To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 700/750/800 - Honda VT 750 CUSTOM z 1983 roku

FireON - 2019-11-11, 12:49
Temat postu: Honda VT 750 CUSTOM z 1983 roku
Witam, może się ktoś orientuję na forum jak ustawić zapłon w Hondzie VT 750 CUSTOM. Silnik przerywa, chcę się dostać do środka i sprawdzić styki-może przerwa jest za duża. Gdzie są te styki pod bakiem niema. Jak się dostać do środka ? Z chęcią zobaczę zdjęcia.
Maruda - 2019-11-11, 21:17

Tam niema żadnych styków przerywacza i zapłonu sie nie ustawia to nie WSKa
FireON - 2019-11-12, 09:05

To jak powstaje iskra? To jest automat ?
Skorupek - 2019-11-12, 09:47

Impulsator podaje sygnał z wału korbowego przekazuje go do modułu cdu podem do cewek i kablami przez fajki do świec. Wszystkich na raz. Tam nie ma styków jak w wsk czi innych modelach rodzimej produkcji lub bloku wschodniego. My że swoją krajowa motoryzacja prędko nie osiągniemy ich poziomu techniki z lat 80... Szukaj przyczyny w instalacji elektrycznej w ciągu jaki ci opisałem ewentualnie zobacz czy klemy są solidnie dokręcone w akumulatorze
FireON - 2019-11-19, 14:53

Dobrze ale gdzie jest schowany ten impulsator w motorze żebym się mógł do niego dostać ?
Woder - 2019-11-19, 16:17

To jest układ tranzystorowy, a impulsatory masz z prawej strony pod pokrywą sprzęgła, jak odkręcisz dekielek na taki duży śrubokręt to je może zobaczysz, całkowity dostęp uzyskasz po zdjęciu pokrywy. Trzeba pomierzyć oporność cewek zapłonowych, impulsatorów. Kable, świece powymieniać, sprawdzić oporność fajek.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group