To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 1100 - Filtr paliwa

Lucjano - 2009-05-06, 17:26
Temat postu: Filtr paliwa
Witam, przeglądnąłem serwisówkę Haynes'a i nie znalazłem info z jaką czestoltliwoscia przebieg lub czas powinno sie wymieniać filtr paliwa w 1100 C2 , rok 95-98. Czy ktoś z Kolegów może sie podzielić wiedzą w tym kierunku?



Kolego, to jest FILTR a nie "filter" :-) . MOD

Divastion - 2009-05-06, 17:30

Jasne, że może :-) filterek paliwa średnio wymienia się co 2 lata, koszt tego jest żaden, więc niektórzy wolą wymieniać co rok. Najprościej jednak po prostu go ściągnąć i dokładanie obejrzeć, dmuchnąć w niego i stwierdzić, czy się do czegoś jeszcze nadaje :-D
maly_tomi - 2009-05-06, 22:32

Divastion napisał/a:
Najprościej jednak po prostu go ściągnąć...




Myślałem, ze padnę ze śmiechu :lol:



Próbowałeś go ściągać ?



Ja 2 tygodnie temu u siebie wymieniałem, a umordowałem się jak cholera...

Ci mali skośnoocy inżynierowie hondy chyba byli pijani szukając miejsca na filtr paliwa...

Divastion - 2009-05-06, 22:39

Właśnie wiem, mój mały błąd... już trochę wcześniej się zorientowałem, że w nowszych modelach to jest gdzieś tam pod airboxem upchane i wg. serwisówki nie obejdzie się bez rozbierania połowy motoru :lol: :-D Także przepraszam wszystkich za wprowadzenie w błąd, u mnie filtr jest zwyczajnie na wierzchu, myślałem, że tym cudakom z fabryki hondy nie zachce się zmieniać tego jakże wygodnego rozwiązania. A tu masz Ci los :mrgreen:
maly_tomi - 2009-05-06, 23:30

A to dla tych którzy chcą zobaczyć jak to wygląda:



Galeria ze zdjęciami zdejmowania filtra










andryszek - 2009-05-07, 07:43

maly_tomi napisał/a:
Próbowałeś go ściągać ?

Ja 2 tygodnie temu u siebie wymieniałem, a umordowałem się jak cholera...

Ci mali skośnoocy inżynierowie hondy chyba byli pijani szukając miejsca na filtr paliwa...
To prawda. Serwisówka zapodała dobieranie sie do tego filtra od góry, z wymontowaniem prawie wszystkiego, co pod siodłem. Więc pokombinowałem i na krótki czas zamieniłem sie w małego, skośnookiego Chińczyka z drobniutkimi rączkami i wymontowałem ten filtr od dołu. Poleżałem trochę jak pod puszką i nalałem sobie trochę paliwa do rękawów. Ale opłacało się :mrgreen:
Lucjano - 2009-05-07, 17:53

Mały Tomi, twoje zdjecia są nieocenione. Jak widzę poprawnie to wyciągnałeś beterię, airbox-u nie wyjmowałeś, a tylne koło zdejmowałeś? Ten filtr to zamiennik do oryginału czy z kategorii uniwersalnych?
Divastion - 2009-05-07, 18:02

Lucjano napisał/a:
Mały Tomi, twoje zdjecia są nieocenione. Jak widzę poprawnie to wyciągnałeś beterię, airbox-u nie wyjmowałeś, a tylne koło zdejmowałeś? Ten filtr to zamiennik do oryginału czy z kategorii uniwersalnych?




To jest ten sam Lucjano, co Ci wczoraj wysyłałem do niego linka :-D To jest zamiennik oryginału z kategorii uniwersalnych :mrgreen:

Lucjano - 2009-05-07, 18:05

Ok, dzięki Dawid.
maly_tomi - 2009-05-07, 18:07

Lucjano napisał/a:
Mały Tomi, twoje zdjecia są nieocenione. Jak widzę poprawnie to wyciągnałeś beterię, airbox-u nie wyjmowałeś, a tylne koło zdejmowałeś? Ten filtr to zamiennik do oryginału czy z kategorii uniwersalnych?




Wiec tak:

Kola nie zdejmowałem, choć jak by była taka możliwość było by dużo prościej.

Zdjąłem oba boczki i wyjąłem akumulator. Nic więcej nie ruszałem. Najtrudniej to jest zdjąć ten filtr z tego trzymaka. Bo ten trzymak jest zakończony haczykiem i zaczepia sie o ta gumę. Chyba 10 minut się z tym mordowałem.



Filtr kupiłem oryginalny w Klasie. Widziałem tez te filtry na allegro po 17zl.

Lucjano - 2009-05-07, 18:17

Dzięki, dam znać jak poszło.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group