To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 600 - Odblokowanie VT600 1993r

leon_ssj - 2019-04-24, 09:29
Temat postu: Odblokowanie VT600 1993r
Czesc, po zakupie Moto i kilku przejażdżkach okazało sie, że prawdopodobnie jest zblokowany. Pracował ładnie i równo przyspieszał, ale na 120km/h robiło się jakby odcięcie - prxyduszal się delikatnie i nie przekraczał tej prędkości. Zajrzałem do airboxa otwór powietrza przedzielony mniej więcej na pół i jedna część zatkana czarna twarda pianką. Po demontażu całkowite dławienie i brak możliwości wyregulowania. Kolejny krok demontaż gaźników i wyjęcie zwężek w kroccach ssących. Dalej brak poprawy. Sprawdzenie dysz - były 100, zamontowaliśmy 115/112. Dalej po osiągnięciu określonych obrotów dławi się i nie jedzie. Co może być przyczyną, czy cos go jeszcze blokuje? Znajomy sprawdzał przewody zapłonowe i zasugerował je zmienić.
towalsky - 2019-04-24, 09:43

https://www.facebook.com/...21190111249440/ Dzwoń, pytaj. Porządny serwis, powinni coś podpowiedzieć. Z oddławianiem 600-ty kilka osób miało kłopot.
leon_ssj - 2019-04-24, 11:48

Ciekawe czy będą dzielić się wiedzą za darmo skoro prowadzą serwis zarobkowo :-/
zemnebedeusz - 2019-04-24, 12:09

Poproś o radę Marudę. Zna te silniki od podszewki.
bogdi - 2019-04-24, 13:59

airbox ma być pół "zatkanego", dokładnie sprawdzić wszystkie połączenia pod kątem "lewego" powietrza, dokładnie zrobić synchronizacje gaźników, na starych świecach i przewodach nie będzie chciał jeździć, skontrolować membrany w gaźnikach
leon_ssj - 2019-04-24, 15:09

Ta czarna trójkątna pianka musi być? Jest w każdej 600tce? Jeżeli tak to jak wygląda zblokowany airbox?
Ps. Masz takie malowanie jak ja 😊

adamoos72 - 2019-04-24, 15:56

leon_ssj napisał/a:
po zakupie Moto i kilku przejażdżkach okazało sie, że prawdopodobnie jest zblokowany.

Zanim zaczniesz grzebać sprawdź VIN. W'93 jest 11-sto znakowy. W wersjach blokowanych zaczyna się od PC213..... lub PC216.....

leon_ssj - 2019-04-24, 16:25

Już za późno - porozgrzebywane :-P mój Vin to: HMPPC212405957 i w dowodzie jest 29kw.
bogdi - 2019-04-24, 18:21

tak - ta czarna pianka musi być inaczej za dużo powietrza, tam nie ma blokady, dysze i kryza w króćcach, później odpowiednia regulacja,
ps: to rzadki kolor robiony tylko 7 miesięcy

Hydrant - 2019-04-24, 18:31

Jeżeli ma 29kW to chyba nie jest zblokowany.
leon_ssj - 2019-04-24, 18:49

Ok, wsadzę ta piankę z powrotem, tylko ciekawi mnie po co tak zrobili - podwójny dopływ z czego jeden zaślepiony :-?
bogdi - 2019-04-24, 20:29

nie wiem po co wsadzili, ma być :), ale jakHydrant, zauważył 29 kW to pełna moc, czyli 40 kucyków, więc winy trzeba szukać gdzie indziej, po za tym przewody z fajkami to koszt ok 70zł, warto wymienić, a przy okazji świece i jeszcze raz przypominam POPRAWNE synchronizacje gaźników TO PODSTAWA i koniecznie szczelny układ dolotowy powietrza
leon_ssj - 2019-04-24, 22:28

Dławił się równo przy 120 km/h, a poza tym chodził ok, więc to chyba objaw zdławienia. Sam się zdziwiłem bo w papierach niby ok. Wrzucam zdjęcie jak wyglądały króćce ssące. Kable i fajki będę wymieniał, wsadzimy gąbkę, regulacja i zobaczymy jak będzie chodził ;-) jeszcze pytanie z wcześniej - to jak wygląda zblokowany airbox?
bogdi - 2019-04-25, 20:21

nie ma zablokowanego airboxa
Sylwek - 2019-04-26, 05:31

leon_ssj napisał/a:
papierach niby ok


To ze w papierach ok to nie znaczy ze w rzeczywistosci.
Jak ja swoja rejestrowalem to gosciu bral dane z neta.
Bo w holenderskich papierach nie bylo wszystkiego :-D pewnie kw lub km byly, ale jak to w zyciu bywa... moglo sie omsknąc temu kto rejestrowal Twoją :-D :-D :-D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group