To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 125/250 - Wydech przy SHADOW 125

Duszeek - 2015-03-09, 07:11

Jakby ktoś szukał - sportowy wydech do shadow
http://moto125.pl/p/1253/...-125-honda.html

Poprawia osiągi podobno do 8% - to tak +10km/h, ale ta cena ... :-(

Jest na tej stronie też cylinder 180 do shadow, ale powyżej 2k - skąd oni biorą te ceny ??

Daro66 - 2015-03-09, 08:37

Duszeek napisał/a:
Poprawia osiągi podobno do 8% - to tak +10km/h, ale ta cena ... :-(

Nie widzę powodu aby tak przepłacać . Moja 125-tka spokojnie osiąga prędkość 120 km/h,
z oryginalnym wydechem , na corocznym przeglądzie spokój a i miśki się nie czepiają .

Alabaster - 2015-03-09, 12:33

Może już słabo widzę ale czy w tym wydechu nie brak kolektora od drugiego cylindra ?
I jakim cudem to dodaje 8% mocy ?

MARQ - 2015-03-09, 12:37

no właśnie, to chyba REBEL'ka jest, jeśli już honda a nie shadow.
faktycznie schodzą się rury w jedną i do jednego cylindra ;)

Duszeek - 2015-03-09, 15:05

Czytaliście to co jest na samym dole strony ??

"Produkt pasuje do: - Honda SHADOW 125 ccm".

Ze zdjęcia wychodzi, że nie wiedzą jednak co sprzedają ... wcześniej ie zwróciłem na to uwagi.

Tak z ciekawości napisałem do nich - ciekawe co odpowiedzą ...

Marlboro - 2015-03-09, 16:02

Alabaster napisał/a:
I jakim cudem to dodaje 8% mocy ?


U jeźdzca portfel lżejszy to i Hanka ma lżej ciągnąć :ride:

MARQ - 2015-03-09, 16:23

ciekawe, czy ta górna rura jest zaślepiona i dospawana do dolnej jako atrapa
a dodatkowo obniża jej wytrzymałość samym spawem? :-)8
czy faktycznie spaliny są przynajmniej dzielone na dwie rury...

choć może nie jest - jakby była ślepa, to by tak się chyba nie przebarwiał wydech w tym miejscu...

Duszeek - 2015-03-09, 17:32

Odpowiedź co do wydechu ...


"Zdjęcia są poglądowe, katalogowe zdjęcia producenta oraz przykładowy motocykl z założonym wydechem. Wydechy są dedykowane pod konkretny model motocykla i na 100% pasują do nich, nie są to żadne wydechy "uniwersalne" które może będą pasować jak sobie przerobimy połowe. Producent nie zawsze jest w stanie dostarczyć nam realne zdjęcia konkretnego modelu wydechu i podsyła nam zdjęcia poglądowe.
Dla przykładu, mamy realne zdjęcia wydechu dla Hondy Varadero 125 ccm i są tam też zdjęcia katalogowe, na katalogowych wydaje się że jest to wydech pod 1 cylinder a na realnych widać że w komplecie są wszystkie kolektory wydechowe aby wszystko pasowało.

http://moto125.pl/p/202/1...-125-honda.html "

Wojti - 2015-03-10, 14:12

Osobiście to bym polował na to:
http://www.moto-akcesoria...w-99-04,p,24752
ewentualnie LEO:
http://www.bs-motoparts.c...176-10465-0.htm
:ride:

garnett - 2015-03-10, 15:37

VT125 z silvertail pięknie brzmi
https://www.youtube.com/watch?v=ZKxePJrrogU

Lub coś takiego
https://www.youtube.com/watch?v=gKRNSrn2zf4

Zdajcie sobie jednak sprawę z tego że taki dźwięk będzie tylko przy niskich obrotach. Niestety 125 trzeba dosyć wysoko kręcić, więc przy większej prędkości straci cały urok i przerodzi się jeden wielki ryk.

Na wszystkich filmach pokazują jak motocykl stoi z włączonym silnikiem bez gazu lub jak się toczy na 1-2 biegu.

Marlboro - 2015-03-10, 18:27

garnett napisał/a:
VT125 z silvertail pięknie brzmi
https://www.youtube.com/watch?v=ZKxePJrrogU

Lub coś takiego
https://www.youtube.com/watch?v=ZKxePJrrogU

Zdajcie sobie jednak sprawę z tego że taki dźwięk będzie tylko przy niskich obrotach. Niestety 125 trzeba dosyć wysoko kręcić, więc przy większej prędkości straci cały urok i przerodzi się jeden wielki ryk.

Na wszystkich filmach pokazują jak motocykl stoi z włączonym silnikiem bez gazu lub jak się toczy na 1-2 biegu.


1. linki podałeś obydwa takie same
2. ja kiedyś u siebie wpiołem przelotowe zamiast końcowych i piuęknie ona brzmiała - ale jak wspomniałeś jak gazu nie tykałem -> jak wchodziła ponad 4k rpm to robiło się nie miło i bardzo głośno i nie był to charakterystyczny tyk Vki ale nieznośny ryk wysokoobrotowca - efekt odwrotny zamiast spoglądania się ciekawskich co to za maszyna to spojrzenia typu " co za wieśniak jedzie" -> i do tego łeb strasznie jeźdźca boli.

garnett - 2015-03-10, 18:37

Marlboro, Link poprawiony

U siebie przy 4k rpm już zapinam wyższy bieg, bo dźwięk mi się już nie podoba ( mam nieoryginalne tłumiki i jest głośniejsza ) i mniej paliwa mi żre. Staram się w czasie normalnej jazdy utrzymywać obroty na poziomi 3-3,5 tyś.
Niestety 125 musisz kręcić wyżej.

Yulian - 2015-03-10, 20:58

Cytat:
Zdajcie sobie jednak sprawę z tego że taki dźwięk będzie tylko przy niskich obrotach. Niestety 125 trzeba dosyć wysoko kręcić, więc przy większej prędkości straci cały urok i przerodzi się jeden wielki ryk.



Dorzuce coś od siebie.Mam Silvertail.Żeby był jeden wielki ryk to naprawdę trzeba bardzo wysoko kręcić silnik.Pytanie tylko po co ?

Marlboro - 2015-03-10, 21:32

garnett napisał/a:


U siebie przy 4k rpm już zapinam wyższy bieg, bo dźwięk mi się już nie podoba ( mam nieoryginalne tłumiki i jest głośniejsza ) i mniej paliwa mi żre. Staram się w czasie normalnej jazdy utrzymywać obroty na poziomi 3-3,5 tyś.
Niestety 125 musisz kręcić wyżej.


Oprócz monotonnych prostych i pustych dróg ja staram się jeździć wyżej - 5-6k ze względy że silnik wtedy jest żwawszy i w razie konieczności szybciej jest coś zrobić.

Yulian napisał/a:
Dorzuce coś od siebie.Mam Silvertail.Żeby był jeden wielki ryk to naprawdę trzeba bardzo wysoko kręcić silnik.Pytanie tylko po co ?


Coś nie wyobrażam sobie "ryku" na 125, ba nawet na swojej 500 tego czegoś ciężko doświadczyć - no chyba że mamy różnorakie definicje ryku.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group