To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

Opony - Opony z białym pasem ??? Inny rozmiar ???

Anonymous - 2009-12-01, 17:08

rufi napisał/a:
Przesiadłem się z 750c2 na 1100c3 jak dla mnie bajka ,na początku było opornie ale teraz to sama poezja jeśli chodzi o prowadzenie. ;-) A co do opon to też szukam dostawcy bo mam zamiar czarne gumę zamienić na biały pasek,jednak nie chce opon ze stanów ,ponieważ robione są ze twardszej mieszanki i niestety można się szybciej zglebić .Na swojej mam opony jeszcze z za morza i są momenty że jedzie się na nich fatalnie .




Nie wiem skąd się wzięły opowieści, że w USA robią z twardszej mieszanki. Opona ma swoje dane techniczne, w tym rozmiar, prędkość i nośność. Jeżeli jest jeden producent (np. DUNLOP) to nie słyszałem, aby miał różne specyfikacje mieszanki na różne kraje. Bardziej podejdzie, że przysłali nam stare kapcie i już się drogi nie chcą trzymać. W poprzednim sezonie jeździłem jeszcze na gumach ORYGINALNYCH z PIERWSZEGO MONTAŻU (1998rok) i dobrnąłem jakoś bez tragedii, bo DUNLOPY to dobre opony (w samochodzie też je stosuje), a na mokrym trzymają jak superglue. Teraz na nowych śmigam jak przyklejony! A skąd wziął się MIT, że są niby twardsze od europejskich to nie mam pojęcia?

KrisZbro - 2009-12-01, 21:05

Oponki w mojej c3 mimo wieu trzymają się drogi i nie mają sladów mikropęknięć takich jakie można zaobserwować w czteroletnich chńczykach czy dębicach, mimo to myślę o nowych i chyba przywiozę sobie z niemiec:

tu

Ciekawa jest ta oferta - dzięki za link

A co do białego pasa to aero kiepściuchno wygląda na czarnych oponach

Tomson - 2009-12-02, 10:20

maly_tomi napisał/a:
Tomson napisał/a:
Czyli goście bredzili...ogólnie to na temat tej waszej C3-jki ciężko się coś wiążącego dowiedzieć od ludzi ;-) Jedni piszą że trzęsie tak że mięso od kości odłazi (single pin ma sie rozumieć) inni że wcale. Jedni że ciężko tym manewrować, inni że samo jeździ... :lol: W zeszłym roku się doktoryzowałem w necie z tego motura, ale córcia mi się niedawno urodziła i to jest cudowny lek na niezdrowe kombinacje w temacie zmiany bryki :mrgreen: Tak, że uspokoiłem się na razie...




C3 Aero w USA ma swoje oddzielne forum. Nie spotkałem się tam z takimi wypowiedziami jak piszesz. Choć różnica w wrażeniu telepania pewnie pochodzi stad ze jedni mieli singlepin, a drudzy dualpin :P



A tu link do ich forum




Znam to forum - zapewniam Cię, że jak już zaczynam coś obczajać to DOKŁADNIE :-D Co do trzęsienia to natknąłem się na sprawozdanie kolesia z USA (jak znajde to podesle linka) który od jazdy Aero nabawił sie jakiejś choroby nadgarstków - od wibracji :-) Wiekszość gości pisze, że wibracje są okrutne na małych obrotach i w miarę ich wzrostu (obrotów) maleją. Czytałem tylko o single pin, ponieważ dual pin z założenia mnie nie interesuje - ja lubię bulgot :mrgreen:

Mam nadzieję, że przy okazji jakiegoś Shadowiska dowiem się w końcu jak to jest naprawdę ;-)

maly_tomi - 2009-12-02, 11:00

Tomson napisał/a:
maly_tomi napisał/a:
Tomson napisał/a:
Czyli goście bredzili...ogólnie to na temat tej waszej C3-jki ciężko się coś wiążącego dowiedzieć od ludzi ;-) Jedni piszą że trzęsie tak że mięso od kości odłazi (single pin ma sie rozumieć) inni że wcale. Jedni że ciężko tym manewrować, inni że samo jeździ... :lol: W zeszłym roku się doktoryzowałem w necie z tego motura, ale córcia mi się niedawno urodziła i to jest cudowny lek na niezdrowe kombinacje w temacie zmiany bryki :mrgreen: Tak, że uspokoiłem się na razie...




C3 Aero w USA ma swoje oddzielne forum. Nie spotkałem się tam z takimi wypowiedziami jak piszesz. Choć różnica w wrażeniu telepania pewnie pochodzi stad ze jedni mieli singlepin, a drudzy dualpin :P



A tu link do ich forum








Znam to forum - zapewniam Cię, że jak już zaczynam coś obczajać to DOKŁADNIE :-D Co do trzęsienia to natknąłem się na sprawozdanie kolesia z USA (jak znajde to podesle linka) który od jazdy Aero nabawił sie jakiejś choroby nadgarstków - od wibracji :-) Wiekszość gości pisze, że wibracje są okrutne na małych obrotach i w miarę ich wzrostu (obrotów) maleją. Czytałem tylko o single pin, ponieważ dual pin z założenia mnie nie interesuje - ja lubię bulgot :mrgreen:

Mam nadzieję, że przy okazji jakiegoś Shadowiska dowiem się w końcu jak to jest naprawdę ;-)




Tak jest naprawdę, ze drgania wcale nie maleją wraz ze wzrostem obrotów. Przynajmniej w moim jest tak, że jak zwiększasz obroty to w pewnym momencie silnik wpada w rezonans i dopiero wtedy są mega wibracje jak dalej zwiększasz silnik wypada z rezonansu i jest spokój :)

Ja robię tym motocyklem około 13-14tys km rocznie i mi to nie przeszkadza.

Tomson - 2009-12-02, 12:55

Aha - to super ;-) To jest na pewno subiektywna sprawa takie odczuwanie drgań. Jak ktoś jeździł na Junaku i się przesiada na takie Aero to pewnie stwierdzi że nie czuje drgań w ogóle. Ale ja zacząłem od 750ACE i nie jestem przyzwyczajony do masażu dłoni ;-) Jedyne wibracje które czuć to na podnóżkach ale to luz...Generalnie to nie chciałbym zmieniać na moto które mnie wytrzęsie.
Anonymous - 2009-12-02, 17:23

Tomson napisał/a:
maly_tomi napisał/a:
Tomson napisał/a:
Czyli goście bredzili...ogólnie to na temat tej waszej C3-jki ciężko się coś wiążącego dowiedzieć od ludzi ;-) Jedni piszą że trzęsie tak że mięso od kości odłazi (single pin ma sie rozumieć) inni że wcale. Jedni że ciężko tym manewrować, inni że samo jeździ... :lol: W zeszłym roku się doktoryzowałem w necie z tego motura, ale córcia mi się niedawno urodziła i to jest cudowny lek na niezdrowe kombinacje w temacie zmiany bryki :mrgreen: Tak, że uspokoiłem się na razie...




C3 Aero w USA ma swoje oddzielne forum. Nie spotkałem się tam z takimi wypowiedziami jak piszesz. Choć różnica w wrażeniu telepania pewnie pochodzi stad ze jedni mieli singlepin, a drudzy dualpin :P



A tu link do ich forum




Znam to forum - zapewniam Cię, że jak już zaczynam coś obczajać to DOKŁADNIE :-D Co do trzęsienia to natknąłem się na sprawozdanie kolesia z USA (jak znajde to podesle linka) który od jazdy Aero nabawił sie jakiejś choroby nadgarstków - od wibracji :-) Wiekszość gości pisze, że wibracje są okrutne na małych obrotach i w miarę ich wzrostu (obrotów) maleją. Czytałem tylko o single pin, ponieważ dual pin z założenia mnie nie interesuje - ja lubię bulgot :mrgreen:

Mam nadzieję, że przy okazji jakiegoś Shadowiska dowiem się w końcu jak to jest naprawdę ;-)


Skoro się nabawił jakiejś choroby to pewnie:

a. Miał ją wcześniej,

b. Amerykanie to otłuszczone hamburgerami cieniasy,

c. Przykręcił silnik do ramy bez tuleii met-gum, a kierownicę przyspawał sztywno do górnej półki.

Innych opcji nie ma. Fakt, że na wolnych obrotach kierownica w uchwycie na napoje miesza drinki jak najlepszy barman, ale jak ją delikatnie ujmiesz w dłonie to przestaje telepotać i tylko delikatnie masuje bicepsy :mrgreen: . Natomiast stopami zaczyna poważniej trząść powyżej 130km/h. Ale to taki miłosny masaż...

omo - 2009-12-02, 19:58

Co do trzęsienia to natknąłem się na sprawozdanie kolesia z USA (jak znajde to podesle linka) który od jazdy Aero nabawił sie jakiejś choroby nadgarstków - od wibracji



to chyba od czego innego.. :lol:

skipolo - 2009-12-02, 20:29

My w Białce porównywaliśmy z Hugenotem i w mojej aż przednie koło podskakuje, natomiast w jego nic. Więc nie dziwcie się, że są różne opinie.
Tomson - 2009-12-03, 07:31

No proszę - a nie mówiłem? Jednemu sie telepie jak galareta a drugiemu wcale :-) Dziwny motur z tego Aerosa...

A oto wzmiankowe wcześniej sprawozdanie otłuszczonego amerykańskiego typa z uszkodzonymi nadgarstkami:

http://www.wecandobetter....ShadowAero.html

Anonymous - 2009-12-03, 16:15

skipolo napisał/a:
My w Białce porównywaliśmy z Hugenotem i w mojej aż przednie koło podskakuje, natomiast w jego nic. Więc nie dziwcie się, że są różne opinie.




A Hugenot nie ma przypadkiem DUALPINA?

mariioo - 2009-12-03, 22:52

Panowie tak trochę przy okazji zapytam, czyli w C3 z tego rocznika jaki ma Rufi czy Hugenot, silnik w wersji dualpin jest taki jak w sabre :?:
mariioo - 2009-12-04, 09:21

hee no wiesz rufi ja tam preferuję urodę sabry :mrgreen: ale tak serio zastanawia mnie to ponieważ mówi się że w c3 singlepin pięknie silnik mruczy. natomiast jeśli te nowsze c3 mają dualpin to powinny wydawać takie dźwięki jak sabre i spirit (te dwie ostatnie mają te same silniki). A ogólnie dlatego podpytuję ponieważ gdzieś oglądałem filmik z c3 która chyba właśnie była 2002 i pięknie mruczała, oczywiście miała zmieniony wydech na jakiś akcesoryjny. Teraz nie mogę tego znaleźć a podobało mi się na tyle że może kupił bym dla siebie rury tej marki :-)
Todek - 2009-12-04, 09:50

mariioo napisał/a:
hee no wiesz rufi ja tam preferuję urodę sabry :mrgreen: ale tak serio zastanawia mnie to ponieważ mówi się że w c3 singlepin pięknie silnik mruczy. natomiast jeśli te nowsze c3 mają dualpin to powinny wydawać takie dźwięki jak sabre i spirit (te dwie ostatnie mają te same silniki). A ogólnie dlatego podpytuję ponieważ gdzieś oglądałem filmik z c3 która chyba właśnie była 2002 i pięknie mruczała, oczywiście miała zmieniony wydech na jakiś akcesoryjny. Teraz nie mogę tego znaleźć a podobało mi się na tyle że może kupił bym dla siebie rury tej marki :-)




Chyba nie do końca takie same. :lol: W Spirit jest SC18, a w Sabre chyba SC23. :lol: I jak wynika z danych serwisowych to te silniki nieznacznie różnią się mocą i momentem obrotowym. :lol:

intruz - 2009-12-04, 10:04

Sabre z tej trojki jest najmocniejsza. C3 ma 50 km ( potem zwiekszyli do 54 km) , Spirit- 60, a Sabre 64...
Todek - 2009-12-04, 10:33

Z tymi mocami to jest rożnie podawane, zależy na jakiej stronce. :lol:

Np. zobacz tutaj, Spirit ma mieć około 60kM, a Sabre około 50 kM. :lol:



http://www.totalmotorcycl.../honda-2002.htm



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group