To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 1100 - Krzywe lagi, pytanie?!

Lucky13 - 2020-02-04, 09:21
Temat postu: Krzywe lagi, pytanie?!
Siema! Panowie mam problem bo mam po małej wpadce skrzywione bardzo delikatnie lagi(trzeba by się przyjrzeć mocno aby zauważyć ale są krzywe niestety) i pytanie jak w temacie mam opcje wyprostować u gościa za 180zl kupić używane z wzerami w miejscu którym chodza lagi za 300 i około 700 za nowe! Powiedzcie mi czy prostowanie (podobno na zimno jest lepiej) nie będzie złym pomysłem bo jednak trochę będzie mi to siedzieć z tyłu głowy że lagi nie są nowe a PROSTOWANE..
POZDRO

Manchis - 2020-02-04, 09:42

Ja bym chyba wolał kupić używkę niż prostować. Ale wiadomo w sumie jakie kupisz? Może też były prostowane :)
garnett - 2020-02-04, 09:56

Jeżeli są wżery w miejscu gdzie jest uszczelniacz to będą ciekły.
Nie mam doświadczenia z prostowaniem lag, więc polecam zakup nowych. Wydasz więcej ale masz pewność.
Masz motocykl za kilkanaście tyś to wydatek kilkuset zł za co by nie powiedzieć Twoje bezpieczeństwo to nie duży koszt.

opel3366 - 2020-02-04, 12:40

To bardzo ważna część , ja bym się nie zastanawiał i brał nowe.
Tak jak opon do motocykla nie kupił bym używanych.

Gabriel - 2020-02-04, 14:25

Polecam firmę TECROL. Solidna firma, dają na wszystko papiery. Sporo moich znajomych korzystało z ich usług. Używane nie wiadomo czy proste czy nie były prostowane. Ktoś z jakiegoś powodu je zdemontował. Jeśli skrzywienie jest naprawdę niewielkie oddał bym na prostowanie, ale do porządnej firmy.
Leo - 2020-02-04, 16:42

garnett napisał/a:
Jeżeli są wżery w miejscu gdzie jest uszczelniacz to będą ciekły.

niekoniecznie,przerabiałem temat,papierek, szlifowanie,uzupełnienie jakąś masą nie wiem jaką ale mogę spytać ;-) znów szlifowanie nowe uszczelniacze i wszystko gra ;-)

Lucky13 - 2020-02-04, 17:01