VT 600 - VT 600 dusi się
jaca vt - 2016-08-02, 16:21 Temat postu: VT 600 dusi się Witam serdecznie , od kilku miesięcy bawiłem się w przerabianie Hondy vt 600 i jak przyszło do testów drogowych to okazało się że nie jedzie więcej niż 90 km/h Chyba na wszystkich biegach występuje to duszenie połączone z przerywaniem ( strzelaniem jakby w wydechy ) Czyli jedynka do końca zadyszka podbijam dwójka zadyszka podbijam trójka itd aż do piątki gdzie jak delikatnie daje gazu to buja się do 90 km/h Honda jest z 1999r i ma oryginalny dolot ale założone inne wydechy ( z wytłumieniem ale bardziej puste ) na tych wydechach nie zapalała za dobrze więc dostała dysze 120 i wolnych 40 poprzednio były 100 i 38 . Co sądzicie ?? Czy były te motocykle dławione na modułach ? Pompa raczej sprawna ,czy da coś podpięcie paliwa grawitacyjnie ? Objawy są jak by jej paliwa brakowało bądzi isky... Synchro było śrubki składów testowane na różnych ustawieniach (teraz są na 2.5 obrotu) Gazniki czyste , świece ,nowe filtr nowy ...
GhoustDragon - 2016-08-02, 18:10 Temat postu: Re: VT 600 dusi się
jaca vt napisał/a: | ... jak przyszło do testów drogowych to okazało się że nie jedzie więcej niż 90 km/h ... Honda jest z 1999r ... Synchro było śrubki składów testowane na różnych ustawieniach (teraz są na 2.5 obrotu) Gaźniki czyste... |
Coś mi tu nie pasuje... Jakie gaźniki? Jakie synchro? Jakie śruby składu?
jaca vt - 2016-08-02, 18:20
Gazniki zsynchronizowałem a ustawieniami składów też sie bawiłem na różne sposoby I gazniki były czyszczone ;)
GhoustDragon - 2016-08-02, 18:27
jaca vt napisał/a: | Gazniki zsynchronizowałem a ustawieniami składów też sie bawiłem na różne sposoby I gazniki były czyszczone ;) |
Może i tak, ale od 1998 roku w VT600 był jeden gaźnik
W domu coś sprawdzę i jeśli potwierdzą się moje podejrzenia to dam znać.
jaca vt - 2016-08-02, 18:35
OK może coś z rocznikiem namieszałem ;) mam dwa gazniki i pięć biegów nr. początkowy ramy to -- JH2PC21B...
Teresa - 2016-08-02, 18:41
jaca vt napisał/a: | OK może coś z rocznikiem namieszałem ;) mam dwa gazniki i pięć biegów nr. początkowy ramy to -- JH2PC21B... |
To nie wiesz jaki rocznik Twojego motocykla? Moja 600 z 1999 miała jeden gaźnik.
jaca vt - 2016-08-02, 18:58
Oj tam czepiliście się nie istotnej kwestii rok 97. dwa gazniki
crazyduck - 2016-08-02, 19:09
mamvt 600 z 98r.p na jednym gaźniku i paliwo grawitacyjnie podawane ,może gaźniki zapchane
jaca vt - 2016-08-02, 19:13
Mam co najwyżej podejrzenia że pompa nie podaje odpowiedniej dawki paliwa ale jak sobie podpiąłem zapasowy bak w trakcie synchronizacji to paliwo szło jak miło podczas przygazówek ... jak podepnę bezpośrednio to co nie bedzie gorzej ? bo po co jest ta pompa ??
Kall - 2016-08-02, 19:30
A takie nieco prozaiczne pytania: jak kranik przekręcisz na rezerwę, to idzie tak samo? A filtr paliwa zmieniałeś ostatnio?
jaca vt - 2016-08-02, 19:46
Napisałem że filtr nowy , bak czy na rezerwie czy normalnie nie ma znaczenia ... dalej lipa
Jajacek - 2016-08-02, 19:55
Odpal bez korka wlewu paliwa,sprawdź przepustowość kranika,oraz szczelność i przepustowość węży kranik-filtr-pompa.
GhoustDragon - 2016-08-02, 20:43
OK ja swoje podejrzenia sprawdziłem i nie do końca się sprawdziły,ale...
W roczniku '97 były różne iglice przepustnic - może w tym tkwi problem?
W swojej Devi mam dwie rożne sprężyny przepustnic(jakieś 4cm różnicy) i nawet ASO Hondy podaje, że dłuższa na tył, a u mnie po takim montażu jakbyś chomąto założył - brak mocy, nie jedzie itd. Niby pierdoła na którą nikt uwagi nie zwróci a jednak. Spróbuj zamienić u siebie... to pierwsze.
Drugie - stan membran?
Trzecie - moim zdaniem wymiana dysz na większe i do tego większe niż zalecane wykręcenie śrub składu mieszanki mogło zaszkodzić - po prostu go zalewa... Jak wyglądają świece po przejażdżce min. 30km?
To tak na początek...
jaca vt - 2016-08-02, 21:08
Ok wymontowałem gazniki przed chwila wiec jutro do nich zajrzę i zdam relację, świec po dłuższej jezdzie nawet nie sprawdzałem bo wiadomo że go zalewa ;) ale co miałem zrobić jak na tej dyszy 100 w ogóle nie chciał zapalić na tych wydechach ;) Jakie powinny być tam dysze ? 115?
GhoustDragon - 2016-08-02, 21:29
jaca vt napisał/a: | Ok wymontowałem gazniki przed chwila wiec jutro do nich zajrzę i zdam relację, świec po dłuższej jezdzie nawet nie sprawdzałem bo wiadomo że go zalewa ;) ale co miałem zrobić jak na tej dyszy 100 w ogóle nie chciał zapalić na tych wydechach ;) Jakie powinny być tam dysze ? 115? |
Dysze powinny być 38/100 i do tego odpowiednia regulacja... Jeśli miał w takim ustawieni za mało paliwa i chcesz zmienić dysze to nie odrazu o xxx jednostek tylko stopniowo eksperymentować - najpierw 105... NIE... To 110... itd.
|
|
|