VT 700/750/800 - Króćce ssące do gaźnika VT700/750?
Anonymous - 2008-09-04, 17:09 Temat postu: Króćce ssące do gaźnika VT700/750? Siemanko.
Okazało, się że stare króćce mam już tak zlasowane, że trzeba je wymienić, więc poprosiłem ASO Hondy w Poznaniu o zamówienie po czym dostałem odpowiedź, że Honda już takowych nie posiada na magazynach, bo raz, że za stary model a dwa, że to wersja na stany... no i dolina :(
Ale ponieważ to jest bardzo uniwersalny silnik, stosowany zarówno w VT600/700/750/800 jak też w Trans Alpach i Africa Twin, to może się ktoś orientuje, czy dajmy na to od Shadow 750 z powiedzmy roku '97 wzwyż nie podpasują?
Aha! Moja VT700 to rocznik '87.
Z góry serdeczne dzięki za pomoc.
Rafał.
Todek - 2008-09-04, 17:58
Ta cześć której poszukujesz ma nr katalogowy Hondy 16211-MK7-770 .
Spróbuj zamówić po nr katalogowym, nie mówiąc o jaką część chodzi.
W Stanach jest do dostania bez problemu, kosztuje od 8 do 13 dolców.
Mój znajomy zamawiał ostatnio przednią ośkę do VTX w Serwisie Hondy w Warszawie, nie mieli na składzie, ale bez problemów ściągnęli tą część ze Stanów.
Anonymous - 2008-09-04, 18:50
Dzięki wielkie.
Wiem do czego zmierzasz... prawdopodobnie przeraził ich rocznik i model i w ogóle nie podjęli się szukania...
Natomiast co do ceny, to ponoc oscylowała w granicach 70zł za szt To chyba przeginka w porównaniu do cen podanych przez Ciebie z USA...
Todek - 2008-09-04, 19:16
Jutro rano spróbuję zadzwonić do serwisu Hondy w Lublinie, i zapytać o tą część, albo zadzwoń sam.
To jest nr tel. 081 746 40 76
Anonymous - 2008-09-04, 19:25
Dzięki za pomoc.
Jutro zadzwonię i zapytam.
Pozdrawiam i szerokości.
Anonymous - 2008-09-05, 12:26
Todek, jesteś pewien tego numeru katalogowego?
Podpytałem jedną firmę, która może mi je sprowadzić i w pierwszym mailu napisali mi coś takiego:
Cytat: | Do VT 700 C (USA) z rocznika 1987+
Tylko Oryginał HONDA króciec ssący gaźnik cylinder
76,95 zł cylinder przedni
54,20 zł cylinder tylny
|
A w drugim, jak podałem nr kat wg Twoich wytycznych, to dostałem takie info:
Cytat: | na chwilę obecną 16211-MK7-770 77,22 zł |
Nie chciał bym zrobić błędu w zamówieniu
Anonymous - 2008-09-06, 11:23
Todek, narobiłeś zamieszania... byłeś pewien, że podajesz mi poprawny nr kat?
GrimDrakk - 2008-09-06, 13:51
Todek jest w Ostródzie więc odpisze Ci dopiero po niedzieli, albo zadzwoń do niego, tel. jest w pomocnej dłoni
Anonymous - 2008-09-07, 20:08
Spoko- dzięki za info.
Sprawa się mniej więcej wyklarowała :)
Mam już wstępnie zamówione króćce do VT700, ale cały czas mam pewne obawy, bo na pierwszy rzut oka oba obecne króćce wyglądają identycznie a w zamówieniu występuje króciec na przedni i tylny cylinder i nawet różnią się ceną... Może mi ktoś to wyjaśnić?
Kolega mi podpowiedział, że możliwe że już te obecne nie są oryginalne... może jakiś użytkownik VT700 się wypowie, czy u Niego są oba takie same, czy różne.
Dzięki wszystkim za pomoc :)
Rafał.
Todek - 2008-09-07, 20:25
Jestem wróciłem.
Masz rację występują dwa różne, inny do przedniego cylindra, inny do tylnego.
Sprawdziłem w kilku sklepach w USA.
Przód, 16211-MK7-770
i tył 16211-ME9-000
Mam nadzieję, że za bardzo Ci nie namieszałem.
Ja wyciągałem gaźniki w swojej, i nie zauważyłem aby były różne te króćce, nawet nie wiem czy ich nie zamieniłem, ale wszystko jest OK, moto chodzi bez problemów, właśnie wróciłem z Ostródy z przebiegiem 589 mph.
Anonymous - 2008-09-07, 21:01
No to nic, pozostaje mi zaryzykować i sfinalizować zamówienie
Aczkolwiek jeszcze ktoś inny podpowiedział mi coś takiego:
Cytat: | Jeżeli masz takie same to zamawiaj te od VT750 a rocznik Twojego motocykla nie zgadza się z katalogiem części, masz rok starszy motocykl. |
...sugerując, że powinny być 2 takie same, bo ten droższy króciec na jakieś wyjścia do podciśnienia, czy jakiegoś dopalania spalin...
...bądź tu mądry i pisz wiersze
Todek wielki szacun za przejechanie taaakiego dystansu Jak się 700 sprawowała na trasie?
Todek - 2008-09-07, 21:16
Podaj mi pełny nr VIN swojego moto to Ci go odczytam i powiem z którego jest roku.
Jeżeli jest z 86 lub 87 to z lewej strony, na wysokości dolnej krawędzi zbiornika paliwa, jest taka chromowana puszka z filtrem powietrza, jeżeli tego nie ma to moto jest starsze.
Jeżeli jest w wersji California, to poniżej chłodnicy powinna być taka walcowata puszka, a po prawej stronie na wysokości głowic cylindrów, taki chromowany prostopadłościan, wielkości mniej więcej dwóch paczek papierosów z odchodzącymi od niego przewodami, jest to AIR CUT VALVE.
Nie wiem czym się różnią te króćce, na pierwszy rzut oka nie widać różnić, żaden z nich nie ma tez jakichś dodatkowych wyjść, czy rozgałęzień.
Tak jak mówię, jak wyciągnąłem swoje to wydawały się identyczne.
Anonymous - 2008-09-07, 22:45
Todek napisał/a: | Podaj mi pełny nr VIN swojego moto to Ci go odczytam i powiem z którego jest roku.
Jeżeli jest z 86 lub 87 to z lewej strony, na wysokości dolnej krawędzi zbiornika paliwa, jest taka chromowana puszka z filtrem powietrza, jeżeli tego nie ma to moto jest starsze.
Jeżeli jest w wersji California, to poniżej chłodnicy powinna być taka walcowata puszka, a po prawej stronie na wysokości głowic cylindrów, taki chromowany prostopadłościan, wielkości mniej więcej dwóch paczek papierosów z odchodzącymi od niego przewodami, jest to AIR CUT VALVE.
Nie wiem czym się różnią te króćce, na pierwszy rzut oka nie widać różnić, żaden z nich nie ma tez jakichś dodatkowych wyjść, czy rozgałęzień.
Tak jak mówię, jak wyciągnąłem swoje to wydawały się identyczne. |
Więc tak- jest chromowana puszka z filtrem, jest też a raczej była walcowata puszka poniżej chłodnicy
Była, ponieważ, kolega stwierdził, że to zbędna "ekologia" i ją... wypierdzielił, wraz z kilkoma podobnymi ustrojstwami (w tym też z tą chromowaną puszeczką po prawej poniżej zbiornika, od której odchodziły dwa metalowe węże)... :D
A teraz podaję VIN:
1HFRC 1918HA305922
Pozdrawiam i dziękuję za zaangażowanie.
Rafał.
Anonymous - 2008-09-07, 22:48
A tu zdjęcia:
http://bikepics.com/membe...rictor/87vt700/
Todek - 2008-09-08, 08:57
Nie jestem zwolennikiem poprawiania po fabryce, ale jak już ktoś powywalał jakieś rzeczy z moto to trudno.
Jak sam widzisz twoje moto jest w wersji California, i być może, chociaż nie jestem pewien, w tej wersji te króćce się różnią. Dla mnie w mojej są identyczne, ale teraz już nie jestem pewien.
Z VIN-u wynika, że Twoje moto jest z 87 r. lit. H, wyprodukowane w Ohio USA.
1HF-Identyfikator producenta,
RC191-Kod pojazdu,
8-znak kontrolny,
H-rok produkcji(1987),
A-fabryka(Ohio USA),
305922- nr seryjny poj.
|
|
|