VT 700/750/800 - vt 750.....prośba o poradę
R0bi - 2010-05-17, 22:43
marcint napisał/a: | mam jeszcze jedną sprawę, orientuje się ktoś od kiedy w vt 750 montowali wtrysk, wiem że w 750 spirit os 2007 a co z cruiserem?? czy od 2004 roku po zmianie błotników itp, czy potem?? pozdrawiam |
Z tego co się orientuję, to od 2009 r.
Anonymous - 2010-05-18, 06:25
szukałem coś tam na zagranicznych stronach i zrobił mi się mały mętlik w głowie bo o ile dobrze zrozumiałem to cos tam pisze że cruisery vt 750 produkowane przez ostatnich kilka lat maja jeden gaźnik czy rzeczywiście tak jest jeśli tak to które rozwiązanie wybrać, nowszy spirit z wtryskiem czy którąś z wersji 1 lub 2 gaźniki
Tomson - 2010-05-18, 11:41
VT 750 Aero ma jeden gaźnik - czyli od 2004 zdaje się, bo VT750 ACE skończyli robić w 2003. Jeden gaźnik jest wygodniejszy niż dwa - nie ma tematu synchronizacji np. Wtrysk teoretycznie jest lepszy - bryka pali od razu dobrze nawet na zimnie, bez potrzeby rozgrzewania na ssaniu - no jak samochód po prostu Z drugiej strony w gaźniku mozna coś samemu podłubać i naprawić jakby co - z wtryskiem gorzej pod tym względem. Ja się spotkałem z taką opinią, że japońce konstrukcję gaźnika dopracowali do perfekcji i nie sprawia on problemów. Nie wiem jak jest w innych modelach - u mnie to prawda.
Todek - 2010-05-18, 11:53
Tak zgadza się jeden gaźnik w VT750 jest od 2004 roku, a wtrysk od 2010 roku.
Co do tego co jest lepsze, jeden, czy dwa gaźniki, to zdania są podzielone.
Ja uważam, że dwa gaźniki są lepsze, pomimo tego, ze trzeba je synchronizować.
Niektórzy użytkownicy VTX1300 /jeden gaźnik/ narzekają i mówią, że byłoby to całkiem inne moto jakby miało dwa gaźniki.
Tomson - 2010-05-18, 13:27
O widzisz - a wiesz może dlaczego dwa są lepsze? Zastanawiałem się nad tym ale nigdzie nie znalazłem sensownej odpowiedzi.
Anonymous - 2010-05-18, 14:58
zapytałem o te wtryski bo kiedyś w moim towarzystwie wysnuto opinie że te spirity z wtryskiem między innymi przez to że wtrysk precyzyjniej podaje paliwo ładniej, płynniej przyspieszają, i troszkę mniej palą, a tak w sumie można "dozbierać" fundusze bo patrząc na allegro to często różnica cenowa w tych modelach z wtryskiem i gaźnikami nie jest takaaa duża.
tombi - 2010-05-18, 22:05
Czy 2 linki biegnące do manetki gazu świadczą o dwóch gaźnikach czy nie koniecznie?
R0bi - 2010-05-18, 22:07
tombi napisał/a: | Czy 2 linki biegnące do manetki gazu świadczą o dwóch gaźnikach czy nie koniecznie? |
Nie świadczą o tym wcale.
Anonymous - 2010-06-24, 14:56
Czołem!
Ja jeżdżę na C4 drugi sezon.
Po pierwsze: Jeżeli chodzi o kubaturę moto to moim zdaniem OK. C4 jest niewiele mniejszy od 1100. Wybrałem się na kilka dłuższych wypraw - nie ma problemu z podróżowaniem z plecakiem + sporo bagażu. Naprawdę można sporo ze sobą zabrać.
Po drugie: wygląd. Dla mnie rewelacja. To oczywiście rzecz gustu ale moim zdaniem trudno znaleźć ładniejszego cruisera.
Po trzecie: moc i hamulce. Tutaj moim zdaniem jest gorzej. Mam wrażenie, że motocykl ma za mało mocy na swoją wagę. Rzeczywiści powyżej 110km/h zaczyna się żyłowanie silnika. Dwie osoby + bagaż = max. 100km/h. Powyżej podróż robi się nieprzyjemna. Hamulce również słabawe w stosunku do masy.
|
|
|