Opony - Opony z białym pasem ??? Inny rozmiar ???
Anonymous - 2009-12-04, 10:44
rufi napisał/a: | sam jestem ciekaw czy mają te same silniki , nawet jak mają takie same to i tak c3 bije sabre na głowę urodą |
Z tego co wiem to mają te same silniki, które mogą mieć różną moc 58-61 KM, a SABRE ma ok 65 KM. No ale oczywiście C3 jest NAJPIĘKNIEJSZA, NAJwiększa i najcięższa. A ze zmodyfikowanym układem wydechowym ma odgłos najbardziej zbliżony do bulgotu harego
MCY - 2009-12-04, 10:50
kuba1100 napisał/a: | No ale oczywiście C3 jest NAJPIĘKNIEJSZA, NAJwiększa i najcięższa. A ze zmodyfikowanym układem wydechowym ma odgłos najbardziej zbliżony do bulgotu harego |
Najładniejsza jest Spirit i to 750. A ten bulgot to chyba wada .
Anonymous - 2009-12-04, 10:53
MCY napisał/a: | kuba1100 napisał/a: | No ale oczywiście C3 jest NAJPIĘKNIEJSZA, NAJwiększa i najcięższa. A ze zmodyfikowanym układem wydechowym ma odgłos najbardziej zbliżony do bulgotu harego |
Najładniejsza jest Spirit i to 750. A ten bulgot to chyba wada . |
O gustach nie należy dyskutować to fakt. Ale bulgotać MUSI bo po TO właśnie wybieramy V2
MCY - 2009-12-04, 10:58
kuba1100 napisał/a: | MCY napisał/a: | kuba1100 napisał/a: | No ale oczywiście C3 jest NAJPIĘKNIEJSZA, NAJwiększa i najcięższa. A ze zmodyfikowanym układem wydechowym ma odgłos najbardziej zbliżony do bulgotu harego |
Najładniejsza jest Spirit i to 750. A ten bulgot to chyba wada . |
O gustach nie należy dyskutować to fakt. Ale bulgotać MUSI bo po TO właśnie wybieramy V2 |
Dobra żartowałem, ale Junak też fajnie dudni.
Anonymous - 2009-12-04, 11:15
MCY napisał/a: | kuba1100 napisał/a: | MCY napisał/a: | kuba1100 napisał/a: | No ale oczywiście C3 jest NAJPIĘKNIEJSZA, NAJwiększa i najcięższa. A ze zmodyfikowanym układem wydechowym ma odgłos najbardziej zbliżony do bulgotu harego |
Najładniejsza jest Spirit i to 750. A ten bulgot to chyba wada . |
O gustach nie należy dyskutować to fakt. Ale bulgotać MUSI bo po TO właśnie wybieramy V2 |
Dobra żartowałem, ale Junak też fajnie dudni. |
Ale nie ma V2
mariioo - 2009-12-04, 11:35
W sumie niezły "mętlik" z tymi mocami bo rzeczywiście różnie podają, ze względu na posiadanie sabry szukałem głównie info o niej i przeważnie podawano 60-kilka KM. Ale co tam, najważniejsze jest że motorki ładnie jadą, wyglądają i się dobrze na nich czujemy, a czy ma 55 czy 65 KM to już "pal licho" . Jeszcze apropo wydechu, coś mi się wydaje że dźwięk który sobie upodobałem to z wydechu Hard Krome pochodził, orientujecie się czy ktoś w naszym kraju tym handluje może by coś używanego-sprowadzonego
Tomson - 2009-12-04, 12:31
Teoretycznie (i chyba faktycznie) najlepszy klang z całej serii Shadow powinny mieć Aero single pin i 1100C2. V45 w połączeniu z singlepinem to ideał klangu Nie bez znaczenia są też obroty - max. moc przy 4500 - 4700.
Właśnie apropo obrotów - w testach na motorcyclecruiser z uporem podają, że Aero 1100 przy 100km/h, na 5 biegu oczywiście, ma 3300 obr/min. Cos mi sie nie chce wierzyć, bo to tyle samo ile ma mój. Oczywiscie to zalezy nie tylko od pojemności ale też od zestopniowania skrzyni - tak czy siak chyba Aero sie jednak wolniej kręci od 750-tki...Co myślicie?
intruz - 2009-12-04, 12:33
ja mam hard krome- szukałem dlugo,bo chciałem kupić wkłady wyciszające, ale nie ma w kraju ich przedstawicielstwa...
Co do obrotow w Aero- to mozliwe, gdyz moja sabra przy tej predkosci kreci sie okolo 3000 obr/min, ale ma troche inaczej zestopniowana skrzynie biegów, stąd róznica...
Anonymous - 2009-12-04, 20:47
Tomson napisał/a: | Teoretycznie (i chyba faktycznie) najlepszy klang z całej serii Shadow powinny mieć Aero single pin i 1100C2. V45 w połączeniu z singlepinem to ideał klangu Nie bez znaczenia są też obroty - max. moc przy 4500 - 4700.
Właśnie apropo obrotów - w testach na motorcyclecruiser z uporem podają, że Aero 1100 przy 100km/h, na 5 biegu oczywiście, ma 3300 obr/min. Cos mi sie nie chce wierzyć, bo to tyle samo ile ma mój. Oczywiscie to zalezy nie tylko od pojemności ale też od zestopniowania skrzyni - tak czy siak chyba Aero sie jednak wolniej kręci od 750-tki...Co myślicie? |
Z tym klangiem to się zgadza C trójeczka z singlepinem i "odtłumionym" tłumikiem przepięknie gada. Najbardziej zazdrości mi sąsiad-ma maraudera 800 i proste, puste wydechy. Po odpaleniu na ssaniu budzi wszystkich i szybko musi umykać przed klątwą sąsiadów i latającymi niedzielno-rannymi kapciami. Moja Dziunia na ssaniu mruczy miarowo, a na wolnych obrotach "pyrka" pocichutku. Dopiero po odkręceniu manety słychać Jej bulgot-jakby dochodzący z trzewi Tytana....
mariioo - 2009-12-05, 21:57
Szanowne Grono a tak jeszcze nawiązując do tematu opon, co proponujecie na tył bo z obserwacji wynika że większość preferuje z tej lepszej pułki metzelery lub avon, ewentualnie co jest dobre i tanie z innych marek dodam że raczej unikam deszczu i mokrej nawierzchni.
Todek - 2009-12-05, 22:50
Honda fabrycznie montuje Dunlopy, D404, lub K555. Ja słyszałem wiele dobrych opinii o oponach m-ki SHINKO, szczególnie o R230 TOUR MASTER na tył i F230 na przód. Z tego co słyszałem i widziałem, to kilku kolegów z Forum lata na takich gumkach, i wyraża się o nich bardzo dobrze.
Z opinii wynika, że mają bardzo dobry stosunek jakości do ceny.
Ja właśnie planuję zakupić komplet takich opon do mojego Spiricika.
Po następnym sezonie powiem co są warte.
Jedrek.W. - 2009-12-05, 23:23
Witam!
Przelatałem cały obecny sezon na Shinko....jak dla mnie - rewelacja.
Pozdrawiam.
skipolo - 2009-12-05, 23:53
To, że unikasz nie znaczy, że Cię nie spotka. Opony to nasz jedyny kontakt z podłożem, moim zdaniem nie warto zbytnio oszczędzać, a Shinko jest już sporo więc to chyba dobra reklama. Ja mam Metzelera Marathona ME880 z tyłu (lepsza przyczepność niż Dunlop, ale większe zużycie)
mariioo - 2009-12-06, 06:48
patrzyłem na shinko i szczerze myślałem że są trochę tańsze mimo to chyba też taką kupię na tył i na własnej skórze poczuję ile to warte , w poprzednim moto miałem heidenau i się trochę zastanawiałem nad tą marką, ale chyba ceny podnieśli bo są sporo droższe od mojego ostatniego zakupu więc raczej trzeba odpuścić temat a tym bardziej że czasem trochę czułem uślizgi tylnego koła więc cena moim zdaniem nie jest adekwatna do jakości.
Divastion - 2009-12-06, 11:52
Bierz Shinko! ja w swoim vt1100 mam właśnie taką i spisuje się wyśmienicie, zarówno na mokrym jak i suchym. Z tym stwierdzeniem, że powinny być trochę tańsze to już trochę przesadziłeś zawsze możesz kupić jeszcze coś takiego jak Duro... itp. ponoć też niezłe
tutaj masz, tanioszka:
tył: http://allegro.pl/item821...v_r230_tyl.html
przód: http://allegro.pl/listing...t&change_view=1
z racji, że nie wiem jaki masz rozmiar z przodu, to wrzuciłem Ci całą listę. Gdzieś czytałem, że masz z przodu 120? jeżeli tak, to Shinko takiego nie robi rozmiaru z f230.
A... i nie zapomnij się ostro domagać, aby podawali Ci DOKŁADNĄ datę produkcji opony, tj. nr tygodnia i rok...
|
|
|