VT 1100 - Brak iskry na przednim garze
MiSzcz - 2018-05-18, 07:11
AMarek napisał/a: | W takich układach nie stosuje się tyrystorów bo nie wyłączają prądu. |
Fakt. Tak jak w tym module, który wkleiłem z 500-ki, układy wykonawcze D1071, to tak naprawdę darlingtony.
AMarek napisał/a: | Jak jest jeden impulsator i jest iskra na jednym cylindrze to impulsator jet sprawny. |
Czyli pozostaje albo moduł, albo instalacja, albo jakiś pier**lony skrzat kradnie iskrę
mytek1 - 2018-06-01, 18:29
Moduł z cewkami i impulsatorem był w Ostrołęce i stwierdzili, że jest ok. U Nich na testerze iskra pojawia się przy 450obr i mówią że to jest w zgodzie z parametrami modułu. Dziś wsadziłem impulsator do silnika i zdjąłem oscylogramy. Impulsator zczytuje 9impulsów z tarczy. Jednak jeden obrót wału to około 250ms co daje ok 240obr/min. Czy ten model rzeczywiście ma iskrę przy tych obrotach? Jakie powinny być obroty przy kręceniu rozrusznikiem?
AMarek - 2018-06-02, 08:00
Ogólnie obroty sinika przy rozruchu to od 50 do 200 obr/min. Przeoczyłem informacje czy silnik zapala?
mytek1 - 2018-06-04, 16:55
AMarek napisał/a: | Ogólnie obroty sinika przy rozruchu to od 50 do 200 obr/min. Przeoczyłem informacje czy silnik zapala? |
Silnik nie odpala.
Też sądzę że 240obr/min jest ok, ale w takim wypadku czemu iskra na przodzie w tym module pojawia się przy 450obr/min?
AMarek - 2018-06-21, 22:22
Czy coś udało się wymyślić?
mytek1 - 2018-06-22, 12:14
AMarek napisał/a: | Czy coś udało się wymyślić? |
Mam swoją teorię, ale jak sprawdzę co z tego wyjdzie to wtedy dam znać.
|
|
|