To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 700/750/800 - Waha w oleju :(

Anonymous - 2010-02-27, 10:01

Witam z tego co piszesz to tak jak koledzy sprawdziłbym cisnienie na cylindrach.Ale z drugiej strony tez bym sprawdził gażniki .Przy peknietym pierscieniu uszczelniajacym napewno bedzie nizsza kompresja a co za tym idzie, powinna byc nie rowna praca silnika na wolnych obrotach ,problem z zapalaniem tego garka i wypadania z rytmu pracy.Jezeli kopci ci na czarno sprobuj pogrzebac przy gaznikach( spawdzilbym poziom w komorze plywakowej, moze jest dziurawy plywak i zalewa garnek, sprawdziłbym połozenie iglicy zbyt bogata mieszanka), bo moim zdaniem nawet przy walnietych pierscieniach i przy zbyt niskiej kompresji nie powinny sie dziac takie cuda.Kwestia ustawienia gaznika do nizszej kompresji (takmi sie wydaje).A jesli np. walniety piercien olejowy to raczej kopcenie na czarno odpada, paliwo do oleju to raczej nie tylko olej do komory spalania i dym niebieski..Ja w swojej vt700 ma kompresjie po 9 atmosfer i jeszcze 160 poleciala:O)) Sprawdz swiece jezeli czarna napewno zbyt bogata mieszanka .Zmierz kompresj to ci da ogolne pojecie o stanie glowicy i cylindrow , wedlug instrukcji tak jak Todek napisal 12 -+ 2 atmosfery ale jak bedziesz mial po 9 czy tam 8 to jeszce da sie jzedzic .grunt zeby bylo prawie po rowno w obu garach .Różnica 0 do 1 nie ma znaczenia 1 do 2 tez nie ma tragedi ale cos sie tam juz dzieje ale powyzej 2 to juz jest nie weslo da sie jezdzic ale napewno nie jest to zdowe dla sprzetu.Niska kompresja nie musi oznaczac walnietych pierscieni !! moze byc walnieta głowica .Nieszczelne zawory badz wypalone.Maly tescik strzykawka 5cm oleju przed pomiar i po jak urosnie to pierscienie a jak nie to glowica.Oczywiscie te 5 cm troszke podniesie cisnienie samo z siebie ale powinienies wyczuc rożnice.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group