To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 600 - Dysze gażników

element - 2015-04-12, 21:40

dzięki marselus09 mam już swoje, typowe stożki zamontowane na wężach od puchy filtra powietrza ale zastanawiam się czy nie będą za dużo powietrza dawały na gaźnik,
dysze mam 120 ale jeszcze ich nie zakładałem


marselus09 - 2015-04-12, 21:59

k0d0 napisał/a:
Wrzuć od razu 120 ;-)

tak zrobilem, kolor juz zaczal wygladac dobrze, ale jeszcze ciut za jasny, gazniki sa na 3 obotach, jakby cos to zamowie sobie jeszcze 125ki ;p teraz juz wiem, ze powinienem brac dysze tak co 3 poziomy wieksze od siebie:) ale po tych zmianach zniknely praktycznie wszystkie inne prolemy jak podtrzymywanie obrotow
swoja droga bez sciagania filtrow wyciagam teraz gazniki w 10 min :D

k0d0 - 2015-04-13, 13:13

Ja u siebie za sukces uznałem wyjecie gaźników ze zmiana dysz i założeniem w 40 minut :mrgreen: Ale musiałem zdjąć bak i cały dolot...
element - 2015-04-13, 15:25

bez tej szpetnej puchy powietrza idzie szybko ;)
kruzi - 2015-04-15, 09:20

szukam zestawu dynojet do mojej szadoły - rok 91 dwa gaźniki - może ktoś taki ostatnio nabywał ?? wydechy puste, K&N tylko tego mi brakuje potem regulacje ..
marselus09 - 2015-04-16, 22:22

http://sklep.scigacz.pl/z...th=2258_781_877

chyba to, ale nie nabywalem, wiec doczytaj

kruzi - 2015-04-18, 08:18

to nie to, potrzebuje poziom 2 no i do 2 gaźnikowca - ten zestaw jest od rocznika 94...
marselus09 - 2015-04-18, 15:56

na pewno zestaw jest do 2 gaznikow, natomiast nawet na stronie producenta nie ma wersji typowo do Twojego rocznika, a stage 2 do VT600 nie spotkalem nigdy, z tym, ze w ich oficjalnym pdfie masz napisane:
May also be used with a good
aftermarket exhaust system
K&N filter

tak czy siak, mozesz kupic inny zestaw, znaczy mniej oryginalny, ale w zestawie dostaniesz to samo prawie :D np:
http://tjbrutalcustoms.bi...le-carb-jet-kit

tu podnosisz iglice podkladka, a w dynojecie masz iglice nowa

element - 2015-04-18, 18:07

założyłem dzisiaj dysze 120 i gumową podkładkę ok 1-1,5mm i za cholerę nie mogę odpalić Shadowki, wydechy pełen przelot, filtry stożkowe,
jak myślicie dostaje za dużo powietrza i trzeba jeszcze większych dysz? czy może iglicę podnieść/obniżyć?
jak rozpoznać czy gaźnik ma za dużo powietrza czy paliwa?

marselus09 - 2015-04-19, 14:38

najpierw sprawdzilbym, czy w ogole ma paliwo, spusty delikatnie odkrec, zobacz czy cos wyleci, po wyciagnieciu gaznikow, to zawsze chwile trwa zanim nabiora paliwa, ale skoro nie mozesz "za cholere" odpalic, to pewnie juz dosc dlugo probowales :D
Jesli mialby dostawac za malo paliwa, to mozesz na szybko okrecic stozki jakas tasma, ograniczajac doplyw powietrza
Ze jest za duzo raczej bym sie nie spodziewal :D
a no i gumowa podkladka to nie jest dobry pomysl, to musi byc cos czego paliwo nie zniszczy
moja iglica teraz ze slide'a (nie mam zielonego pojecia jak po polsku to sie fachowo nazywa:)) wystaje 39mm i chodzi ladnie, dysze 120, gazniki wciaz na 3 obrotach, wydechy z dbkillerami

element - 2015-04-19, 19:00

tej gumy nie zniszczy bo to uszczelki gaźnika :) gdzie dorwałeś takie małe podkładki metalowe?
marselus09 - 2015-04-20, 01:07

kupilem w sklepie z uszczelnieniami podkladki miedziane szerokosci 10 mm i baaaaaaardzo powoli zeszlifowalem do 6mm :)
element - 2015-04-22, 11:43

ogarnąłem wczoraj i już sprzęt odpala, pracuje w miarę dobrze jednak potrzebne będą regulację bo lubi sobie strzelić w wydech no i z silnika albo filtrów słychać takie jakby bulgotanie co to może być?
Skorupek - 2015-04-22, 19:55

tłoki się prostują :mrgreen:
maro - 2015-04-23, 21:27

element, mam takie same filtry . Podczas jazdy napycha w nie tyle powietrza ,że mi przedni gar gasł. Musiałem ograniczyć dopływ powietrza osłonkami.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group