To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 700/750/800 - Wyciek się z pod głowic vt700

Walek - 2009-11-17, 15:44
Temat postu: Wyciek się z pod głowic vt700
Witam kupiłem vt700 przy końcu sezonu zrobiłem ok200km i zauważyłem że poci się lekko z pod głowic klijent nic mi o tym niepowiedział ,czy coś już z tym trzeba robić czy co?co o tym sądzicie :?:
renegade - 2009-11-18, 07:59

Może opisz to dokładniej, albo zrób jakieś zdjęcie?
Anonymous - 2009-11-20, 11:41

Sprawdź :



- jaką ma kompresję

- czy nie ma oleju w chłodnicy

- sprawdź czy nie ubywa płynu chłodniczego



PZdr

marcin k - 2009-11-20, 17:09

ale leci pomiędzy głowicą a cylindrem czy z pod pokrywy zaworów?
Walek - 2009-11-21, 07:25

nie leje się tylko się poci ,ale po pociągnieciu palcem to olej między głowicą a cylindrem ,płynu nie ubywa
Anonymous - 2009-11-21, 12:23

to pewno uszczelka pod głowicą.

Widzę to tak: było dłubane w silniku gość pewno założył stare uszczelki, może za słabo dociągnął śruby głowicy i taki efekt.



Jeszcze jedno poci się równomiernie dookoła całego gara ?



PZDR

Walek - 2009-11-22, 20:21

Poci się głównie w okolicy tej zaślepki z tworzywa czy z plastiku ,głowica dokręcona sprawdzałem .i co z tym robić już trzeba to wymieniać?
Todek - 2009-11-22, 20:28

waldekz1 napisał/a:
Poci się głównie w okolicy tej zaślepki z tworzywa czy z plastiku ,głowica dokręcona sprawdzałem


Jak w okolicy tej gumowej zaślepki, to nie spod głowicy, tylko spod pokrywy głowicy. Jest to dość częste zjawisko w starszych moto.

Anonymous - 2009-11-23, 09:22

"Poci się głównie w okolicy tej zaślepki z tworzywa czy z plastiku" jak na moje to nie jest pokrywa zaworów.



Weź zrób zdjęcie i umieść linka.



PZDR

marcin k - 2009-11-23, 10:40

jeśli z pd zaślepki to trzeba kupić nowe i założyć(tu ameryki nie odkryłem) ew podnieść pokrywę wyjąć stare dokładnie wyczyścić i włożyć na silikon odporny na wys temperatury
Mateusz - 2009-11-23, 11:01

zizolec napisał/a:
"Poci się głównie w okolicy tej zaślepki z tworzywa czy z plastiku" jak na moje to nie jest pokrywa zaworów.



Weź zrób zdjęcie i umieść linka.



PZDR


To jest pokrywa zaworów i wałka rozrządu. To nie jest głowica. Tak jak kolega napisał - zdjąć pokrywę, wyczyścić, wymienić uszczelki, kupić nowe zaślepki albo wyczyścić stare, nałożyć sylikon wysokotemperaturowy albo płynną uszczelkę Loctite i złożyć wszystko do kupy :-)

Anonymous - 2009-11-23, 11:58

Mateusz napisał/a:
zizolec napisał/a:
"Poci się głównie w okolicy tej zaślepki z tworzywa czy z

plastiku" jak na moje to nie jest pokrywa zaworów.



Weź zrób zdjęcie i umieść linka.



PZDR


To jest pokrywa zaworów i wałka rozrządu. To nie jest głowica. Tak jak kolega napisał - zdjąć pokrywę, wyczyścić, wymienić uszczelki, kupić nowe zaślepki albo wyczyścić stare, nałożyć sylikon wysokotemperaturowy albo płynną uszczelkę Loctite i złożyć wszystko do kupy :-)






ja to wszystko rozumiem (uszczelki tid), tylko gdzie zaślepki plastikowe ?? u mnie nie ma żadnych plastikowych zaślepek :)



heeeeee PZDR

Mateusz - 2009-11-23, 12:29

zizolec napisał/a:






ja to wszystko rozumiem (uszczelki tid), tylko gdzie zaślepki plastikowe ?? u mnie nie ma żadnych plastikowych zaślepek :)



heeeeee PZDR


No to się ciesz :-) Są modele, które między głowica a pokrywą zaworów maja po bokach plastikowe zaślepki na wałku rozrządu :-) I tam często cieknie :-)

Anonymous - 2009-11-23, 12:57

aaaaaaaaaaaa no tak mogą być takowe, no u mnie nie na szczęście nie ma.

Teraz wszystko jasne !

Czyli tylko doszczelnić :)



Dzięki za doedukowanie.



Pozdrawiam.

renegade - 2009-11-23, 15:59

zizolec napisał/a:


ja to wszystko rozumiem (uszczelki tid), tylko gdzie zaślepki plastikowe ?? u mnie nie ma żadnych plastikowych zaślepek :)



heeeeee PZDR




Ale masz za to napęd na łańcuch :twisted: . Nie wiem co gorsze? :chytrusek:

Nie ma motocykli idealnych :mrgreen:



A wracając do tematu.

Jeśli się tylko poci to ja bym nie ruszał. Jesli odkręcisz pokrywy żeby wymienić lub uszczelnić, to pasowało by kupić uszczelki pod głowice i wimienić. Czyli trzeba rozebrać pół motonga żeby wyjąć silnik i zwalić głowice :-/



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group