VTX - Filtr powietrza K&N
Toma - 2015-04-01, 18:57 Temat postu: Filtr powietrza K&N Czy to prawda ?????
Filtry powietrza firmy K&N są tak skonstruowane, aby uzyskiwać wysoki, praktycznie nieograniczony przepływ powietrza przy jednoczesnym zachowaniu koniecznych poziomów filtrowania zapewniających długą żywotność silnika.
Filtry powietrza K&N składają się z czterech do sześciu arkuszy gazy bawełnianej ułożonej warstwami pomiędzy dwoma arkuszami aluminiowej siatki drucianej. Taki materiał jest składany harmonijkowo i nasączany olejem, co poprawia zdolność filtrowania i ogólną wydajność filtrowania. W rezultacie otrzymujemy filtr powietrza, który pozwala na pobrania znacznie większej ilości powietrza do silnika.
Filtry K&N można wielokrotnie myć i używać w motocyklu praktycznie bez ograniczeń. Firma K&N, udziela bowiem gwarancji na jakość produkowanych przez siebie filtrów na dystansie 1,6 miliona kilometrów.
Dziki HTL - 2015-04-01, 19:08
Toma napisał/a: | Czy to prawda ?????
Filtry powietrza firmy K&N są tak skonstruowane, aby uzyskiwać wysoki, praktycznie nieograniczony przepływ powietrza przy jednoczesnym zachowaniu koniecznych poziomów filtrowania zapewniających długą żywotność silnika.
Filtry powietrza K&N składają się z czterech do sześciu arkuszy gazy bawełnianej ułożonej warstwami pomiędzy dwoma arkuszami aluminiowej siatki drucianej. Taki materiał jest składany harmonijkowo i nasączany olejem, co poprawia zdolność filtrowania i ogólną wydajność filtrowania. W rezultacie otrzymujemy filtr powietrza, który pozwala na pobrania znacznie większej ilości powietrza do silnika.
Filtry K&N można wielokrotnie myć i używać w motocyklu praktycznie bez ograniczeń. Firma K&N, udziela bowiem gwarancji na jakość produkowanych przez siebie filtrów na dystansie 1,6 miliona kilometrów. |
Prawda
używam i jestem zadowolony. Stosuję przy Hyperchargerze i zapomniałem już o papierowych filtrach na amen. Mam do niego dwa preparaty. Jednym pryskam, odstawiam na kilka chwil i potem myje filtr pod bieżącą wodą. Potem pozostawiam do wyschnięcia i nasączam specjalnym olejkiem. Gotowe !!!
Polecam
Zibi665 - 2015-04-01, 21:23
Dziki HTL napisał/a: | używam i jestem zadowolony. | No, to masz tak samo jak ja
januszek - 2015-04-01, 21:24
Potwierdzam w całej rozciągłości.
Gibek - 2015-04-01, 22:39
I Ja.
Szymon - 2015-04-01, 22:50
A jak wychodzi koszt eksploatacji ??
k0d0 - 2015-04-02, 07:11
Raz wydajesz 250-300 zł do tego kupujesz płyn do oliwienia po myciu ok 80-100 zł i masz praktycznie na całe życie motocykla. Raczej sie opłaca
Matrix - 2015-04-02, 07:13
Ja nie mam bo nie znalazłem takiego, który by pasował bez przerabiania VT700 z 1986 r.
Alabaster - 2015-04-02, 08:19
Zestaw do czyszczenia i nasączania filtra kosztuje relatywnie mało - poniżej 50 zł.
Toma - 2015-04-02, 17:04
Dzięki za podpowiedż.
Na skutek Waszych opinii filtr kupiony.
Spojrzałem na Hanię a ona
yorguś - 2015-04-03, 15:06
Teraz jak nie zamienisz dysz w gaziorze to będą strzały z armaty
As Kier - 2015-04-03, 16:07
Matrix napisał/a: | Ja nie mam bo nie znalazłem takiego, który by pasował bez przerabiania VT700 z 1986 r. |
Nie żartuj!
Dżej dżej - 2015-04-03, 16:28
As Kier napisał/a: | Matrix napisał/a: | Ja nie mam bo nie znalazłem takiego, który by pasował bez przerabiania VT700 z 1986 r. |
Nie żartuj! |
Bo VT700 to jakiś strasznie porzucony model. Jak w sklepach internetowych wybierze się go jako swój motocykl (o ile w ogóle jest na liście) to z części proponują zwykle filtr oleju. To samo z producentami gmoli, szyb itp. Jakby VT700 nigdy nie istniał.
Matrix - 2015-04-03, 20:12
Otóż to, niestety to samo dotyczy VT700, VT750 i VT800 z roczników od 1986 do 1988 (ostatni rocznik tylko dla VT800)
Dwoogie - 2015-04-03, 23:35
yorguś napisał/a: | Teraz jak nie zamienisz dysz w gaziorze to będą strzały z armaty |
No I teraz sie zacznie...
|
|
|