VT 600 - Akcja REANIMACJA VT 600 1994
Walther77 - 2019-06-03, 12:50 Temat postu: Zdjęcia Chwilowo jest jakiś problem z fotosik.pl i muszę wyjaśnić dlaczego zdjęcia są niewidoczne. Cierpliwości. Pozdrawiam
zemnebedeusz - 2019-06-03, 15:55
Ja od kilku lat używam "obrazki elektroda". Działa bez problemów.
Walther77 - 2019-06-03, 16:19 Temat postu: fotopsik Musiałem doładować konto na fotopsiku. Zdjęcia wróciły
P.S. Tak na marginesie to po tej renowacji, remoncie jak zwał tak zwał Honda jedzie ja po sznurku, nic nie hałasuje i 300 km nie powoduje zmęczenia nawet bez szyby. Jest GIT
Walther77 - 2019-06-03, 19:29 Temat postu: Powoli do przodu rzut oka na silnik
a tu słoneczko wyszło i już widać cień...
i nowa kanapa
aroxe - 2019-06-04, 09:52
Pytanko odnośnie polerowania i czyszczenia aluminium oraz kół: czym to robisz? masz gdzieś firmę, która to czyści czy sam działasz jakimiś specyfikami? Napisz coś więcej, bo sam się nad tym zastanawiam w moim Cieniu. :)
Walther77 - 2019-06-04, 11:56 Temat postu: Polerka Wszystko robię sam oprócz lakierowania. Nie mam warunków. Polerka żmudna i droga. Dużo materiałów ściernych typu filc, papiery wodne, pasty. Szprychy czyszczę pastą Tempo woskowo-ścierną. Trzeba uważać żeby nie zetrzeć ocynku. Jeśli brudu jest dużo i w miejscach trudno dostępnych to pomoże stara szczoteczka do zębów i pasta Tempo. Ogólnie robota męcząca i czasochłonna. Ale efekt jest tego warty. Koszty pomijam bo jeden filc 10 zł a idzie tego sporo. W sumie to ratowanie młodego klasyka więc.... koszty idą na drugi plan
Walther77 - 2019-06-04, 11:59 Temat postu: Polerka Post pod postem. Zaraz dostane po łapach Przypomniało mi się, że lepiej to cholerne stare japońskie niby aluminium szlifować na sucho i papierem o grubości min 600 bo poniżej tego zostają rysy okropne. Ogólnie z bliska kilka rysek zostało mimo polerowania godzinami ale cóż. Fabryka to to nigdy nie będzie. Starałem się a wyszło jak wyszło
Walther77 - 2019-06-09, 00:31 Temat postu: ...bliżej finału ale nadal sporo do zrobienia Błotnik tylny stary, źle pomalowany. Zamówiłem z laminatu i wtedy będę malował wszystkie plastiki i błotniki. Mam nadzieję , że uda się uratować oryginalne naklejki Custom. Poniżej kilka fotek z założonymi dodatkami. Brakuje stelaża i sakw oraz ostatecznej polerki szprych.
Walther77 - 2019-06-19, 00:09 Temat postu: ...SAKWY W oczekiwaniu na nowy tylny błotnik oraz stelaże postanowiłem zrobić przymiarkę sakw. Pasują do stylu HARLEYa?
fake4r - 2019-06-19, 07:42
Kolego, możesz mi napisać jaki to jest dokładnie model kierownicy? :)
Walther77 - 2019-06-19, 07:57 Temat postu: Kierownica Lucas MCL133 Roadstar Wide 96.5 cm , calowa.
fake4r - 2019-06-19, 08:22
Dzięki :) Szukam właśnie jakiejś bardziej prostej i szerokiej do swojego cienia.
Hydrant - 2019-06-19, 15:22
Też jestem po wymianie kierownicy. Według mnie to
jedyna rzecz w VT600 która nie udała się konstruktorom.
Ja wstawiłem sobie kierownice typu T-bar i jestem zadowolony z rezultatu.
[URL=http://[URL=https://images89.fotosik.pl/203/b427b9b587fdca1c.jpg][/URL
Walther77 - 2019-06-26, 20:53 Temat postu: ..projekt JAK WAM SIĘ PODOBA? Stelaże i sakwy zamontowane bez niszczenia wszystkiego po drodze tak jak to miało miejsce poprzednio. Żadnego wiercenia w błotniku Cień ostatnio zrobił 700 km na HEL bez zająknięcia, spalając od 3,6 do 4,2 lytra na setkę Kilka fotek z aktualnego wyglądu.
P.S. Brakuje tylko nowego tylnego błotnika i będzie finał
Podzielcie sie opinią, czy taka wersja Wam sie podoba i co byście ewentualnie zmienili. Dzięki!
Hydrant - 2019-06-26, 22:05
Wydech masz rozwiercony?
|
|
|