To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

Świece, fajki, przewody WN - Nie pali Honda Shadow VT 125

tomczysko - 2019-04-23, 18:32
Temat postu: Nie pali Honda Shadow VT 125
No stało się, nie odpala w ogóle. Była pierwsza jazda po zimie i było ok.
Miała być kolejna jazda a tu dupa. Pomyślałem, że to aku. Była zima-rozumiem. Naładowałem aku, i nic ciemno. Na popych odpali, ale silnik pracuje nierówno, przy dodaniu gazy dławi się.
Kupiłem nowy aku, to samo.
Co może być przyczyną? Nie znam się na budowie motoru, więc proszę rozmawiać jak z blondynką

czachar - 2019-04-23, 20:01

Wykręć świece.
Przeczyść zwykłym papierem ściernym.
To tak na początek.

A kontrolki się palą?

tomczysko - 2019-04-23, 20:39

No właśnie nie świecą, mimo wymiany aku
tomczysko - 2019-04-23, 20:41

Ale jak odpali na popych to się dusi, zapala się kontrolka o biegu jałowego i się dusi, silnik pracuje nierówno
adam3911 - 2019-04-23, 20:46

Zmiana en główny bezpiecznik
tomczysko - 2019-04-23, 20:53

Paaaaanie gdzie na globusie świata jest Warszawa a gdzie Trzebnica :mrgreen:
tomczysko - 2019-04-23, 21:09

Ale bezpiecznik sprawdzę, dzięki
MARQ - 2019-04-24, 13:42

od początku napisz jakie są objawy, tylko żeby nam się blondynki nie obraziły..

jak przekręcisz kluczyk w stacyjce to światła się zapalają? jakiekolwiek lampki? jaki kolor..
migacze działają? czy zupełnie nic..
przy próbie uruchomienia rozrusznik robi: łeh łeh? ;)

jak zupełnie nic, to sprawdź bezpiecznik główny, potem klemy na akumulatorze.
jak coś się świeci, a rozrusznik nie robi łeh - to np. kill switch, i czy odpalasz na biegu i na kosie, czy na luzie.

potem czy masz dziwne instalacje dołożone do motocykla.. lub czy nic w międzyczasie więcej nie zmieniałeś.

jak się odpalił ale dławił to może zbyt nisko wolne obroty ustawione - podkręcić można pokrętłem.

a potem już chyba szukaj numeru do mechanika motocyklowego w okolicy Trzebnicy/ Wrocławia.