To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 600 - ukręcony gwint w stopce do lusterka

Licho - 2009-06-25, 14:42

Nie zrobiłem. Chciałem dorobić krótki pręt w oryginalne mocowania ( Wyższą kierę założyłem ). Jako że się okazało jak się okazało to odpuściłem temat.
Todek - 2009-06-25, 15:34

PN, to gwint metryczny, o skoku, różnym dla różnych srednic sruby. A może jeszcze występować tzw. gwint drobnozwojny. :lol: :chytrusek:
Licho - 2009-06-25, 15:36

No właśnie :mrgreen: Tu jest drobnozwojny :-/



A po za tym... :lol:





Jak się dobrze postarasz to możesz spróbować naprawić gwint poxipolem lub innego tego typu klejem dwuskładnikowym. W instrukcji użycia jest nawet instrukcja :)



Jeśli to na dłuższą mete sie nie sprawdzi to wtedy szukaj naprawiaczy ( widziałem temat :mrgreen: )





Dokładnie czyścisz część, na której jest zerwany ( odtłuszczasz ). Mieszasz klej w proporcjach na twardość, nie plastyczność. Nakładasz klej dokładnie na część z zerwanym gwintem. Drugą część smarujesz na przykład olejem lub innym tłustym specyfikiem i skręcasz obie części. po utwardzeniu kleju wykręcasz nasmarowaną część, a w drugiej zostaje ładny gwincik :)



Na lusterko powinno wystarczyć, tam nie ma wielkich sił.



Ja w ten sposób naprawiałem już parę gwintów i zawsze trzymało.

AJK - 2009-06-25, 16:23

Polecam klej "J-BWeld".Allegro.

http://www.allegro.pl/ite..._c.html#gallery

Anonymous - 2009-06-25, 17:59

Koledzy, dzięki Wam wielkie, za porady z klejami szczególnie. :thx:

Chyba spróbuję takiego rozwiązania, bo nie cierpię - dosłownie - mechaników, warsztatów i całej tej branży i jestem chory jak mam coś nietypowego do zrobienia :-x

A że gwint ma drobny zwój to już sam sprawdziłem, bo zwykła nakrętka metryczna nie pasuje :-) I na ok 10 zwojów normalnego przypada 12-13 tego z lusterek. Także trzeba się pobawić, nie ma wyjścia.

Licho - 2009-06-25, 19:01

Powodzenia, na pewno się uda ;-)
Anonymous - 2009-07-22, 15:48

Ok, żeby zamknąć jakoś ten wątek z mojej strony i dla "potomnych" to powiem, że:



1. Odtworzenie gwintu za pomocą kleju mi się nie udało. Próbowałem Poxipolem i takim płynnym metalem Technicqll Epoxy Glue Metal http://www.technicqll.pl/main.html i niestety za każdym razem gwint z kleju się kruszył po wkręceniu lusterka.



2. Więc kupiłem takie przejściówki REDUKCJE GWINTU LUSTEREK PRZEJŚCIÓWKI P-P 10-10 http://moto.allegro.pl/it..._p_p_10_10.html i tam gdzie był uszkodzony gwint wkręciłem na klej (ten Glue Metal), drugą normalnie. Po 24h wkręciłem lusterka i jest GIT

Anonymous - 2009-07-23, 02:11

Panowie to lusterko nie korbowód :-D ja wkręciłem na pakuły i też się trzyma :-D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group