To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

Świece, fajki, przewody WN - Problem z odpaleniem na rozgrzanym silniku - przelewa

tadeks100 - 2018-04-20, 14:21
Temat postu: Problem z odpaleniem na rozgrzanym silniku - przelewa
Mam problem, moja VT600 jak jest zimne to pali od strzała, a jak jest rozgrzany to trzeba nim pokręcić i leje paliwo tłumikami. Jak odpali to obroty falują, i przy luzowaniu potrafi zgasnąć. Podczas jazdy jest wszystko ok. Co to może być? Świece nowe, przewody nowe... Gaźnik po synchronizacji, zawory po regulacji.
GhoustDragon - 2018-04-21, 10:55
Temat postu: Re: Problem z odpaleniem na rozgrzanym silniku - przelewa
tadeks100 napisał/a:
... Świece nowe, przewody nowe... Gaźnik po synchronizacji, zawory po regulacji.


A zaworki iglicowe leją :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

tadeks100 - 2018-04-23, 12:36

nie widac zeby gdzieś lało pod gaźnikiem,
Skorupek - 2018-04-23, 14:32

Bo leje się do gaźnika
tadeks100 - 2018-04-23, 14:42

czyli to moze byc wina zaworku iglicowego? na rozgzanym jak odpalam to manetka musi byc bez mała na maxa odkrecona doslownie az z rur kapie i wtedy dopiero odpali, a najlepsze jest to ze jak wyciagne ssanie to mniej gazu dam i szybciej odpali
GhoustDragon - 2018-04-23, 15:25

tadeks100 napisał/a:
... na rozgzanym jak odpalam to manetka musi byc bez mała na maxa odkrecona doslownie az z rur kapie i wtedy dopiero odpali...


To proste - leje zaworek iglicowy przez co silnik dostaje zbyt dużą dawkę paliwa i go najnormalniej w świecie zalewa. Jak odkręcisz gaz na maca to zwiększa szanse ilość zasysanego do silnika powietrza, przez co nadmiar paliwa jest mieszany z tym powietrzem i efekt zalewania jest mniejszy(zanika) i silnik pali.


P.S. Regulamin czytałeś? Szczególnie punkt o zaświadczeniach o dysleksji?
Popraw post!

tadeks100 - 2018-04-23, 15:30

czyli rozebrac i sprawdzic zaworki i najlepiej pewnie wymienic
czy moze to byc tez przyczyna zle ustawionego plywaka w komorze? i iglica nie domyka :->

Skorupek - 2018-04-23, 17:53

Może być przyczyna pływaka ale jak zajrzysz do zaworków to pływaki masz na wierzchu i możesz ocenić czy są prawidłowo ustawione.
Jakaś plaga popadła na 600 ostatnimi czasy...

tadeks100 - 2018-04-23, 21:57

Dzieki za informacje:) plywaki prawidlowo ustawione, czyli jak sprawdzic to czy prawidlowo
bogdi - 2018-04-25, 20:38

problem pierwszy, nie podałeś rocznika vt600 (ilość gaźników), w pierwszym poście piszesz gaźnik, w ostatnim pływaki ? - będzie dużo łatwiej rozmawiać
tadeks100 - 2018-04-26, 12:51

juz sie poprawiam, rocznik 1989 , dwa gazniki


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group