To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 125/250 - Projekt VT125 -> Bobber - START!

ukszsz - 2021-10-13, 11:28
Temat postu: Re: Gratulacje
ToJa napisał/a:
ukszsz napisał/a:
Ostatni update po kilku kosmetycznych dodatkach:

1. Wstawiony filr paliwa
2. Mała sakwa zamiast lewej owiewki
3. Piórnik za siodełkiem

Wizualnie już nic się nie zmieni, jak zrobi się cieplej to wstawie nowy kranik, bo aktualny nie trzyma.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dziękuję za pozytywny odzew, w razie jakichkolwiek pytań o drobiazgi które trudno znaleźć nie podejmując takiego projektu (np. średnice różnych otworów, grubości mocowań itd.) to jestem oczywiście dostępny, do zobaczenia na trasie :) LWG!


Gratulacje za efekt.
Czy błotniki przerabiałeś (obcinałeś) sam? Czy udało się np. przedni błotnik pozyskać z innego modelu?
Chce wymienić błotniki w mojej vt125 na lżejsze i takie cieniutki, np. w vt600, vt750 takie są. Tylko nie wiem czy będą pasować mocowania?



Hej, nie zauważyłem, że pytałeś - z opóźnieniem, ale odpisuję:

Błotniki kupowałem wyłącznie pod średnicę i szerokość koła, tak żeby pasowały. Tylny jest montowany do wahacza i ma jeden wspornik z lewej strony przy osi. Tutaj nie było więc żadnego problemu z mocowaniem, bo otwory w odpowiednich miejscach błotnika robiłem sam.

Przedni z kolei miał punkty montażowe w zupełnie innych miejscach niż fabryczne, więc pociąłem stary błotnik - wyciąłem z niego dwa trapezy z fabrycznymi punktami montażowymi przy dolnej podstawie i nawierciłem dwa punkty montażowe przy górnej, pod nowy błotnik. Wszystko ze sobą spiąłem, dałem chromowane nakładki żeby to jakoś wyglądało, polakierowałem na czarno i zamontowałem (oba trapezy zamontowałem do nowego błotnika) i całą konstrukcję do fabrycznych punktów na lagach - wygląda dobrze i pełni swoją rolę :)

Pozdrawiam!

ukszsz - 2022-05-18, 18:58

Nowy sezon to i garść nowości ode mnie:

1. Kompletny remont silnika (motocykl brał olej) - wymiana cylindrów, tłoków, pierścieni, szlifiernia, łożyska wałków, łańcuszki, uszczelki, zawory, prowadnice - słowem przebieg prawie liczymy od 0

2. Nowe wydechy - Silver Tail - komplet

3. Nowy filtr powietrza K&N, nowa obudowa filtra v-charger, chromowany element, zamówiony z USA, montaż wymyślony i przeprowadzony samodzielnie

4. Nowe dysze w gaźnikach (większe) - żeby umożliwić regulację mieszanki pod nowy, wydajny filtr.

5. Regulacja i synchronizacja gaźników.

Silnik dotarty i sezon otwarty 8-)


burek - 2022-05-18, 19:26

Nooooo Szacun. Następne moto które zostało reanimowane. Daj namiar to z chęcią się przejadę aby obejrzeć.
KateTheTigress - 2022-05-19, 08:26

ukszsz, wygląda super no i jak po remoncie to "nówka sztuka" 8-)
markiz70 - 2022-05-21, 21:19

Pięknie się prezentuje :toast:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group