Mechanika ogólna - zniszczona opona przez śrubę mocowania błotnika
krzynol - 2019-05-15, 20:31
w chopper net są śruby jakie by podpasiły, ale.... ładne chromowane są dosyć drogie 25-30zł za szt.
więc komplet 4 śrub to 100-150, spor jak na jeden set. A w sumie będą dwa sety - pod stelaże i bez stelaży bocznych
hm, ewentualnie do miasta same torby zdejmę, a stelaże zostaną i wtedy jeden komplet wystarczy
opona do zmiany idzie właśnie, jednak bezpieczeństwo nie ma ceny.
będzie parę zdjęć z tego...
krzynol - 2019-05-24, 22:53
ok, aktualizuję
zastosowałem takie śruby chromowane:
http://chopper.net.pl/pro...roducts_id=1703
śruba M10 drobnozwojna 1,25 o długości 70mm wystarczyła na stelaże sakw i wspornik oparcia/bagażnika.
dodatkowo zero kompromisów i oponę zmieniłem.
sprawdziłem przy okazji stan szczęk hamulcowych z tyłu i zębatek dyfra.
MARQ - 2019-05-27, 08:52
celowałbym dla pewności w dłuższy gwint - 28mm wystarczył ci tutaj?
krzynol napisał/a: | dodatkowo zero kompromisów i oponę zmieniłem. |
i bardzo dobrze.
krzynol - 2019-05-27, 09:37
tak głębokość gwintu we wsporniku błotnika to jakieś 25mm, także spoko
MARQ - 2019-05-27, 10:39
bardziej mnie zastanawiała długość tej śruby bez gwintu.
ale doczytałem i rozumiem, że stelaż i wspornik oparcia swoje zabrali, docisnęło się wszystko ładnie krótkim gwintem i nic nie lata.
ja bałem się, że gwint się skończy zanim dociśnie wszystko i szukałem głęboko gwintowanych
- skończyło się na śrubach oczkowych (dokładnie to ucho pokładowe z jakiegoś sklepu bardziej żeglarskiego ale nie pamiętam jaki zwój u mnie pasował). bagaże można przytroczyć ;)
krzynol - 2019-06-01, 14:38
Wszystko jest elegancko, chociaż przednie śruby błotnika mogłyby być 5mm dłuższe
krzynol - 2019-06-01, 23:42
tak śrubunia weszła
tak to się prezentuje teraz
|
|
|