To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 1100 - Brak iskry na przednim garze

MiSzcz - 2018-05-18, 07:11

AMarek napisał/a:
W takich układach nie stosuje się tyrystorów bo nie wyłączają prądu.


Fakt. Tak jak w tym module, który wkleiłem z 500-ki, układy wykonawcze D1071, to tak naprawdę darlingtony.

AMarek napisał/a:
Jak jest jeden impulsator i jest iskra na jednym cylindrze to impulsator jet sprawny.


Czyli pozostaje albo moduł, albo instalacja, albo jakiś pier**lony skrzat kradnie iskrę ;-)

mytek1 - 2018-06-01, 18:29

Moduł z cewkami i impulsatorem był w Ostrołęce i stwierdzili, że jest ok. U Nich na testerze iskra pojawia się przy 450obr i mówią że to jest w zgodzie z parametrami modułu. Dziś wsadziłem impulsator do silnika i zdjąłem oscylogramy. Impulsator zczytuje 9impulsów z tarczy. Jednak jeden obrót wału to około 250ms co daje ok 240obr/min. Czy ten model rzeczywiście ma iskrę przy tych obrotach? Jakie powinny być obroty przy kręceniu rozrusznikiem?
AMarek - 2018-06-02, 08:00

Ogólnie obroty sinika przy rozruchu to od 50 do 200 obr/min. Przeoczyłem informacje czy silnik zapala?
mytek1 - 2018-06-04, 16:55

AMarek napisał/a:
Ogólnie obroty sinika przy rozruchu to od 50 do 200 obr/min. Przeoczyłem informacje czy silnik zapala?

Silnik nie odpala.
Też sądzę że 240obr/min jest ok, ale w takim wypadku czemu iskra na przodzie w tym module pojawia się przy 450obr/min?

AMarek - 2018-06-21, 22:22

Czy coś udało się wymyślić?
mytek1 - 2018-06-22, 12:14

AMarek napisał/a:
Czy coś udało się wymyślić?

Mam swoją teorię, ale jak sprawdzę co z tego wyjdzie to wtedy dam znać.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group