To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

Opony - Zestaw naprawczy - opony bezdętkowe - naboje CO2

Generał - 2017-04-20, 12:47

Ciekawe tylko jak potem w razie konieczności naprawy opony. Czy w ogóle będzie taka możliwość. Ciekawe również na jaki okres czasu wystarcza ten specyfik i co się z nim dzieje w okresie zimowym.
Może przypomina ktoś sobie taki preparat jak "Super Takon". Po jego, zastosowaniu dętki nie dało się już naprawić.

stary - 2017-04-20, 12:52

tez mnie to nurtuje -bo opcja jest rewelacyjna -przynajmniej w teorii---
ale czy można będzie zastosować sznurki do załatania dziury ,której ten preparat by ewentualnie nie zakleił -choć powinien do tych jak czytam 6 mm załatwić sprawe

Dżej dżej - 2017-04-20, 13:12

Podobno ten środek pozostaje w stanie płynnym cały czas. Przy zmianie opony można go sobie przelać do nowej.
Tak czy inaczej - niecałą stówkę można zaryzykować.

Generał - 2017-04-20, 17:55

Dżej dżej napisał/a:
Podobno ten środek pozostaje w stanie płynnym cały czas. Przy zmianie opony można go sobie przelać do nowej.
Tak czy inaczej - niecałą stówkę można zaryzykować.

Tak 100pln za preparat jest ok ale opona kosztuje trochę więcej :mrgreen:
Mimo to jest to bardzo interesujący sposób 👍

stary - 2017-04-20, 18:00

chyba raczej nie bo oglądałem filmik gdzie Gość ściągnął oponę i wyglądała ona od środka tak jakby ją wysmarowano na całej objętości tym preparatem i nic mu się w niej nie przelewało- poprawcie może to ja zle to postrzegam :shock:
to ten filmik https://www.youtube.com/watch?v=GScWPb8qcng

qwiatek_tm - 2017-04-21, 09:51

stary, to jest zupełnie inny środek - RHINOTIRE. Nanoszą go na wnętrze opony na gorąco.
stary - 2017-04-21, 12:37

A miał ktoś do czynienia z tym preparatem z K2
filmik https://www.youtube.com/watch?v=Faz5f1ThIS8
to to--http://www.motoautko.pl/product-pol-4291-K2-Tire-doctor-Pompuje-przebite-opony-400ml.html

wyczytałem ze preparat SLIME 475ml, jak się nie zużyje cały to do wyrzucenia ,
w takim układzie to lepiej 2 szt z k2 i tak wychodzi lepiej cenowo :-|

Panoramiks - 2017-04-21, 12:43

Wożę to K2 w sakwie już czeci sezon. Jeszcze się nie przydawało na szczęście, więc nie wiem jak działa.
stary - 2017-04-21, 12:44

Morze się znajdzie ktoś co tego cuda używał i się wypowie ,a do pompowania wozisz coś ?
Panoramiks - 2017-04-21, 13:02

stary napisał/a:
Morze się znajdzie ktoś co tego cuda używał i się wypowie ,a do pompowania wozisz coś ?


Pompkę ręczną składaną rowerową z Lidla.

zeza - 2017-04-21, 20:02

Panoramiks napisał/a:
stary napisał/a:
Morze się znajdzie ktoś co tego cuda używał i się wypowie ,a do pompowania wozisz coś ?


Pompkę ręczną składaną rowerową z Lidla.


Kupiłem sobie małą pompkę rowerową. Dostałem flaka w mojej szosie. Żeby odjechać musiałem 200 razy tłoczyć powietrze. Szło się zmęczyć. Nie wyobrażam sobie pompować tym koła w moto. Tym bardziej, że wężyki są krótkie, i pozycja do pompowania bardzo niewygodna. Lepiej już użyć tych nabojów.

stary - 2017-04-21, 21:31

Ja się chyba skusze na te sprężarkę http://www.sklep.skuteryo...owy-p-1359.html - tylko ze ona ma max nabicia --5,3-- bara w teorii , może trochę za słaba
na allegro są tańsze + ten TIRE DOKTOR Z K2, wleje je do obu opon w mej HANI http://www.ceneo.pl/12303382
,oraz będę jeszcze woził te sznurki
co wy na to : :-?

januszek - 2017-04-21, 22:54

A ja powiem tak - jako stary , dosłownie i w przenośni "szofer" co ma od naprawiania "kapci" zdeformowane wszystkie stawy obydwu dłoni i łokci , wszystkie te wynalazki do uszczelniania opon typu - "wlej w oponę i zapomnij" są takie same (produkowane są z tych samych składników), różnią się tylko nazwą , jaką firma sobie wymyśliła i ceną - zależną od bajeczki jaką wciskają przy reklamowaniu i od poj. opakowań.
Prawda jest taka , że to jest zawsze pół środek , a jazda na tym jest bardzo niebezpieczna szczególnie na dętkowej oponie(ktoś tam wyżej pytał o środek do dętek :-/ ). Po takiej operacji uszczelnienia opony , w/w jest do utylizacji , bo nie wyczyścisz tego bez szczotki drucianej , a to znowu wiąże się ze zbieraniem gumy z wewnątrz opony . Opony z tym środkiem nigdy nie wyważysz prawidłowo (ktoś chciał to aplikować profilaktycznie) , a jeżeli już złapiesz kapcia i w ten czy inny sposób załatasz , żeby dojechać , to co ? z tą połataną oponą będziesz jeździł motocyklem?...powodzenia i szerokości na drogach zarządzanych przez św.Piotra...Takie wynalazki mogą stosować rolnicy do maszyn wolno bieżnych .
W naszym przypadku najpewniejszym sposobem naprawy przebitej opony bezdętkowej jest sznur i aktywator kleju pokrywającym sznur , tylko jeszcze trzeba to umieć zrobić na drodze .Naprawiałem tym sposobem kilka razy motocyklową oponę , a w ciężarówkach i autobusie dziesiątki razy , gdzie ciśnienie jest kilka razy większe jak w motocyklu , bo od 6-ciu do 10-ciu atmosfer i niejednokrotnie chodziła taka opona dziesiątki tyś. km , aż do kompletnego zdarcia bieżnika .Dobrze jest też zaopatrzyć się w łatki (do bocznych uszkodzeń) są one z klejem do stosowania na zimno , ale trzeba mieć do nich "aktywator" kleju(ten sam co do sznura). Do pompowania naboje lub mała sprężarka . To jest mój osąd sprawy kapci w motocyklu , a każdy zrobi jak chce i intuicja mu podpowiada , pamiętać należy zawsze o tym , że opona naprawiana w ten czy inny sposób w naszych maszynach jest tylko na dojazd.

stary - 2017-04-22, 10:24

Januszek zgadzam sie z Toba ,ja cały czas mam na myśli b y tylko do domu wrócić ,jeżdżę przeważnie po Słowacji-z racji bliskości granicy i mniejszego ruchu na drogach ,ale tam nie ma tylu wulkanizatorów/ stacji CPN itp , co u nas , bo pod tym względem oraz jakością oznakowania drug jest tam fatalnie ,
poddałeś myśl w przypadku przebicia bocznego -
zapodaj jakiegoś linka do zestawu -o którym piszesz -będzie fajno korzystając z twej wiedzy :toast:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group