To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 700/750/800 - Problem z odpaleniem na rozgrzanym silniku.

yanucha - 2007-05-10, 00:07
Temat postu: Problem z odpaleniem na rozgrzanym silniku.
Witam!

Może ktoś mi poradzi. Moja vt 700 ma ostatnio problemy z odpalaniem na rozgrzanym silniku. Tzn. gdy silnik jest zimny odpala za pierwszym razem, natomiast gdy jest gorący muszę chechłać rozrusznikiem kilkanaście razy. Próbuję na saniu i bez. Za któtymś razem z kolei, po wystrzale z rury wydechowej zapala. Dodaję, że maszyna jest po wszelkich regulacjach, wymianie świec itp.

Shadok - 2007-05-10, 08:35

A jakie świece wstawiłeś?
Anonymous - 2007-05-10, 22:59

WITAM !

PROPONUJE SPRAWDZIĆ ISKRE. U MNIE TEŻ BYŁY PROBLEMY Z ZAPALANIEM. NA SSANIU JESZCZE BYLO W MIARE DOBRZE ALE TRZEBA BYŁO TROCHĘ GAZU DODAĆ, NA CIEPŁYM TEŻ MUSIAŁEM KRĘCIĆ I KRĘCIĆ.

PRZYCZYNĄ BYŁA KIEPSKA ISKRA. POSZEDŁEM ZA CIOSEM I CAŁA INSTALACJA JEST NOWA :!:

Z TEGO CO PISZESZ TO MOŻE BYĆ PODOBNIE BO TEN STRZŁ Z WYDECHU TO WYGLĄDA NA TO ŻE PALIWO IDZIE I ISKRA CIENKA. PRZYNAJMNIEJ TAK MYŚLE ;-)

NAPISZ JAK Z ISKRĄ TO BĘDZIEMY MYŚLEĆ DALEJ.

POZDRAWIAM PRZEMO.

yanucha - 2007-05-11, 01:43

Dzięki za zainteresowanie!

Wstawiłem NGK DPR7EA-9 i na początku było dobrze. Przejechałem około 300 km. i sie zaczęło.

Anonymous - 2007-05-11, 09:43

WITAM!

RODZAJE ŚWIEC DO SHADOW:

ROK PROD. 83-85

KLIMAT UMIARKOWANY: NGK DPR8-EA9

NISKIE TEMPERATURY: NGK DPR7-EA9

WYSOKIE TEMP.: NGK DPR9-EA9

ROK PROD.86 W GÓRĘ

KLIMAT UMIARKOWANY: NGK DPR7-EA9

NISKIE TEMP.: NGK DPR6-EA9

WYSOKIE TEMP.: NGK DPR8- EA9



DANE DO ROCZNIKA 83-85 SĄ ZGODNE Z SERWISÓWKĄ NISKIE TEMP. PONIŻEJ 5 STOPNI CELSJUSZA.

DANE DO ROCZNIKA 86- OPEN POCHODZĄ ZE STRONY http://www.motorbreath.4me.pl/

POZDRAWIAM

Shadok - 2007-05-11, 10:25

Czyli dla nas najodpowiedniejsza jest NGK DPR8-EA9 (lub DENSO X24EPR-U9 - ja takich używam akurat).

Ale czy to jest powód - trudno zdecydowanie powiedzieć...

opel3366 - 2007-05-11, 12:41

Ja miałem dokładnie ten sam problem , który ustał o dziwo :shock: po wymianie akumulatora .

Spróbuj naładować aku i wtedy spróbuj może to coś da.

yanucha - 2007-05-11, 21:16

WITAM !!!

Naładuję akumulator i spróbuję. Napiszę z jakim skutkiem.

Rozmawiałem telefonicznie z mechanikiem, który twierdzi, że może być coś z instalacją, ale musi posłuchać. Na razie nie mam czasu żeby do niego pojechać, bo albo pracuję albo pada deszcz.

Globi - 2007-05-12, 09:02

yanucha napisał/a:
Rozmawiałem telefonicznie z mechanikiem...


A propos. Jest w Łodzi? Dobry jest (i tani)? Mozesz podzielić się namiarami na niego?

Pytanie 2 - Ujeżdzasz może maszynę w biało-czarnym kasku otwartym (przypominającym amerykańskie kaski policyjne) i przejeżdżasz czasem w okolicach skrzyżowania na Dołach?

yanucha - 2007-05-15, 21:56

Witam!!!

Dokładnie w takim kasku jeżdżę, i przez Doły. A Ciebie Globi gdzie można spotkać ?

Co do mechanika, to spotkałem go na Brzezińskiej, ale obecnie przeniósł się na ul. Rojną. Co do jego fachowości nie potrafię się autorytatywnie wypowiedzieć, ale myślę, że się trochę kuma. Wcześniej pracował w komisie motocyklowym na Brzezińskiej jako serwisant, a obecnie serwsuje maszyny w punkcie sprzedaży motocykli i Qudów na Rojnej. Jak będziesz chciał , to Ci prześlę na niego namiary.

Pzdr. yanucha

Globi - 2007-05-16, 19:02

Witam

Bardzo chętnie przydadzą mi się namiary, bo czeka mnie już wizyta w warsztacie. Coś mi już ostatnio za mocno cyka i dzwoni silnik. Przede wszystkim uszczelniacze zaworów nadają się do wymiany, może coś jeszcze.

A spotkać mnie można w okolicach skrzyżowania na Dołach (mieszkam w pobliżu) na Strykowskiej, Kopcińskiego, Śmigłego Rydza. Kiedyś staliśmy obok siebie na Dołach na lewoskręcie na światłach, tylko ja byłem w "puszce". Taki pasażer białego "katamarana", przylepiony do szyby i nachalnie się przyglądający to byłem ja :-P

Pozdr

yanucha - 2007-05-16, 23:36

Witam!!

Podaję namiary na pw.

Anonymous - 2007-05-25, 08:27

Ostatnio znajomy miał taki problem z VT 500 i problem leżał:

1. Akumulatorze.. (po wymianie okazało się że w miedzy czasie zajechał rozrusznik..)

2. w/w rozrusznik (napięcie spadało do 5 V, na nowum aku.. w momencie rozruchu..)

3. moduł zapłonowy... był zalany (zachlapany błotem, olejem itp. + wyschnięte kondenstory elektrolityczne.. i po oczyszczeniu i wymianie wszystkich C wszystko się naprawiło..)



i wg. mnie problem leży w module.. bo po 15 latach niestety elektrolity tracą swoje parametry co odbija się na energii iskry.. jak to zrobić szczegółowo mogę udzielić na PW.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group