To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 1100 - skrzynia biegow remont kosztowna sprawa??????

Anonymous - 2010-03-01, 21:48
Temat postu: skrzynia biegow remont kosztowna sprawa??????
cien 1100 85 problemy ze skrzynia bez remontu sie nie obejdzie macie jakies pomysly doswiadczenia?koszt takiego przedsiewziecia?i dostepnosc czesci??a rozstac sie nie mozemy bo ten cien przeslania mi wszystko :cry:
Marcin Racibory - 2010-03-01, 21:52

Mateusz przerabiał ten problem.Poszukaj na forum albo spytaj Mateusza na priva.
Anonymous - 2010-03-09, 11:35

dzieki wiem juz wszystko albo prawie wszystko ;-) ciezko bedzie ale moze sie cos wymysli tym bardzie ze mam na oku nastepna 1100 przebieg 20000 mil i tez 3 bieg szwankuje.
Mateusz - 2010-03-09, 12:10

janast napisał/a:
dzieki wiem juz wszystko albo prawie wszystko ;-) ciezko bedzie ale moze sie cos wymysli tym bardzie ze mam na oku nastepna 1100 przebieg 20000 mil i tez 3 bieg szwankuje.


Części może trafisz może nie. Jak nie, a kły w zębatkach "tylko" ścięte, to koszt napawania węglikami zamknie się w 100 zł. Potem dłubanina "dremelem". Za to wodzik do "trójki" można jeszcze dostać. Niestety nie pamiętam, ile kosztuje.

Anonymous - 2010-03-09, 19:28

dzwonilem do chlopaka z allegro co wystawil vt 1100 po remoncie 3-ki zrobili mu to na oryginalach (podobno) za 1200 pln. stracil caly zeszly sezon bo tryb sprowadzany byl nie taki jak potrzeba w koncu sie udalo dlatego mysle ze teraz wiedza o co chodzi.moze tam zawioze hanke tylko troche daleko . a co z uszczelkami bo moze sam sprobuje ???
Anonymous - 2010-03-09, 22:39

Z tego co się orientuję to wyszła seria moto, w których był problem ze skrzynią. Mój znajomy kupił w tamtym roku takie cacko w częściach z przejechaniem chyba 600 km :-) Ktoś kiedyś kupił hondzie z salonu, zaczęło się psuć, oddał do warsztatu, niby zrobili a gość nie zapłacił za remont i moto zostało w warsztacie. Tam pojeździło pare kilometrów i znów to samo. Warsztat tym razem miał wobec kogoś dług i oddał hondzie w rozliczeniu - oczywiście rozłożoną. I ten gość co ją wziął, nie ogarnął tematu i kilkanaście lat trzymał ją w garażu - w częściach oczywiście. A mój znajomy za kilkaset złotych ją wyrwał i składa. Części już dużo brakowało, ale Jak ostatnio moto widziałem to silnik był złożony. Problem skrzyni znajomy podobno rozwiązał. Coś tam było za długie czy za krótkie i wyskakiwał bieg. Szczegółów niestety nie znam. Ale wiem, że pieniędzy dużych w skrzynie nie włożył.
Mateusz - 2010-03-10, 10:25

janast napisał/a:
dzwonilem do chlopaka z allegro co wystawil vt 1100 po remoncie 3-ki zrobili mu to na oryginalach (podobno) za 1200 pln. stracil caly zeszly sezon bo tryb sprowadzany byl nie taki jak potrzeba w koncu sie udalo dlatego mysle ze teraz wiedza o co chodzi.moze tam zawioze hanke tylko troche daleko . a co z uszczelkami bo moze sam sprobuje ???


No to powiem Ci, że musiał mieć farta - Honda specjalnie szukała mi tych trybów w Europie, USA i Japonii. W żadnym magazynie Hondy tego juz nie mają - zostaje dorabianie we własnym zakresie lub rzeźba. Chyba, że się trafi używany a nie zniszczony

Anonymous - 2010-03-11, 21:14

Mateusz napisał/a:
janast napisał/a:
dzwonilem do chlopaka z allegro co wystawil vt 1100 po remoncie 3-ki zrobili mu to na oryginalach (podobno) za 1200 pln. stracil caly zeszly sezon bo tryb sprowadzany byl nie taki jak potrzeba w koncu sie udalo dlatego mysle ze teraz wiedza o co chodzi.moze tam zawioze hanke tylko troche daleko . a co z uszczelkami bo moze sam sprobuje ???


No to powiem Ci, że musiał mieć farta - Honda specjalnie szukała mi tych trybów w Europie, USA i Japonii. W żadnym magazynie Hondy tego juz nie mają - zostaje dorabianie we własnym zakresie lub rzeźba. Chyba, że się trafi używany a nie zniszczony




Nie pamiętam już czy dorabiał go sam, czy tylko przerabiał. Ale wiem, że zrobił, bez serwisu:-) Ma facet pojęcie, od lat w tym siedzi i niezłe zabytki już na koncie ma. Sam jeździ starym glodwingiem i czymś takim dużym z koszem(nie wiem co to jest) :-/

R0bi - 2010-03-11, 21:17

Kamo04 napisał/a:
Mateusz napisał/a:
janast napisał/a:
dzwonilem do chlopaka z allegro co wystawil vt 1100 po remoncie 3-ki zrobili mu to na oryginalach (podobno) za 1200 pln. stracil caly zeszly sezon bo tryb sprowadzany byl nie taki jak potrzeba w koncu sie udalo dlatego mysle ze teraz wiedza o co chodzi.moze tam zawioze hanke tylko troche daleko . a co z uszczelkami bo moze sam sprobuje ???


No to powiem Ci, że musiał mieć farta - Honda specjalnie szukała mi tych trybów w Europie, USA i Japonii. W żadnym magazynie Hondy tego juz nie mają - zostaje dorabianie we własnym zakresie lub rzeźba. Chyba, że się trafi używany a nie zniszczony




Nie pamiętam już czy dorabiał go sam, czy tylko przerabiał. Ale wiem, że zrobił, bez serwisu:-) Ma facet pojęcie, od lat w tym siedzi i niezłe zabytki już na koncie ma. Sam jeździ starym glodwingiem i czymś takim dużym z koszem(nie wiem co to jest) :-/


Może kosiarka?

Mateusz - 2010-03-12, 07:40

R0bi napisał/a:


Może kosiarka?


R0bi, błagam :-) Musisz robić za "rozmywacza" tematów? :-) Tu poważna dyskusja jest :-)



A tak BTW - Kamo, mógłbyś skontaktować się z tym znajomym i dowiedzieć się szczegółów? Może wie kto byłby w stanie dorobić porządne zębatki do skrzyni? Niestety na Polibudzie mi się nie udało, w PZLu też mi się dojście skończyło :-( A wolałbym mieć takowe "na zaś" - i jeszcze kilku kolegów z maszynami 85-86 też by się pewnie chętnie przyłączyło do dorabiania zębatek trzeciego biegu :-)

Anonymous - 2010-03-12, 16:17

caly czas draze temat dowiedzialem sie od dobrego fachowca od walow glowic itp.itd.ze na naszej polibudzie zakupili jakies najnowoczesniejsze obrabiarki ma sie dowiedziec co i jak .a jezeli chodzi o tego goscia co mu wyremontowali skrzynie na oryginalach to jest numer do niego 502847563 udzieli wam wiecej info .mam tez kilku znajomych z ktorymi handluje autkami w belgii i holandii tam tez zarzucilem temat 3-go biegu zobaczymy co z tego bedzie ;-) jak gdzies zlokalizuje te 3-ojki to cale wiadro kupie. :lol:
hrataj - 2010-03-12, 20:10

mam ten sam problem z trójką , u mnie w mieście określili koszt napray na 2000 do 2500 i tez nie za bardzo chcą się podjąc :-(
Anonymous - 2010-03-12, 21:19

rozbieznosc jest duza u nas okreslaja koszt od tysiaca do trzech w zaleznosci co sie okaze po rozbiorce skrzyni,najbardziej martwi mnie czas ktorego jest niewiele ,najgorzej jak po rozebraniu okaze sie ze trybu nie da sie dorobic ani dokupic jak pisze Mati i sezon w plecy :-(
Zbyszek - 2010-03-12, 21:47

hrataj napisał/a:
mam ten sam problem z trójką , u mnie w mieście określili koszt napray na 2000 do 2500 i tez nie za bardzo chcą się podjąc :-(




U Ciebie to niema problemu, wszystkie części są dostępne. Ja robiłem trójkę w zeszłym roku wiosną, to za dwa koła, wodzik i wałek wybierający biegi zapłaciłem około 1500 PLN. Do tego trzeba doliczyć komplet uszczelek. Oryginał około 1000 PLN, więc trzeba szukać zamienników, a ze względu na koszt uszczelek, nie wspomnę o robociźnie to przy okazji wypadałoby wymienić łańcuszki rozrządu.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group