To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 1100 - Demontaż "półek" w VT1100C2

Anonymous - 2008-12-31, 17:49
Temat postu: Demontaż "półek" w VT1100C2
witam



postanowiłem zrobić nowe, grubsze i masywniejsze półki, zdemontowałem przód, łącznie z półkami oczywiście no i klopsik, jak zdemontować z dolnej półki ośkę główki ramy. Wydaje mi się że jest ona wkręcona w dolną półkę, od spodu widać lekki zarys gwintu, ale nie jestem pewien czy aby nie jest na wcisk ośka zamontowana w półkę. Jak mam coś zepsuć i narobić sobie kłopotu to po prostu zrobię też nową ośkę i spróbuje trochę inaczej ją zamocować do dolnej półki (tej dorobionej - nowej).



http://picasaweb.google.c...405174383876930



pozdrawiam

Piotr 75 - 2009-01-04, 22:52

Dziś sprawdzałem umnie i wygląda na to że ośka jest wciśnięta w dolną półkę i od dołu pospawana.Zabezpieczona przed ścierwem plastikowym korkiem.
Anonymous - 2009-01-05, 00:00
Temat postu: półki
korek u mnie też jest, jednak po dim widać lekki zarys gwinty, a spawów brak. Zdecydowałem jednak że ośkę nową dorobię żeby tego nie demontować i nie zniszczyć podczas demontażu. Muszę tylko łożysko nowe znaleźć, albo chociaż bieżnię dolnego łożyska bo jest zapieczona na ośce.



dzięki za info.



pozdrawiam

Piotr 75 - 2009-01-05, 15:54

Nie baw się w szukanie samej bieżni,tylko kup cały komplet;2x łożyska + uszczelniacze.Koszt ok.120zł ale masz pewnośc że jest wszystko ok.Bieżnie w łożyskach są pasowane w odpowiednich selekcjach parami.A z czego dorabiasz pólki, stalowe czy duralowe ?.
Anonymous - 2009-01-05, 17:02
Temat postu: witam
Zastanawiam się czy łożyska zamówić oryginalne, gdzieś w serwisie (Serwis Hondy w Gorzowie Wlkp. najbliżej, spróbuje do nich przekręcić), czy dobierać jakieś łożyska katalogowe np z CX. Co do bieżni to i tak jedna z bieżni - zewnętrzna osadzona jest w główce ramy na stałe, więc tylko wymiana bieżni wewnętrznej wchodzi w rachubę.



Co do materiału to półki robię z aluminium PA6 - frezowane - grubość półek 40 mm _ dodatkowo robię aluminiowe osłony lag (w mojej wersji C2 nie ma i tagi trochę chudawo wyglądają)



obecnie

http://picasaweb.google.p...843279078028162



docelowo

http://picasaweb.google.p...842029069645250



oczywiście docelowy efekt tylko dotyczy półek i osłony lag, do początku goleni, a golenie myślę wypolerować

pozdrawiam

Piotr 75 - 2009-01-05, 17:27

Co do bieżni łożysk w główce ramy to się je wybija (od góry dolne łożysko,od dołu górne łożysko) :-) .Nic się nie martw wyjdą,tylko odpowiednio długi pręt i wyskoczą. Co do pólek to pewnie też będziesz musiał zrobic większy rozstaw lag,żeby po zamontowaniu szklanek przy pełnym zciśnięciu przedniego zawieszenia nie uderzały w głotnik.Też miałem plan w swojej C2 zrobic szklanki na lagi z chromoniklu,ale są dwa wyjścia albo dorobic półki z większym rozstawem lag ,albo założyc błotnik od VT 1100 Sabra.Ma ten sam kształt co C2 i orginalnie są w przednim błotniku zrobione przetłoczenia wzdłóż lag co daje miejsce na ruch szklanek przy tym samym rozstawie lag co w C2.
Anonymous - 2009-01-05, 17:38

Rozstaw lag zwiększam o 20 mm (10 mm na stronę), właśnie ze względu na uniknięcie kolizji szklanek z błotnikiem, myślałem wymienić błotnik ale planuję zrobić średnicę zewnętrzną szklanek na wym ok fi 70 mm i przy obecnym rozstawie mogłoby to "ciasno" wyglądać. Półki do tego będą miały ok 40 mm grubości. Myślę że przy tych wymiarach uzyskam oczekiwany efekt.



pozdrawiam

MCY - 2009-01-05, 20:57
Temat postu: Re: witam
Marcin Żary napisał/a:


obecnie

http://picasaweb.google.p...843279078028162





Bardzo ładne gmole można prosić o więcej zdjęć? I gdzie je można kupić i dlaczego takie drogie?

Anonymous - 2009-01-05, 22:25

Gmola sam robiłem, stelaże pod sakwy także.... poprzednia zima



jak wrzucę kilka dodatkowych fotek t zapodam linka.



pozdrawiam

Piotr 75 - 2009-01-05, 23:35

W takim razie pomyslałeś o wszystkim ;-) ,mam nadzieję że efekt końcowy wyjdzie zadwalający i podzielisz się fotkami na forum.Ja również jestem w trakcie udoskalania swojego cienia,nowe mocowania sakw podtrzymujące je od spodu,troszkę więcej chromu i polerki,siedzenie stylizuję na głębsze i obszywam skórą i jak czas pozwoli wymiana na gmole własnej roboty z fi30mm.Pozdrawiam
Anonymous - 2009-01-06, 00:36

oto kilka fotek gmola, nie pamiętam jaka jest średnica rury ale jest ona równa średnicy ramy



http://picasaweb.google.pl/GutekShadow/Gmol#



a to kilka fotek mojego stelaża pod sakwy i sakw - polecam tarbor.



http://picasaweb.google.p...aPodSakwySakwy#



Zdjęcie sakwy na motorze jest bez stelaża - stelaż był w chromowaniu, aktualnej fotki nie mam.



pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group