VT 1100 - regulacja gaźników / skład mieszanki
Anonymous - 2009-09-14, 14:52 Temat postu: regulacja gaźników / skład mieszanki w serwisówce znalazłem że śrubka powinna być wykręcona pół obrotu, jednak sprawdziłem i u mnie w moto są to 3 obroty, ile powinno być - jak wy ustawiacie?
chodzi mi oczywiście o VT 1100 C '86
Todek - 2009-09-14, 15:22
Nie wiem gdzie wyczytałeś te 1/2 obrotu. Bo w serwisówce jest napisane przy gaźniku VD7DC i VD7FA/California/ z 1986 roku, Pilot screw initial setting 2 1/4 turns out.
O 3 obroty wykręcamy w gaźnikach VD7DA i VD7EA z 1985 roku , i gaźnikach VDGAA i VDGAB z 1987 roku
mariioo - 2009-09-14, 16:03
Hej, tak tylko dla ciekawości dodam że np dla VT 750 spirit instrukcja podaje cały proces ustawiana składu mieszanki i o ile dobrze to rozumiem to dąży się do tego żeby było właśnie mniej niż 1 obrót, a nie wiem czy czasem cos tam nie piszą o 1/2... jest to ciekawe
Anonymous - 2009-09-14, 20:43
może coś nie doczytałem ale faktem jest że na pół obrotu moto nie chciało trzymać wolnych obrotów
a jaką macie serwisówkę... ja znalazłem tylko Honda VT1100 Shadow 85-98 Haynes Service Manual
saretar - 2009-09-15, 10:39
to poszukaj dokladnie na tym forum...
Sam wrzucalem calego Clymera zeskanowanego do hond 1100 85-94
Anonymous - 2009-09-17, 21:22
Miedzy 2,5 a 3 obroty a potem to kwestia wyczucia.
Anonymous - 2009-09-18, 10:50
a ustawiacie tak samo oba gaźniki? bo ja spotkałem się z opinią że na tylny gar miesznka powinna być o 1/4 obrotu bogatsza (bardziej wykręcona)
Divastion - 2009-09-18, 13:57
A to nie ma czasem związku z garami chłodzonymi powietrzem? Bo tylko tyle mi przychodzi na myśl...
|
|
|