VT 1100 - VT 1100 C2 C3 gaźniki
przemekk33 - 2010-04-08, 15:37
cała prawda o wycinaniu kryz......
Wyciąłem je, wygładziłem powierzchnie, śrubą regulacji składu wzbogaciłem troche mieszankę i JEST LEPIEJ :) Z niskich obrotów silnik wkręca się zdecydowanie szybciej. Przy większej prędkości na 5 tym biegu ta różnica zanika i generalnie jest podobnie jak było ale w przedziale do 100 km/h jest wyraźna poprawa :) Nie wystąpiła żadna dziura w obrotach, paliwa nie braknie, a przeciągałem na biegach naprawdę porządnie..........
Jeszcze nie zdążyłem zaobserwować różnicy w zużyciu paliwa ale na pewno nie będzie duża - nie zmieniałem dysz ani dekla filtra powietrza. Napiszę o tym w najbliższym czasie po kilku tankowaniach :)
Pozdrawiam
KrisZbro - 2010-04-09, 01:13
Ja Ci już dzisiaj powiem że zeżre ci od 0.5 do 1 litra więcej przy tej samej jeździe. Po wyjęciu kryzy pod gaźnikiem przyrostu mocy nie zauważyłem. Po wymianie dysz i iglic owszem i dopiero wówczas ma sens oddławianie filtra powietrza. Dokładnie porównałem sobie gaźniki moje z tymi z usa i innych różnic nie ma. Pozostaje ten nieszczęsny moduł i te jego kilka stopni mniejsze wyprzedzenie zapłonu przy max momencie obrotowym. Jeżdżę teraz na dynojecie i zdecydowanie lepiej leci na tym zestawie i pustawych wydechach, ale niedługo wracam do seryjnych gaźników i wydechu aby zobaczyć jak to jedzie na module z wer. USA.
maly_tomi - 2010-04-09, 07:19
KrisZbro tylko się za bardzo nie przyzwyczaj do tych gaźników i modułu
MCY - 2010-04-09, 09:21
maly_tomi napisał/a: | KrisZbro tylko się za bardzo nie przyzwyczaj do tych gaźników i modułu |
Jak zamontuje dwa moduły i cztery gaźniki, to wyciągnie ponad 100 KM .
KrisZbro - 2010-04-09, 21:18
Dobre :) Zawsze na sobotę i niedzielę przypada deszcz a ja jutro mam zamiar podłubać przy motorku. Zakładam w końcu moje gaźniki odblokowanie i robię kolejne (pewno nie ostatnie) testy. Nie martw się Tomi, właśnie miałem pytać jak tam remoncik idzie bo przymierzam się już do wysyłki.
KrisZbro - 2010-04-09, 21:19
MCY napisał/a: | maly_tomi napisał/a: | KrisZbro tylko się za bardzo nie przyzwyczaj do tych gaźników i modułu |
Jak zamontuje dwa moduły i cztery gaźniki, to wyciągnie ponad 100 KM . |
Oj widzę kolego, że zazdrość przez Ciebie przemawia
maly_tomi - 2010-04-09, 21:34
KrisZbro napisał/a: | Dobre :) Zawsze na sobotę i niedzielę przypada deszcz a ja jutro mam zamiar podłubać przy motorku. Zakładam w końcu moje gaźniki odblokowanie i robię kolejne (pewno nie ostatnie) testy. Nie martw się Tomi, właśnie miałem pytać jak tam remoncik idzie bo przymierzam się już do wysyłki. |
Spokojnie, powoli :) Możesz trzymać do maja.
maly_tomi - 2010-04-10, 07:13
rufi napisał/a: | Tomi ,kurde to wygląda na to że ty swoje moto w częściach po świecie krąży |
Niom :) Galeryjki w Poznaniu, gaźniki i moduł na śląsku, przednie zawieszenie w Nadarzynie, klika gratów jeszcze w Falenicy... no i muszę zamówić kilka gratów z USA :)
Ale staram się już powoli wszystko zbierać do kupy, żeby potem nie mieć problemu że czegoś mi brakuje przy składaniu.
KrisZbro - 2010-04-10, 10:24
A jak ci za dużo gratów przyślą z powrotem to może dwie C3`ki poskładasz :)
MCY - 2010-04-10, 11:58
KrisZbro napisał/a: | MCY napisał/a: | maly_tomi napisał/a: | KrisZbro tylko się za bardzo nie przyzwyczaj do tych gaźników i modułu |
Jak zamontuje dwa moduły i cztery gaźniki, to wyciągnie ponad 100 KM . |
Oj widzę kolego, że zazdrość przez Ciebie przemawia |
W Katowicach na BP będzie hamownia motocyklowa.
Katowice - 16. maja, ul. Górnośląska 40
http://www.scigacz.pl/Mot...gram,12462.html
maly_tomi - 2010-04-10, 17:28
KrisZbro napisał/a: | A jak ci za dużo gratów przyślą z powrotem to może dwie C3`ki poskładasz :) |
Na to bym nie liczyl :)
Jak nic się po drodze nie zgubi to już będę mega szczęśliwy :)
przemekk33 - 2010-04-12, 10:04
no i spalanie przy normalnej jeździe solo wyszło 5,65 czyli róźnicy nie ma :)
|
|
|