VT 700/750/800 - Wyciek się z pod głowic vt700
Walek - 2009-11-17, 15:44 Temat postu: Wyciek się z pod głowic vt700 Witam kupiłem vt700 przy końcu sezonu zrobiłem ok200km i zauważyłem że poci się lekko z pod głowic klijent nic mi o tym niepowiedział ,czy coś już z tym trzeba robić czy co?co o tym sądzicie
renegade - 2009-11-18, 07:59
Może opisz to dokładniej, albo zrób jakieś zdjęcie?
Anonymous - 2009-11-20, 11:41
Sprawdź :
- jaką ma kompresję
- czy nie ma oleju w chłodnicy
- sprawdź czy nie ubywa płynu chłodniczego
PZdr
marcin k - 2009-11-20, 17:09
ale leci pomiędzy głowicą a cylindrem czy z pod pokrywy zaworów?
Walek - 2009-11-21, 07:25
nie leje się tylko się poci ,ale po pociągnieciu palcem to olej między głowicą a cylindrem ,płynu nie ubywa
Anonymous - 2009-11-21, 12:23
to pewno uszczelka pod głowicą.
Widzę to tak: było dłubane w silniku gość pewno założył stare uszczelki, może za słabo dociągnął śruby głowicy i taki efekt.
Jeszcze jedno poci się równomiernie dookoła całego gara ?
PZDR
Walek - 2009-11-22, 20:21
Poci się głównie w okolicy tej zaślepki z tworzywa czy z plastiku ,głowica dokręcona sprawdzałem .i co z tym robić już trzeba to wymieniać?
Todek - 2009-11-22, 20:28
waldekz1 napisał/a: | Poci się głównie w okolicy tej zaślepki z tworzywa czy z plastiku ,głowica dokręcona sprawdzałem |
Jak w okolicy tej gumowej zaślepki, to nie spod głowicy, tylko spod pokrywy głowicy. Jest to dość częste zjawisko w starszych moto.
Anonymous - 2009-11-23, 09:22
"Poci się głównie w okolicy tej zaślepki z tworzywa czy z plastiku" jak na moje to nie jest pokrywa zaworów.
Weź zrób zdjęcie i umieść linka.
PZDR
marcin k - 2009-11-23, 10:40
jeśli z pd zaślepki to trzeba kupić nowe i założyć(tu ameryki nie odkryłem) ew podnieść pokrywę wyjąć stare dokładnie wyczyścić i włożyć na silikon odporny na wys temperatury
Mateusz - 2009-11-23, 11:01
zizolec napisał/a: | "Poci się głównie w okolicy tej zaślepki z tworzywa czy z plastiku" jak na moje to nie jest pokrywa zaworów.
Weź zrób zdjęcie i umieść linka.
PZDR |
To jest pokrywa zaworów i wałka rozrządu. To nie jest głowica. Tak jak kolega napisał - zdjąć pokrywę, wyczyścić, wymienić uszczelki, kupić nowe zaślepki albo wyczyścić stare, nałożyć sylikon wysokotemperaturowy albo płynną uszczelkę Loctite i złożyć wszystko do kupy
Anonymous - 2009-11-23, 11:58
Mateusz napisał/a: | zizolec napisał/a: | "Poci się głównie w okolicy tej zaślepki z tworzywa czy z
plastiku" jak na moje to nie jest pokrywa zaworów.
Weź zrób zdjęcie i umieść linka.
PZDR |
To jest pokrywa zaworów i wałka rozrządu. To nie jest głowica. Tak jak kolega napisał - zdjąć pokrywę, wyczyścić, wymienić uszczelki, kupić nowe zaślepki albo wyczyścić stare, nałożyć sylikon wysokotemperaturowy albo płynną uszczelkę Loctite i złożyć wszystko do kupy |
ja to wszystko rozumiem (uszczelki tid), tylko gdzie zaślepki plastikowe ?? u mnie nie ma żadnych plastikowych zaślepek :)
heeeeee PZDR
Mateusz - 2009-11-23, 12:29
zizolec napisał/a: |
ja to wszystko rozumiem (uszczelki tid), tylko gdzie zaślepki plastikowe ?? u mnie nie ma żadnych plastikowych zaślepek :)
heeeeee PZDR |
No to się ciesz Są modele, które między głowica a pokrywą zaworów maja po bokach plastikowe zaślepki na wałku rozrządu I tam często cieknie
Anonymous - 2009-11-23, 12:57
aaaaaaaaaaaa no tak mogą być takowe, no u mnie nie na szczęście nie ma.
Teraz wszystko jasne !
Czyli tylko doszczelnić :)
Dzięki za doedukowanie.
Pozdrawiam.
renegade - 2009-11-23, 15:59
zizolec napisał/a: |
ja to wszystko rozumiem (uszczelki tid), tylko gdzie zaślepki plastikowe ?? u mnie nie ma żadnych plastikowych zaślepek :)
heeeeee PZDR |
Ale masz za to napęd na łańcuch . Nie wiem co gorsze?
Nie ma motocykli idealnych
A wracając do tematu.
Jeśli się tylko poci to ja bym nie ruszał. Jesli odkręcisz pokrywy żeby wymienić lub uszczelnić, to pasowało by kupić uszczelki pod głowice i wimienić. Czyli trzeba rozebrać pół motonga żeby wyjąć silnik i zwalić głowice
|
|
|