Mechanika ogólna - VT 750 C2B Emulatory czy sondy Lambda?
bisu - 2015-06-22, 21:49 Temat postu: VT 750 C2B Emulatory czy sondy Lambda? Cześć,
nabyłem do mojego VT750 Black Spirit z 2012 roku krótkie wolne wydechy Vance & Hines. Problem w tym, że nie mają gniazd na sondy. Pytanie brzmi, które rozwiązanie zastosować?
A - wspawać gniazda? (a jeśli tak, to czy nie będzie łapał błędów?)
B - zamontować emulatory? (a jeśli tak, to gdzie to ustrojstwo kupić?)
C - olać kontrolkę "check engine", zdemontować sondy i śmigać bez stresu?…
Nadmienię, że nie jestem zbyt mocny z elektromechaniki i nie wiem które z tych rozwiązań najmniej zaszkodzi silnikowi.
Z góry dzięki za pomoc
bisu
[ Dodano: 2015-06-23, 23:46 ]
czy tu w ogóle ktoś zagląda?
tomek77 - 2015-06-27, 22:25
Zagląda.
Jeśli nie chcesz zepsuć silnika to w grę wchodzi wspawanie gniazd na sondy lambda.
Pomocny w tym może być kolega Edhaust (spec od wydechów), ma warsztat gdzieś pod Warszawą w okolicach Modlina. Masz blisko. Skontakuj się z Edziem, potwierdzi wersję z wspawaniem gniazd.
bisu - 2015-06-28, 17:32
dzięki za odzew . Zdążyłem w międzyczasie trochę poczytać i finalnie w piątek dostarczyłem swoje "słomki" do spawacza. Jutro a najdalej we wtorek odbieram gotowe, i pozostanie mi tylko dokładnie je zabandażować (wiesz, żeby lepiej się goiło ) + wmontować db killery.
jeszcze raz dzięki za zaangażowanie
[ Dodano: 2015-06-30, 00:45 ]
Chciałem tylko potwierdzić: po wspawaniu gniazd i wkręceniu sond Lambda, wszystko chodzi jak marzenie. Żadnych błędów nie stwierdzono, wydechy V & H grają pięknie niskie tony a bandaże dopełniły całego dzieła. Jedyne co, to po zamontowaniu DB killerów nie widzę (a właściwie nie słyszę) większej różnicy…
pzdr
idę budzić sąsiadów!
MiSzcz - 2015-07-06, 20:59
Cześć bisu,
Jeśli mógłbyś podzielić się kilkoma informacjami byłbym wdzięczny. Mianowicie jak Ci się sprawuje motong po zmianie wydechu? Zauważyłeś wzrost/spadek mocy? Skąd zakupiłeś wydechy? Ja również planuję zakup Vance & Hines ,a dokładniej modelu 31465 ... Producent twierdzi,że pasuje do mojego rocznika,ale na polskich stronach piszą,że tylko do 2009r... Oczywiście do wspawania gniazda sond...
Z góry Dzięki
bisu - 2015-07-08, 00:09
Rurki (praktycznie nowe) kupiłem z ogłoszenia prywatnego za 1000,-. Trochę na farcie, bo nawet nie sprawdzałem do jakich roczników pasują... Do tego dokupiłem DBkillery i bandaż. W sumie ze wspawaniem gniazd uzbierało się około półtora koła. Od czasu montażu zrobiłem około 300 km. Do tej pory wszystko działa jak należy i jestem mega happy.
W kwestii mocy to się nie wypowiem, bo w ogóle nie zwracam na to uwagi. Wcześniej miałem ZRX1200 i mimo że był to przepiękny egzemplarz a mocy miał tyle co TGV, to jakoś wcale za nim nie tęsknię
jak się nauczę wstawiać zdjęcia, to się pochwalę moim dziełem.
pzdr
tomek77 - 2015-07-09, 23:17
no to gitara!
dawaj fotki
bisu - 2015-07-12, 23:20
tak to wyszło:
Dżej dżej - 2015-07-13, 09:36
Fajnie. Co custom to custom.
bisu - 2015-07-13, 10:07
To zdjęcie z przed tygodnia. Teraz już wygląda inaczej. Założyłem tuningowany filtr powietrza a do końca tygodnia powinienem zamonować HaDekowskie risery i ZBar w macie. Jak tylko go poskładam, to zrobię mu jakieś ładne fotki i poproszę Was o ocenę.
W tym sezonie to już koniec inwestycji. Finansowo jadę już na rezerwie
Na przyszły zostawiam sobie solowe siodełko i wysunięcie podnóżków.
MiSzcz - 2015-07-20, 19:57
Ja jednak odpuściłem zakup nowych i postanowiłem lekko przerobić oryginały... Wydaje mi się,że chyba tak już zostawię,a teraz tylko wymyślę system montowania tych oryginalnych killerów w razie jeśli ktoś by stwierdził,że jest za głośno ;)
Tutaj zdjęcia
Tutaj filmik trochę kiepskiej jakości,ale słychać różnicę
Alabaster - 2015-07-20, 20:22
No Michał to teraz będzie widać ogień
MiSzcz - 2015-07-20, 21:18
Alabaster napisał/a: | No Michał to teraz będzie widać ogień |
Wątpię,gdyż jest tam jeszcze wewnątrz komora z wkładką katalizatora,na którym ogień wyhamuje Ale teraz chociaż mnie będzie troszkę słychać, jeśli uda mi się z Wami wybrać
|
|
|