To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 125/250 - Moduł zapłonowy n51f

Znachu - 2016-04-29, 20:19

Paliwo jest do dupy wylej stare i zalej nowe i zobacz nie ma co grzebać za głęboko zacznij od najłatwiejszej rzeczy
greli - 2016-04-29, 21:44

Dzięki za rady. Będę sukcesywnie dążył do celu :mrgreen: , bo musi mruczeć jak należy. Dziś zaglądałem jaki jest modu i siedzi n51f. I tak się zastanawiam czy niedziała on na tej zasadzie że czyta prędkość tak samo jak prędkośćiomież i może wystarczyło by przeciąć ten kabelek co dostarcza sygnał i blokada zdjęta. A powinien gdzieś się łączyć z tym od prędkościomierza. Co Wy na to?
Zamek1200 - 2016-04-29, 23:33

dodam że olej też masz do wymiany po takim postoju, płyn hamulcowy tez bym wymienił i możliwe że płyn chłodzący również.

co do myśli z kabelkiem.. gdy szukałem info jak pozbyć sie blokady w mojej (była zablokowana do 80km/h) ktos mi powiedział że gdzieś sie wysyła taki moduł i jakieś magiki ingerują w płytke drukowaną albo w piny - czyli coś na podobnej zasadzie że gdzieś trzeba zrobić mostek albo przeciąć któryś kabelek ale generalnie nie udało mi sie nic konkretnego ustalić i skupiłem się na eliminowaniu potencjalnych blokad "na piechotę"

greli - 2016-05-01, 13:12

Duch naprawiony :-D :-D :-D okazało się że ten wąż co siedzi w obudowie filtra powietrza z ttyłu był źle wsadony wyciągnołem go i ruszył z kopyta hehehehe.
Zamek1200 - 2016-05-26, 21:58

Panowie jak już jesteście na Shadowisku i podziwiacie nawzajem swoje sprzęty to jest szansa żebyście sprawdzili czy owe moduły zapłonowe występują w różnych wersjach? tzn n51f śmigające ponad 100 założyć do motorka który śmiga max 100 i zrobić jazde testową. wtedy dowiemy się czy mimo jednego oznaczenia te moduły różnią się między sobą czy po prostu siedzą inne blokady
raffa - 2022-05-04, 15:20

Wiem, że stary temat, ale ciągle się na niego trafia i brak w nim, moim zdaniem kluczowej, informacji.

Niemcy montowali u siebie jeszcze taki zewnętrzy elektroniczny ogranicznik na instalacji:

https://www.ebay.de/itm/194408925303

Niestety nie mogę dodać zdjęcia, żeby było na dłużej, jak aukcja wygaśnie.

Czarna puszka z żółtą naklejką. Wychodzą z niej cztery przewody: czerwony, zielony, czarny i niebieski. Produkcja firmy Motorradland GmbH. Numer BOE BB56. Wg opisu na ebayu ogranicza do 80 km/h. Moja przed zdjęciem modułu latała tuż ponad 100 km/h. Po zdjęciu ok. 115 wg GPSa.

Jeden z przewodów był wpięty w instalację - dodatkowy moduł był wpięty szeregowo. Pozostałe dwa były podłączone do akumulatora: zielony do masy, czerwony do plusa. Ostatni był podpięty do jednego z przewodów w wiązce. Nie pamiętam w tej chwili gdzie - przy okazji sprawdzę i uzupełnię.

Po wyciągnięciu i połączeniu przewodów motor zapalił od razu. Nie było żadnych problemów. Może musiałem podregulować obroty, ale nie wiem, czy to z uwagi na temperaturę, czy brak modułu. Cały następny sezon przejeździłem bez najmniejszego problemu.

Moduł był pod siedzeniem, w okolicach akumulatora i tych kostek nad nim. I samego modułu zapłonowego (o oznaczeniu N51F).

Dopisków żadnych w dowodzie nie miałem. Ale ostatni właściciel miał prawko katergorii A.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group