co mam zrobić?

Lagi nie ciekną !

Jeśli mam zmienić olej to ile nalać do lagi ,jedni piszą że 463ml a w serwisówce wyczytałem (może zle )że ma być 449cm hmm...

Może ktoś miał taki przypadek proszę o pomoc ....

ps.. zakupiłem już olej Motul Fork Oil Expert 15W 1L

GhoustDragon - 2010-05-12, 22:10

Odnośnie lag:

http://www.shadow.org.pl/...er=asc&start=15

Rigez - 2010-05-12, 22:11

To że nie masz wycieku oleju z zawieszenia nie oznacza że nie należy zmienić oleju w lagach. Może się okazać że uszczelniacze były bardziej wytrzymałe niż olej :!:
Anonymous - 2010-05-13, 16:39

Dzięki ale wie ktoś może ile wlać oleju do lagi ???
BĄBEL - 2010-05-13, 17:50

U mnie w serwisówce jest napisane

'91-'93

right fork: 89,0 mm (3,50 in)

left fork: 87,0 mm (3,43 in)

Jest to wymiar mierzony od górnej krawędzi lagi do poziomu oleju wewnątrz lagi

lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).

Anonymous - 2010-05-13, 21:10

BĄBEL napisał/a:
U mnie w serwisówce jest napisane

'91-'93

right fork: 89,0 mm (3,50 in)

left fork: 87,0 mm (3,43 in)

Jest to wymiar mierzony od górnej krawędzi lagi do poziomu oleju wewnątrz lagi

lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).




co znaczy lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).

ile to mil 468 ???

Todek - 2010-05-13, 21:12

Hektor napisał/a:
BĄBEL napisał/a:
U mnie w serwisówce jest napisane

'91-'93

right fork: 89,0 mm (3,50 in)

left fork: 87,0 mm (3,43 in)

Jest to wymiar mierzony od górnej krawędzi lagi do poziomu oleju wewnątrz lagi

lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).




co znaczy lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).

ile to mil 468 ???




To dokładnie tyle ml. :lol: 468 cc = 468 ml. :lol:

Sylwek - 2010-05-13, 22:40

Hektor napisał/a:
BĄBEL napisał/a:
U mnie w serwisówce jest napisane

'91-'93

right fork: 89,0 mm (3,50 in)

left fork: 87,0 mm (3,43 in)

Jest to wymiar mierzony od górnej krawędzi lagi do poziomu oleju wewnątrz lagi

lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).




co znaczy lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).

ile to mil 468 ???




Tylko nie wiem czy wiesz Bąbel że jest to ilość oleju na dwie lagi, czyli po 234ml na lagę :!:

Todek - 2010-05-13, 22:56

Sylwek napisał/a:
Hektor napisał/a:
BĄBEL napisał/a:
U mnie w serwisówce jest napisane

'91-'93

right fork: 89,0 mm (3,50 in)

left fork: 87,0 mm (3,43 in)

Jest to wymiar mierzony od górnej krawędzi lagi do poziomu oleju wewnątrz lagi

lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).




co znaczy lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).

ile to mil 468 ???




Tylko nie wiem czy wiesz Bąbel że jest to ilość oleju na dwie lagi, czyli po 234ml na lagę :!:




Czy jesteś tego pewien? :?: Bo z posiadanych przeze mnie informacji wynika, że ta ilość oleju /468 cc/, to jest na jedną lagę. :lol:

Sylwek - 2010-05-13, 23:17

Todek napisał/a:
Sylwek napisał/a:
Hektor napisał/a:
BĄBEL napisał/a:
U mnie w serwisówce jest napisane

'91-'93

right fork: 89,0 mm (3,50 in)

left fork: 87,0 mm (3,43 in)

Jest to wymiar mierzony od górnej krawędzi lagi do poziomu oleju wewnątrz lagi

lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).




co znaczy lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).

ile to mil 468 ???




Tylko nie wiem czy wiesz Bąbel że jest to ilość oleju na dwie lagi, czyli po 234ml na lagę :!:




Czy jesteś tego pewien? :?: Bo z posiadanych przeze mnie informacji wynika, że ta ilość oleju /468 cc/, to jest na jedną lagę. :lol:


Przekonałem się na własnej skórze, wlałem po 468 i to była masakra jeśli chodzi o pracę zawieszenia, teraz mam po 234 i jest oki.

Jamcio - 2010-05-13, 23:27

Sylwek napisał/a:
Todek napisał/a:
Sylwek napisał/a:
Hektor napisał/a:
BĄBEL napisał/a:
U mnie w serwisówce jest napisane

'91-'93

right fork: 89,0 mm (3,50 in)

left fork: 87,0 mm (3,43 in)

Jest to wymiar mierzony od górnej krawędzi lagi do poziomu oleju wewnątrz lagi

lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).




co znaczy lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).

ile to mil 468 ???




Tylko nie wiem czy wiesz Bąbel że jest to ilość oleju na dwie lagi, czyli po 234ml na lagę :!:




Czy jesteś tego pewien? :?: Bo z posiadanych przeze mnie informacji wynika, że ta ilość oleju /468 cc/, to jest na jedną lagę. :lol:


Przekonałem się na własnej skórze, wlałem po 468 i to była masakra jeśli chodzi o pracę zawieszenia, teraz mam po 234 i jest oki.






Rany, Sylwek a zlałeś wcześniej stary? Na 1000 procent 468 jest do jednej lagi. Wlejesz mniej będzie Ci dobijało i nie będziesz miał amortyzacji. Poza tym jest jeszcze jeden parametr, odległość od brzegu lagi do lustra oleju.

Todek - 2010-05-13, 23:27

Sylwek napisał/a:
Todek napisał/a:
Sylwek napisał/a:
Hektor napisał/a:
BĄBEL napisał/a:
U mnie w serwisówce jest napisane

'91-'93

right fork: 89,0 mm (3,50 in)

left fork: 87,0 mm (3,43 in)

Jest to wymiar mierzony od górnej krawędzi lagi do poziomu oleju wewnątrz lagi

lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).




co znaczy lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).

ile to mil 468 ???




Tylko nie wiem czy wiesz Bąbel że jest to ilość oleju na dwie lagi, czyli po 234ml na lagę :!:




Czy jesteś tego pewien? :?: Bo z posiadanych przeze mnie informacji wynika, że ta ilość oleju /468 cc/, to jest na jedną lagę. :lol:


Przekonałem się na własnej skórze, wlałem po 468 i to była masakra jeśli chodzi o pracę zawieszenia, teraz mam po 234 i jest oki.




Nie wiem co Ci się złego działo. :shock:

Ja wymieniałem olej w lagach zarówno w VT700C z 87, jak iw obecnym moto. Oleju lałem do VT700C 442.5-447.5 cc, a do VT1100C 449-451.5 cc i zawieszenie pracowało idealnie. :lol: Nie bardzo chce mi się wierzyć żeby w VT600C pojemność lag była aż o połowę mniejsza. :shock: W VT500C też wlewa się około 440 cc na lagę. :lol:

Szukałem na Forum i posiadacze 600 wypowiadali się, że wchodzi po około 450 cc na lagę i nic złego się nie dzieje, bo niby co się ma dziać? :?:

Sylwek - 2010-05-13, 23:34

Jasne że zlałem stary olej, bo wymieniałem uszczelniacze i miałem wszystko rozebrane.

Teraz to żeście mi w głowie namiaszali i już sam zwątpiłem czy dobrze zrobiłem... :evil:

senda - 2010-05-13, 23:37

Sylwek napisał/a:
Jasne że zlałem stary olej, bo wymieniałem uszczelniacze i miałem wszystko rozebrane.

Teraz to żeście mi w głowie namiaszali i już sam zwątpiłem czy dobrze zrobiłem... :evil:


E-no.... Sylwek jasne, że dobrze - przynajmniej miękko chodzi :mrgreen:

R0bi - 2010-05-13, 23:37

Sylwek napisał/a:
Jasne że zlałem stary olej, bo wymieniałem uszczelniacze i miałem wszystko rozebrane.

Teraz to żeście mi w głowie namiaszali i już sam zwątpiłem czy dobrze zrobiłem... :evil:


Jamcio to potrafi namieszać, ale Todkowi to bym wierzył.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group