VT 1100 - Filtr paliwa
Lucjano - 2009-05-06, 17:26 Temat postu: Filtr paliwa Witam, przeglądnąłem serwisówkę Haynes'a i nie znalazłem info z jaką czestoltliwoscia przebieg lub czas powinno sie wymieniać filtr paliwa w 1100 C2 , rok 95-98. Czy ktoś z Kolegów może sie podzielić wiedzą w tym kierunku?
Kolego, to jest FILTR a nie "filter" . MOD
Divastion - 2009-05-06, 17:30
Jasne, że może filterek paliwa średnio wymienia się co 2 lata, koszt tego jest żaden, więc niektórzy wolą wymieniać co rok. Najprościej jednak po prostu go ściągnąć i dokładanie obejrzeć, dmuchnąć w niego i stwierdzić, czy się do czegoś jeszcze nadaje
maly_tomi - 2009-05-06, 22:32
Divastion napisał/a: | Najprościej jednak po prostu go ściągnąć... |
Myślałem, ze padnę ze śmiechu
Próbowałeś go ściągać ?
Ja 2 tygodnie temu u siebie wymieniałem, a umordowałem się jak cholera...
Ci mali skośnoocy inżynierowie hondy chyba byli pijani szukając miejsca na filtr paliwa...
Divastion - 2009-05-06, 22:39
Właśnie wiem, mój mały błąd... już trochę wcześniej się zorientowałem, że w nowszych modelach to jest gdzieś tam pod airboxem upchane i wg. serwisówki nie obejdzie się bez rozbierania połowy motoru Także przepraszam wszystkich za wprowadzenie w błąd, u mnie filtr jest zwyczajnie na wierzchu, myślałem, że tym cudakom z fabryki hondy nie zachce się zmieniać tego jakże wygodnego rozwiązania. A tu masz Ci los
maly_tomi - 2009-05-06, 23:30
A to dla tych którzy chcą zobaczyć jak to wygląda:
Galeria ze zdjęciami zdejmowania filtra
andryszek - 2009-05-07, 07:43
maly_tomi napisał/a: | Próbowałeś go ściągać ?
Ja 2 tygodnie temu u siebie wymieniałem, a umordowałem się jak cholera...
Ci mali skośnoocy inżynierowie hondy chyba byli pijani szukając miejsca na filtr paliwa... | To prawda. Serwisówka zapodała dobieranie sie do tego filtra od góry, z wymontowaniem prawie wszystkiego, co pod siodłem. Więc pokombinowałem i na krótki czas zamieniłem sie w małego, skośnookiego Chińczyka z drobniutkimi rączkami i wymontowałem ten filtr od dołu. Poleżałem trochę jak pod puszką i nalałem sobie trochę paliwa do rękawów. Ale opłacało się
Lucjano - 2009-05-07, 17:53
Mały Tomi, twoje zdjecia są nieocenione. Jak widzę poprawnie to wyciągnałeś beterię, airbox-u nie wyjmowałeś, a tylne koło zdejmowałeś? Ten filtr to zamiennik do oryginału czy z kategorii uniwersalnych?
Divastion - 2009-05-07, 18:02
Lucjano napisał/a: | Mały Tomi, twoje zdjecia są nieocenione. Jak widzę poprawnie to wyciągnałeś beterię, airbox-u nie wyjmowałeś, a tylne koło zdejmowałeś? Ten filtr to zamiennik do oryginału czy z kategorii uniwersalnych? |
To jest ten sam Lucjano, co Ci wczoraj wysyłałem do niego linka To jest zamiennik oryginału z kategorii uniwersalnych
Lucjano - 2009-05-07, 18:05
Ok, dzięki Dawid.
maly_tomi - 2009-05-07, 18:07
Lucjano napisał/a: | Mały Tomi, twoje zdjecia są nieocenione. Jak widzę poprawnie to wyciągnałeś beterię, airbox-u nie wyjmowałeś, a tylne koło zdejmowałeś? Ten filtr to zamiennik do oryginału czy z kategorii uniwersalnych? |
Wiec tak:
Kola nie zdejmowałem, choć jak by była taka możliwość było by dużo prościej.
Zdjąłem oba boczki i wyjąłem akumulator. Nic więcej nie ruszałem. Najtrudniej to jest zdjąć ten filtr z tego trzymaka. Bo ten trzymak jest zakończony haczykiem i zaczepia sie o ta gumę. Chyba 10 minut się z tym mordowałem.
Filtr kupiłem oryginalny w Klasie. Widziałem tez te filtry na allegro po 17zl.
Lucjano - 2009-05-07, 18:17
Dzięki, dam znać jak poszło.
|
|
|