To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 600 - Dysze gażników

element - 2015-04-03, 19:06
Temat postu: Dysze gażników
orientuje się ktoś jakie są oznaczenia dysz do gaźników VT600? wiem że Mikuni ale jest kilka modeli, chciałbym zamówić rozmiar większe pod stożkowe filtry i pusty wydech (na razie brak floty na jet kit)

W LARSSONIE jest kilka:
http://www.larsson.pl/index.php?c=od&t=dysza

marselus09 - 2015-04-03, 20:56

ja tam u siebie mam keihin KJ
http://www.larsson.pl/ind...2VpaGluIEtKOw==

maro - 2015-04-03, 23:19

Ja też. Na puste wydechy mam teraz 117,5 , ale założę 120 i zobaczę co to zmieni.
element - 2015-04-04, 15:55

ok, a dysze wolnych obrotów też zmienialiście ?
maro - 2015-04-05, 01:25

Nie
element - 2015-04-06, 16:53

rzeczywiście keihin :) nadal jednak nurtuje mnie dlaczego zmieniacie tylko dyszę główną, w jet-kitach np. dyno, są też dysze wolnych no i system do podniesienia iglicy,
ja miałem w planach wymienić obie dysze i podnieść iglicę na podkładce co myślicie?

marselus09 - 2015-04-06, 18:17

ja dopiero mam przed soba ta zabawe, wlasnie zamowilem dysze i stozki, iglice tez mam zamiar na podkladce podniesc, dyszy wolnych nigdzie nie znalazlem, no i jeszcze wypadaloby rozwiercic otworek jak przy dynojetach
k0d0 - 2015-04-07, 20:27

Weź tylko podkładki miedziane albo z inoxu bo zwykłe z ocynku mogą korodować. Jak masz stożkowy filtr to rozmiar większe to mało. Ja bym brał 2 albo i 3 rozmiary większe :mrgreen: Weź parę i zobacz. Przy stożku raczej powinieneś wymienić dysze wolnych na rozmiar większą bo na 5 biegu przy przyspieszaniu np z 50-60 km/h przy maksymalnym otwarciu może walić w gaźnik.
marselus09 - 2015-04-08, 17:02

w sumie pomijajac, ze 5tego biegu sie chyba w 600tkach nie mamy co bac:p to jak ma sie dysza wolnych obrotow do jazdy na najwyzszym biegu? :D
Matrix - 2015-04-08, 21:41

marselus09, to zależy od rocznika są takie, które mają 4, i są takie które mają 5 biegów.
waludi - 2015-04-09, 08:04

no właśnie, orientuje się ktoś w jakich rocznikach są piątki a w jakich czwórki
Matrix - 2015-04-09, 10:16

Roczniki od 1988 do 1994-95 miały 4 biegi, a od '95 doszedł jeden i jest już 5.
k0d0 - 2015-04-09, 10:31

marselus09 napisał/a:
w sumie pomijajac, ze 5tego biegu sie chyba w 600tkach nie mamy co bac:p to jak ma sie dysza wolnych obrotow do jazdy na najwyzszym biegu? :D


Zależy od otwarcia przepustnicy na każdym biegu( a dokładnie od podniesienia się iglicy). Przy zamkniętej czyli na jałowych obrotach pracuje prawie tylko dysza wolnych obrotów. przy maksymalnym otwarciu pracuje praktycznie tylko dysza główna. Miedzy maksymalnym otwarciem i zamknięciem jest stan przejściowy. Wiec w BARDZO dużym uproszczeniu przy połowie otwarcia pracują obie.

I nie zależy to od biegu.

waludi - 2015-04-09, 11:51

Matrix napisał/a:
Roczniki od 1988 do 1994-95 miały 4 biegi, a od '95 doszedł jeden i jest już 5.


to wychodzi na to że u mnie jest coś pokombinowane bo według dowodu rejestracyjnego moto rocznik 2006 w mam tylko 4 biegi oj człowiek całe życie czegoś się uczy

Matrix - 2015-04-09, 17:19

W dowodzie masz wpisaną datę pierwszej rejestracji :-P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group