To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 600 - Zbiornik płynu chłodzącego

blachamera - 2013-09-09, 20:58
Temat postu: Zbiornik płynu chłodzącego
Witam, jestem zielony w temacie mechaniki i dopiero poznaje mojego shadowa i dla tego pytanie: Czy zbiornik pod akumulatorem z wlewem pod osłonką prawą jest zbiornikiem płynu chłodzącego?? jeśli tak t jaki płyn do chłodnic użyć? może być dynagel? a jak nie to co to za zbiornik i jak jest z tą chłodnicą?
maro - 2013-09-09, 21:29

Tak to zbiorniczek płynu chłodzącego. Płyn możesz dać zwykły lub typowo motocyklowy o wyższej temp. wrzenia.
blachamera - 2013-09-09, 21:40

dzięki wielkie za info :mrgreen:
Destiny - 2013-09-11, 19:59

nie wiem jak u Was ale u mnie baardzo ciężko jest dostrzec poziom płynu w zbiorniczku... :(
madkeinam - 2013-09-11, 20:57

Destiny napisał/a:
nie wiem jak u Was ale u mnie baardzo ciężko jest dostrzec poziom płynu w zbiorniczku... :(

Ja u siebie też nie umiem tego zaobserwować :-/

maro - 2013-09-11, 20:59

Może macie żółty płyn, albo zbiorniczki zapaprane. Ja mam zielony , przedtem niebieski i było widać.
griswald - 2013-09-11, 21:00

Fakt, bardzo słabo go widać. Ja zawsze biorę latarkę i przykładam od tyłu do zbiornika i wszystko widać jak na dłoni, nawet kolor płynu można odróżnić :lol:
Ksiądz - 2013-09-11, 21:53
Temat postu: Re: Zbiornik płynu chłodzącego
blachamera napisał/a:
Witam, jestem zielony w temacie mechaniki i dopiero poznaje mojego shadowa i dla tego pytanie: Czy zbiornik pod akumulatorem z wlewem pod osłonką prawą jest zbiornikiem płynu chłodzącego?? jeśli tak t jaki płyn do chłodnic użyć? może być dynagel? a jak nie to co to za zbiornik i jak jest z tą chłodnicą?


Tak gwoli ścisłości ten zbiornik na dole to wyrównawczy.
Wlew płynu jest pod prawą osłoną główki kiery.
Aby zlać płyn - to nie pamiętam dokładnie, ale chyba w dole chłodnicy.
Jaki płyn lać - ano pasujący do chłodnic alu :chytrusek:

pckiller - 2018-07-23, 19:02